3e week na eisprong.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rooosje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben echt een muts :)
    Stiekem al getest vanmiddag, kon het niet laten!
    Natuurlijk zo wit als iets, maarja ik hoopte toch stiekem al op een klein streepje. Van t weekend mag ik van mezelf pas weer :)

Hoe gaat het met de rest?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja, het heeft direct geholpen. Ik kreeg weer een gewone cyclus (gezien mijn eisprong zou ik weer op dertig dagen hebben gezeten, maar ik was zwanger dus dit keer geen ongi)

Je kunt het kopen bij de kruidvat. De pillen zijn zo groot als de Advil pillen. Misschien zegt je dat wat? Je moet ze slikken tot aan je eisprong. 2 maal daags 2 stuks.....

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjee Betties...balen van je ongi!!

4. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Wolkje85: haha, die enorme testdrang heb ik nou ook, maar weet me gelukkig wel in te houden :) Op naar het weekend en dan maar hopen dat je wel een knallende test hebt ;) Heb jij nog symptomen? Ik had voor en tijdens mijn eisprong hele pijnlijke tepels, maar dat is nu wel minder geworden :(

Ik snap mijn lichaam ook niet meer hoor :x Gisteren toen ik naar de wc ging heb ik een slijmpropje ontdekt, beetje gelig (sorry voor details) Ik dacht dus echt dat ik afgelopen weekend mijn eisprong had en nu voel ik me wel onzeker hoor :(
    Wat vinden jullie ervan?

5. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Thnx girl voor je informatie!! Ik wacht ff mijn ongi af (hoop dat het uitblijft, haha!) en zal ze dan gaan halen.. Hoop dat het dan bij mij ook zal werken..

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Babyliefde:ja erg is dat hè! Je maakt jezelf helemaal gek met die testen!
    Ik heb vandaag echt kramp in m'n omderrug! Lijkt verdacht veel op wat ik een paar dagen voor menstruatie vaak heb... Kan dus zijn dat m'n cyclus dit keer korter is (schommelt nog wel eens) en dt ik dus gewoon zaterdag ongesteld ga worden.... Ik hoop t niet!!!

Ben benieuwd voor jullie! We houden elkaar op de hoogte!

7. Baddie69

Baddie69 Lid

22 jul 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL

Met spanning heb ik veel van jullie berichten gelezen!
    Ik ben begin juni gestopt met de pil, last van ontpillen had ik ook vooral in juni, het ging echt up en down en de vreemdste (zwangerschaps)gevoelens gehad.
    Maar goed, verder was er dus niks, we zitten nu dus in de derde ronde.
    Maar de nod berekenen ligt moeilijk heb dus 2 cycli gehad eentje van 35 en de andere van 20 dagen....
    Op 22-7 was ik de laatste keer ongesteld, we hebben redelijk wat geklust in de laatste weken dus het is spannend. Maar nu komt het vreemde, misschien dat jullie dat kennen:
    Vorig weekend za zo en nog een beetje op maandag: ik had pijn in mijn onderbuik (een beetje ongi achtig) en steken in de rechter lies. Ik schrok al, ik dacht nee he weer veel te vroeg ongesteld maar het ging over, maandag nog heel lichte pijn. Dinsdag (mijn sportdag) ging het helemaal niet met sporten, ik was hartstikke moe. Nu gaat het weer ben fit. Ik merk ook verder niets.
    Was dit een innestelling? Of een late ovulatie? Voor de zekerheid hebben we zondag ook maar geklust.
    Maar ja ik merk verder niks en voel me onzeker!
    Had maandag een test gedaan (voor het geval dat, ik had namelijk vorige ronde geen test gedaan toen ik zo heel vroeg ongesteld werd) maar die was negatief. :(

8. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Wolkje85: We gaan met z'n allen voor rozeeeeeeeeeeeee.. Hoop dat we komende weken knallende testen gaan zien hier :D
    Baddie69: Vorige weekend had je buikpijn, zou dit misschien niet je eisprong geweest zijn? Want de pijn die jij beschrijft voel ik altijd tijdens mijn eisprong.. Dus als dat zo is, dan zou je in principe volgende week pas testen? Gelukkig dat je voor de zekerheid zondag ook nog hebt geklust, dan kan je het niet missen :)

Na mijn miskraam in maart is mijn cyclus helemaal van slag.. Na mk was het 35 dgn, maand daarna 45 dgn en toen 34 dgn.. Volgende week vrijdag zit ik op 34 dagen, dus wil dan gaan testen..

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hallo,
    Even een verslag van behandeling 2bij de ostheopaat. Weer heel wat duw en trek werk in mijn buik en rug. Hij gaf aan dat in je buik je darmen in een soort zak zitten en daaronder je onderbuik met je voorplantingsorganen. Die zak kan wat gaan hangen waardoor er spanning komt op je organen in je onderbuik. Als je eitjes aan het rijpen zijn dan wordt dat ook wat groter want er is meer doorbloeding, daardoor kan er nog meer spanning op komen. Het kan dan ook zijn dat de waaier die je eitje moet vangen en naar de baarmoeder leidt dan een beetje speling heeft waardoor het groeihormoon naar buiten kan lekken. Daar kan het vorming van een soort bindweefsel veroorzaken en de boel nog stroever maken ( extreme vormmhiervan is endometriose). Hij voelde bij mij vooral links spanning en heeft daar flink gemasseerd, waardoor de boel als het ware weer losgetrokken wordt en er weer ruimte onstaat voor het normale buikvocht. Verder heeft hij mijn rug losgemaakt en mijn nek gekraakt. Ik ging weer huppelend naar buiten, haha.
    Toen ik thuis kwam en even lekker op de bank ging zitten voelde ik een tijdje een soort warme sensatie in mijn onderbuik, heel apart.
    Verder voel ik me prima. Nog steeds alleen rozige afscheiding, nog geen echt bloed. Dus nog niet ongi, morgen is dag 28 en dat is de laatste tijd mijn vaste uiterste dag. Wat ik vanmorgen wel gek vond is dat mijn gewicht gezakt is. Fijn natuurlijk, maar normaal zit er ineens minstens een halve kilo aan zo'n dag of twee voordat ik ongesteld wordt. Nou ja, ik maak me geen illusies het zal heus wel komen. Toch wel eens lekker om een maand eens geen PMS klachten te hebben.

Jullie ook succes met wachten allemaal!

10. Baddie69

Baddie69 Lid

22 jul 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    BabyLiefde: Dankjewel voor jouw berichtje :), dat klinkt wel goed zeg ! Hopen maar dat het zo is. Nu is het wachten tot volgende week.... en dat lijkt wel een eeuwigheid!

Wij hebben niemand in onze omgeving iets verteld over onze plannen, we willen gewoon geen maandelijkse vragen zo van: enne?
    Ik vind het moeilijk om dat zo voor me te houden, stel dat het dadelijk gebeurd is dan is dat nog erger! Ben blij dat ik me hier kan uiten!!!!

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Lekker hè zo'n forum. En iedereen begrijpt je, weet wat je voelt. Sterkte met wachten

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames!
    Hoe gaat het bij jullie allemaal? Ik ben nog niet ongesteld... Zou morgen moeten. Wel nog veel buikpijn en rugpijn.. Gisteren nog een test gedaan en niks te zien. Denk toch echt dat het niet raak was.
    Hoe is het bij jullie allemaal? Nog mooie testjes om mee te zwaaien? :)

13. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Heyy Wolke85: wat jammer nou!! Hoop dat het alsnog raak is! En zo niet, geef de moed niet op meid.. Op naar de volgende ronde :)
    Ga je morgen ook testen als je niet ongi bent geworden? Ik wil woensdag gaan testen, gohh wat vind ik het spannend zeg!!!

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha babyliefde!
    Ik denk dat als ik morgen niet ongi word ik na m'n werk nieuwe testjes haal bij kv (ik heb al een pakje 2 v 5 euro versleten deze week) en dan dinsdagochtend test. Ben dus benieuwd!
    Jij nog nieuwe klachten?
    Is jouw nod woe? Succes vast!

15. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    En en en?? Hoop dat er nog geen ongi te bekennen is?
    Mijn nod is eigenlijk zaterdag, maar wil woensdag al gaan testen haha!!
    Ik heb sinds gisteren een btje last van me struatiepijn :( Dus misschien dat het deze ronde ook niet raak is hoor :( Ik zal me maar zo instellen, dan komt het in ieder geval zo hard aan!! Heb jij nog kwaaltjes?

16. Baddie69

Baddie69 Lid

22 jul 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is voor mij dag 25 van de cyclus, dat zegt mij nog niets omdat ik heel onregelmatig ben sinds ik met de pil gestopt ben, maar sinds gisteren buikpijn, lichte steken, niet heel erg. Normaal heb ik wat sterkere pijn en ben ik dan ook echt binnen een paar uur ongesteld. Nu niet, had mij al erop ingesteld dat het er vanmorgen zou zijn maar nee - niks! Dat is misschien wel goed?!
    Eigenlijk wilde ik pas in het volgende weekend gaan testen maar ik weet nog niet of ik het zo lang volhouden kan :)
    Ik wens iedereen een fijne week en positieve testjes!

17. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Hoi Baddie69, hopen dat je ongi uitblijft en dat je zwanger bent!! We blijven duimen :)
    Wanneer is jou nod ong? Ik ben zelf ook onregelmatig, maar hou steeds mijn vorige cyclus aan.. Ben benieuwd wie er allemaal een positieve test zullen hebben.. Hoop met zn allen haha!! Zou helemaal geweldig zijn hè :)

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Idd zou mooi zijn, allemaal positief deze week!
    Hier nog geen bloed te zien... Maar voeld me wel uitermate belabberd, dus denk dat het er toch wel aan zit te komen.
    Spannend!!!
    Hou jullie op de hoogte!

En baddie: ik heb al vanaf vorige week donderdag last van ong kramp, dus hoeft niks te zeggen vooralsnog :)

Babyliefde: spannend hoor! Met welke wil je woensdag gaan testen? Zon speciale voor vroeg testen?
    Succes meid!

19. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ik denk met die van de kruidvat, 2 voor 5!!
    Of zal ik die van sensitest kopen? Welke raden jullie mij aan, gezien ik toch voor mn nod wil gaan testen?

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb geen flauw idee! Bij mij pas eerste ronde dus en een leek wat betreft testen. Maar heb wel veel goeds gehoord over die van kv!
    En lekker goedkoop, dus als t niks is heb je niet weer 15 euro weggegooid (zoals bij clearblue)

Deel Deze Pagina