@Babyliefde: Mijn vorige was maar 20 dagen, dus als ik deze zou aanhouden zou ik al 5 dagen overtijd zijn, daarvoor was 35 dagen. Ik houd het gewoon op 30, dan is het zaterdag; dat houd ik dan ook maar aan. Dus ik hoop dat er geen ong komt. Heb nu wat puistjes op mijn voorhoofd ontdekt, dat ken ik nog niet....
Babyliefde: ik had die van de KV, die zijn goed, maar ik heb vorige week sensitest gekocht, die zijn goedkoper (6 stuks voor 13 euro), had ergens op het forum gelezen dat ze goed zijn, je kunt in ieder geval al eerder testen.
Ik heb ze online besteld, ik weet niet of je ze in de winkel krijgt, heb ze nog niet in een winkel gezien.
Oww, wat fijn dat ze zo goedkoop zijn. Van welke site heb je ze besteld Baddie69? Ik heb nu ook puistjes op mn kin en een aanhoudende buikpijn, dus denk dat het deze maand okk niet raak is En ben ook nog eens zo chagerijnig, dat ik gewoon ieder moment kan huilen.. Snik snik..
Ik heb ze gewoon bij sensitest.nl gekocht. Maar ik heb ze blijkbaar deze maand niet nodig...ben net ongesteld geworden
dankje wolkje, heb nu een week tijd om mijn wondjes te likken ... en dan inderdaad op naar ronde 4..... Ik hoop dat er wel nog van iemand beter nieuws komt!
Das balen baddiee!! Nieuwe ronde nieuwe kansen meid!! Heb zelf ook geen hoop meer hoor Iedere x ren ik naar de wc om te kijken of ik ongi ben geworden.. Word er gewoon niet goed van!
Dames! gisteren en vanmorgen twee keer een heel licht streepje gehad! het ziet er dus naar uit dat ik zwanger ben! Ik durf t nog even niet te geloven, maar ben stiekem super blij
wow! eindelijk eens goed bericht hier!! In de eertse ronde ook nog eens toch?? Supergoed! Geniet ervan meid!
Jup! Eerste ronde! Ik durf het nog niet goed te geloven! Ben zo blij!! En m'n vriend ook! We zijn nog helemaal overweldigd en durven het nog niet te geloven ondanks drie testen. Blijf nog even doortesten tot de streep heel dik wordt! Haha!
Nogmaals gefeliciteerd meid!! Had je op de andere pagina ook gefeliciteerd hihi Geniet er lekker van!!
het ziet er naar uit dat ik een mk ga krijgen.... vloei sinds gisteravond en ben bij de ha geweest. weekje afwachten en hopen dat het bloeden stopt.... zie mn post hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/294376-10-gaan-45.html
aaah wolkje !! neee.. bah zeg gadverdamme.. kun je een keer blij zijn, moet t weer fout lopen.. angst van elke zwangere vrouw !! ik wens je veel sterkte meid
he dames! Hoe zijn jullie deze maand doorgekomen? Hier ziet het er weer somber uit, ondanks vakantie en veel geklus hihi. Dag 22 vandaag en begin alweer wat te spotten en voel mijn humeur dalen... dus zal ergens tussen dag 24 en 28 wel weer feest zijn. Hopenlijk bij jullie spannender? Wolkje: hoe is het met jou afgelopen? Is het echt misgegaan of ish et toch goed? Ik hoop dat laatste voor je!
Ben ook weer terug van weggeweest!! Ik kan van mijn eisprong niks meer vertellen...dus lastig klussen!! Steeds had ik slijm, maar geen tempratuur verhoging.... Tot ik gister opeens echt verhoging had en heel iets slijm nog had...Dus gisteren goed aan het klussen geweest!! Ben benieuwd!! Afwachten weer! Wolkje, Hoe is het nou?