3e week na eisprong.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rooosje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rooosje bedankt voor je reactie,maak mezelf ook helemaal gek.Heb goed geklust voel me alleen helemaal niet lekker vanmorgen moe koud warm en me buik rommelt en heb steken.Zit nu te denken of zal ik toch weer een late eisprong hebben.Cyclus is paar keer 30 dagen geweest -39-35 en nu weer 29 en als ik vandaag nog zou klussen zit ik weer op die 35 dagen.Hoe is jou cyclus?gebruik je ovu testen?

Groetjes Julia

2. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat moeilijk zeg heb je altijd zo'n cyclus gehad of is dit iets van de laatste paar mnd het verelende is dat je niet weet waar je aan toe bent he je blijft maar twijfelen.

ik heb bijna 5 jaar de mirena spiraal gehad en in februari dit jaar laten verwijderen, als ik ongi werd was het heel kort en had nauwelijks klachten al die pijntjes waren veel minder
    en ik heb m'n cyclus in die 5 jaar nooit bij gehouden dat is nu het vervelende

ik had 28 april bij sensitest de ovulatietest besteld en er ging toen wat mis met de bestelling de bestellingsnummer kwam niet overeen met mijn naam ,een heel gedoe was het en uiteindelijk toch ontvangen maar....te laat na mijn vruchtbare periode dus ik heb ze nu bewaard voor de volgende maand mocht het dit keer niks worden! wordt dan de eerste keer dat ik ze dan ga gebruiken

gebruik jij wel de ovutesten?

en wat is ongeveer je nod?

heel veel beterschap hoop dat je gauw opknapt en hopelijk zal je gauw zwanger worden ik hoop dat de klachten daarmee te maken hebben

liefs rooosje

3. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roosje, we zitten inderdaad op dezelfde dag;)
    Ik ga vrijdag mijn 1e test doen...ga ze van de week halen..
    Maar ben zo bang dat hij negatief is....
    Maar aan de andere kant voel ik me zo zwanger dat het bijna eng is:) zo ander gevoel dan ontpillen( toen dacht ik ook dat ik zwanger was ) maar ja, probeer reëel te blijven, maar soms wel moeilijk...
    Heb wel, een regelmatige cyclus en op het juiste moment geklust,
    ;) wie weet.....
    Alleen weet iemand iets tegen die hoofdpijn? Of kan dat ook door de foliumzuur komen? Heb gewoon eigenmerk van Kruidvat?

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    He ladies,

Hier ook onrustig hoor. Ik had het weekend van moederdag mijn ei en sinds de woensdagmiddag erna (ja zo snel al!!?) behoorlijke buikpijn en gevoelige borsten. Sindsdien ineens heel sterk het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn... Tot en met gister had ik die buikpijn (zeurderig menstruatie gevoel) en voelde ik mijn borsten en een onverklaarbaar blij gevoel. Maar vanmorgen werd ik wakker en voelde ik mijn buik en borsten eigenlijk niet echt. Dus nu het idee dat het wel niet zo zou zijn.
    mmmmm mijn NOD is volgende week zaterdag pas, 21 mei. Nog een hele week te gaan dus.
    Geen idee of het nou gelukt is of niet, frustrerend die laatste week!

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    steph: gewoon paracetamol? Dat zou je wel mogen hebben als je zwanger zou zijn. Hopenlijk voel je je snel beter.

6. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rooosje ik gebruik geen ovutestjes denk dat ik daar helemaal gespannen van word.Ik denk dat mijn nod 21 of 22 mei is denk dat ik donderdag vast een testje doe.Als het deze maand niet raak is ga ik wel met ovu testjes aan de gang.Ben gestopt met pil in november.Had steeds cyclus van 30 31 en dan 2x een uitschieter 39-35 dus mijn gevoel zegt dat het nu weer beetje normaal word hoop ik!

Groetjes Julia

Wanneer ga jij nog een keer testen?

7. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag paracetamol ja? Ik hoorde van mijn vriendin dat ze dat ze die niet mocht toen ze zwanger was....
    Want word er echt gek van, terwijl ik nooit hoofdpijn heb....
    Nu ook lekker steekjes in mijn onderbuik.....en heerlijk emotioneel al 2 dagen...
    Maar ik voel mijn borsten helemaal niet...dat maakt me dan weer kei onzeker.....
    Pfff....wachten duurt lang hahaha:):):)

8. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook barstende koppijn 2dagen toch maar paracetemol genomen en nu gelukkig geen last meer van dokter zei tegen mij 2maanden geleden liever niks innemen als je hoofdpijn hebt en hier op het forum zeiden ze dat het gewoon kan.Dus zou het gewoon nemen.

Groetjes Julia

9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden..
    Ik zit ook rond mijn NOD nu. Sterker nog: ik ben vandaag waarschijnlijk één dag overtijd. Ik heb vanmorgen een test gedaan en negatief. Ik zit nu op dag 30, en de langste cyclusduur is 33. Ik wacht dus nu maar tot dag 33. Mijn laatste cyclus was 29.

Het opvallende is dat ik niets voel van een opkomende ongesteldheid. Normaal gesproken voel ik ruim van tevoren flinke buikpijn en dat is een voorbode voor ongi. Nu heb ik al een paar dagen af en toe een krampje, of heel lang helemaal niet. Verder heb ik veel witte afscheiding (lijkt op vruchtbaar slijm), ben ik moe, steekjes in mijn borsten en lichte rugpijn.

Het is dus erg spannend! Woensdag wil ik weer testen als mijn ongi dan nog niet is gekomen...

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Spannend meiden!

Babynijn, wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat je snel positief test!
    Julia, rot van je hoofdpijn. Maar ik heb ook op internet gelezen dat het beter is niks in te nemen als je zwanger bent. Maarja, de vraag is BEN je zwanger, ik hoop van wel voor je:p
    Steph ook spannend zeg, vriendlief vind het zeker heerlijk dat je zo emotioneel bent;)...
    Betties, wat jij schrijft herken ik heel goed toen ik zwanger was. spannend:D...

Ik denk(dacht) dat ik mijn NOD 19 mei zou hebben.. begin daar nu aan te twijfelen. Het zou ook goed eens 23mei kunnen zijn! Las namelijk op een ander topic dat je de eerste dag van je miskraam als je ongesteldheid kunt rekenen.. dan zou het inderdaad 23 mei moeten zijn. Ik heb een hele lijst bijgehouden met mijn temperatuur en wat ik allemaal voel... Pff, wat een waslijst! Heb nog nooit élke dag wel iets gevoeld, deze maand dus wél! Vanochtend was mijn temp 36.6.. en laatste tijd was hij 36.3/36.4! Ik snap er helemaal niks meer van. Morgen als het goed is mijn 10 zwangerschapstesten binnen, dat word lekker testen dus:D...
    Iemand trouwens ervaring met zwangerschapstesten van mama2be?

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Haha, 10?! nou aan de slag dan! Hoop voor je dat je 10 mooie knaltesten hebt!
    Gisteravond kwam het menstruatiegevoel in mijn buik weer terug en had ik het ijskoud en ik ben ineens ontzettend moe. Kan de hele dag wel gapen (en doe ik dus ook, net vroeg een collega of ik soms een druk weekend had gehad, hihi). Wordt een lange week. Als ik verder van de week geen bloedsporen/bruinverlies zie dan ga ik denk ik vrijdag een test doen. De laatste maanden had ik nl steeds een soort aanloopweek naar mijn ongi toe, die week ervoor dan steeds een pietsie bloed of bruin bij het afvegen na plassen.
    Babynijn: welke zwangerschapstest heb je gebruikt? Frustrerend dat ie negatief was! Want de 'klachten' klinken wel als zwanger...

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betties,
    Ik heb eergister de kruidvat 2v5 gebruikt. Gisteren en vandaag eentje van internet. Ik hoop dat die te vertrouwen is.. Maar de ovulatietesten zijn heel fin van die site (123ovulatietest,nl), dus het zal wel goed zijn.. Maar geen streepje te bekennen iig!

Ik heb een clearblue liggen, maar die wil ik pas gebruiken als ik positief test met een andere... Ik vind het zonde om die te gebruiken.. Straks is het voor niks. Zijn duur die krengen!

Ik vind het wel spannend worden. Heb helemaal geen ongikrampen. Wel veel afscheiding. Ik heb normaal gesproken altijd zon last van mijn ongi.. voor mijn nod zeker drie a vier dagen al krampen. Nu amper iets. Af en toe een krampje.

Ik heb mn banner al aangepast naar 33 dagen. Dat is mijn langste cyclus.. Dus daar ga ik maar vanuit.. Maar het voelt helemaal niet alsof ik woensdag ongesteld ga worden! Moet ook veel poepen trouwens (sorry :)).. Normaal ga ik 1 keer per dag of zelfs om de dag.. en nu moet ik sowieso 2 keer per dag.. Ook zo vaag.

13. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Dag allen, ik wilde ook graag meekletsen als dat kan.
    Ik zit ook mijn ongi af te wachten, zou over drie dagen moeten zijn, da´s 14 dagen na positieve ovulatietest. Heb al drie testen verprutst omdat ik niet kon wachten :)
    Sloeg natuurlijk nergens op maar goed. Op de laatste test meende ik als ik heel goed keek etc. enz. een lijntje te zien, maar heb net besloten dat dat niet telt. Ik wil een goede streep! Niet zo´n twijfelachtig geval dat je alleen maar in bepaald lamplicht zou kunnen zien met heel veel fantasie. Nu wacht ik dus op donderdag.

Het lijkt wel alsof ik de rest van deze week niks anders te doen heb dan wachten op mijn menstruatie. Ik hoop dat we deze maand allemaal onze tampons op marktplaats kunnen zetten! :)

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Jantine,

Zelfde schuitje he? Grrrr..spannend! Al lang bezig?
    Ik ben vandaag al de hele dag een beetje (psychisch?) misselijk, zucht... en elke toiletgang wordt het papiertje uitgebreid bestudeerd en tegen het licht gehouden op zoek naar sporen... haha, echt heel erg...
    Maar goed, het is alweer middag....weer een halve dag gehad.

15. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Jantine, valt me ineens op: wat een lange cyclus heb jij! Ik zit vandaag op dag 20, cyclus is steeds tussen de 25 en 28 dagen.

16. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL

hahahha wat gezellig hier....nou dat testen vertel mij wat heb er 5 gebruikt vorige maand in een week tijd! (zwangerschaptest)

heb lang niet zo naar m'n werk uitgekeken als gisteren ben blij dat ik bezig ben heb dan afleiding

ik twijfel erg over mezelf het voelt echt als een naderende menstruatieik voelde vanmorgen even zo'n gemene steek van onderen dat ik effe van me stoel sprong ;)
    verder wat pijnlijke borsten ,niet de tepels maar daar omheen en heb geen witte slijm
    nou ik ga echt niet meer testen heb ik met mezelf afgesproken pas als het zondag is denk ik , dan heb ik hoop dat het misschien wel wat kan zijn eerder niet. heb m'n teleurstelling afgelopen zaterdag gehad !
    want vorige maand was het ook zo dat ik 3 dagen daarna na m'n nod ongi werd ik hoop dat ik zolang kan volhouden vooral als je hier op deze site zit en je mensen hebt die ook rond je eigen dagen gaan testen pffffff valt allemaal niet mee zeg

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Nou, hier ben ik ook weer even. Heb al twee dagen last van bruinig slijm, dus denk dat ik ook weer gewoon ongesteld ga worden. Maar aan de andere kant ook misselijk, gevoelige borsen en opgezette buik...
    Tja, kan natuurlijk ook dat ik me dat allemaal aanpraat... zucht. Irritant dat wachten he? En dan? Gelijk testen woensdag of dan nog een dag wachten? Lastig, lastig... En misschien ben ik voor die tijd allang ongesteld geworden. Zucht... ;)

18. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    busje komt zo ...busje komt zo.... :) hahaha

19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Pff ik begin inmiddels ook een beetje lichtelijk paniekerig te worden ;) word helemaal gestoord van mijn cyclus en van mijn lijf zo. Heb sinds gisteren een beetje buikpijn maar heb sinds gisteren ook erg last met de stoelgang. Weet dus niet of mijn buikpijn daar van komt of dat het toch de naderende ongi is. Jammer dat je lichaam je zo voor de gek houd. Ach nog een dagje of vier en dan zit ik op mijn NOD.

20. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja,je kan er geen pijl optrekken,je blijft maar gissen en naar een bevestiging zoeken die niemand voor je heeft......wordt er ook echt moe van van het wachten slopend is het.....maar gelukkig niet "lang" meer :)

@ pumbaa heb je er ook vaak last van obstipatie of alleen nu?

Deel Deze Pagina