steph dit had ik dus ook vorige week zaterdag m'n avond was verpest, ik teste 6 dagen te vroeg,nu heb ik zoiets van ik wacht rustig af tot zaterdag of zondag klaar :x
@rooosje en steph ik was ook chagi vandaag ook 5 of 6dagen te vroeg getest maar je hoopt toch iets al te zien maja afwacht ik ga ook zaterdag pas testen. Groetjes julia
crap.. in een opwelling toch een 2voor5 test gedaan. Negatief.... Is ook veel te vroeg, bovendien urine van 1,5 uur na de vorige plasbeurt, dus is ook wel logisch. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik met al deze klachten geen knaltest had... mmmm gewoon maar het weekend af wachten.
@pumbaa en poema balen zeg,maar niet opgeven hoor, nieuwe ronde nieuwe kansen meiden,sterkte ! nou de rest nog.... @betties ,verleidelijk is het als je de testen in huis hebt de aantrekkingskracht is zo groot dat je jezelf overhaalt om te gaan testen hihi
Hai meiden, Mijn ongi zet ook maar niet door. Ben er half ziek van. Enorme steken, rugpijn, lichtmisselijk en steken in mijn zij! Ook heb ik al dagen heel veel afscheiding. Vansaag erg waterig (dacht steeds dat ik ongi werd).. Vanmiddag een test gedaan maar had toen net geplast en half uurtje later wilde ik per se testen maar had maar een minibeetje urine wat ik er echt uit moest persen hahaha.. dus geen idee of de test daar iets mee kon. Ik ben zo benieuwd. Voel zoveel dingen die ik niet ken, maar mijn lichaam houdt me vaker voor de gek!
Hahaha Ja me vriendin zei al, waarom test je dan nu ook al Wil kunnen accepteren dat ik ook niet zwanger kan zijn, maar dat is erg moeilijk...Mijn vriend wil het ook zo mega graag...en die weet het volgens hem zo zeker Ik ga vrijdag of zaterdag nu testen idd...dacht eerst van doe het morgen maar nee...wacht nu echt even af... Had vanmorgen ook een beetje foute urine gepakt...ook uurtje na ik naar de Toilet geweest.... Dus blijf voor iedereen duimen!!! Zolang we niet ongesteld of goed ongesteld worden hebben we hoop!! Kom op meiden, we gaan positief blijven
voel me ook alsof ik mega ongesteld ga worden, pfff.. maar het is pas dag 22. Dat zou de kortste cyclus ooit worden. Zit altijd op 24-28 dagen. Irritant!! Gister met de Test dacht ik na 10 minuten een heel miniscuul roze stip te zien op de plek waar de Streep zou moeten komen. Maar dat was echt met teveel fantasie en wens. Haha. Heb nu geen testen meer in huis, dat scheelt inderdaad ook. Brrrrrr....is het al zaterdag??!!
Pfff kon vanacht gewoon niet slapen, last van mijn buik....3 keer in een uur naar de toilet geweest.....dacht ik even van...hmmm zou het dan toch? Maar ik heb geeeeeen idee meer, ga zaterdag testen denk ik...hoop dat dan de hcg waarde hoger is Heb nu geen buikpijn meer....grrrr! Nog paar daagjes... Wie gaat er vrijdag testen en wie zaterdag???
Hier ook alvast getest. Kon het niet laten. Zaterdag is mijn nod. Er was geen streep te bekennen. Grrrrrr
Heb net miniscule rode stipjes gezien op het papiertje... Als het erger wordt ga ik niet testen voor het weekend want dan zal het wel doorzetten. Dus ik denk dat ik nu zondag aanhou als testdag
Ik ga ook zaterdag testen....had gister test gedaan 5 dagen voor NOD maar die was natuurlijk nega...kon het niet laten nu wacht ik echt tot zaterdag....ondanks het ongi gevoel proberen we toch positief te blijven hopen dat we het weekend allemaal een goede test in onze handen hebben liefs cindy
Ik ga ook zaterdag weer testen!Snap er oo niks van heb steeds krampen en steekjes eigenlijk al een week lang maar ben nog niet ongesteld gelukkig! Groetjes Julia
Begin nu ook een branderig gevoel in mijn borsten te krijgenDit ken ik helemaal niet...dus ga toch weer een sprankeltje hoop krijgen @ Betties, het kan ook nog iets bloeden als je zwanger bent he!!! Positief blijven, of het moet echt nu mega doorzetten...
Hier toch een test gedaan en helaas nega. Maar ongi zet ook niet echt door. Het is vandaag mijn NOD. Heb getest met 2v5 van kruidvat. Dus ja zal wel betrouwbaar zijn toch? Zucht...