@cindykuhh: wat balen meid!! het mag nu toch wel een keertje! @steph: al meer duidelijkheid? ik hoop inmiddels een mooi streepje mssn vandaag of ga je morgen weer testen?
Ik ga woensdag weer testen! Ik durf het eigenlijk niet meer na al die negatieve testen als ik morgen niet ongesteld word ben ik voor mijn doen echt goed overtijd namelijk... Maar tot nu toe nog geen aankondiging gehad, alleen last van mijn rug... Ik hou jullie op de hoogte!
Nou, hehe het lijkt erop dat ik vandaag toch als dag 1 kan gaan tellen. Balen! Maar... de volgende ronde ben ik qua vruchtbare periode heerlijk op vakantie, dus wie weet....hihi Zo'n beetje met zijn allen naar de volgende ronde dus? Steph nog ff spannend! Hopenlijk van jouw kant nog goed nieuws!
Bij mij is nog steeds niks aan de hand.... Ben wel onwijs misselijk vandaag en zeurend gevoel al dus vanaf zondag in mijn buik.... Maar had gelezen dat het dus ook bij een zwangerschap kan horen... Blijft dus nog even spannend aan deze kant Morgen hoop ik meer duidelijkheid te hebben....
Me 2 Maar ja, Ik zou zo willen testen hahaha Maar weet dan bijna wel dat hij negatief is omdat ik nog geen 1 keer met ochtendurine heb getest... Heb het idee dat mijn hcg heel laag is ofzo, dat dat heel langzaam gaat... Morgen ochtend ga ik testen, is hij dan weer negatief ga ik donderdag misschien even naar de huisarts... De misselijkheid blijft namelijk nu echt aan, en heb ook steekjes sinds vanmiddag... Maar durf nog niet te vrolijk te zijn, omdat ik nog steeds niks zwart of wit heb
tjonge jonge... zet nog steeds maar niet door hier. Nu dag 28 van de cyclus. Maandverband en afvegen vertoont zo goed als geen sporen.... irritant dit! Voel me verschrikkelijk beroerd, last van mijn buik, misselijk, bibberig, en enorme keelpijn. Wijt dat dus niet aan eventueel toch zwanger maar gewoon grieperig... Mijn man zei ook al dat ik nog maar een keer moet testen, maar ik geloof er helemaal niet zo in. Nou ja, als er vandaag/vannacht niet echt wat doorzet dan waag ik er misschien morgen nog een test aan... Zucht... Hebben jullie dit gedoe nou ook? Zo'n rommmelpruttelweek voordat je echt ongesteld wordt? Misschien moet ik er een keer wat mee, want dit is de laatste maanden steeds zo. Uiteindelijk dan een dag of 2 echt ongesteld en dan nog een dag of twee dagen weer wat gerommel.
Rommelbuik heb ik niet echt. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook darmmedicijnen heb hahaha Vandaag wel onwijs misselijk en kokhals nijgingen... Maar niet grieperig ofzo... Ook geen spoor bij afvegen.. Kunnen we morgen samen testen
Hi Steph..... in de verwachting dat ik vanmorgen echt wel ongesteld zou zijn..... weer niks?! Ietsie pietsie peuterig bruinig maar echt geen bloed. Ging zowat over mijn nek bij het tandenpoetsen net... mmmmmmm....?? Vandaag een megaspannende dag, omdat ik voor mijn werk mijn eerste zitting bij de Raad van State heb. Vind het wel spannend, maar dat soort spanningen hebben bij mij nog nooit tot een latere menstruatie geleid. Ik heb net niet getest, dat kan ik er ff niet bij hebben nu. Maar als er verder vandaag weer niets gebeurt dan ga ik denk ik vanavond maar eens testen (kan vast niet wachten tot morgenochtend). In mijn hoofd zit nog steeds dat het niet zo zal zijn. Op deze manier (buikpijn, wel iets bij afvegen etc) is een zwangerschap nog nooit begonnen... Maar toch.... Jij zit vast met trillende handjes nu op een uitslag te wachten?? Heel veel succes!! Duim voor je en hoop hier vanmiddag mooie berichten van jouw kant te lezen! Veel liefs!
Jij hebt sowieoz dus al een spannende dag Nou ik kon amper slapen omdat ik ging testen, dus tja moest vanacht natuurlijk naar de wc, maar helaas weer een negatieve test! Ik snap er echt niks meer van ben nu inmiddels 3 dagen overtijd als ik vanaf 24 april tel, want 22 april had ik heel heel iets bloed, maar dan zou ik dus al 5 dagen overtijd zijn! Maar heb wel sympthomen en nu ook meer afscheiding maar geen enkel teken van menstruatie....heb ook niks in zeg maar, puur gevoelsmatig... En ben qua dat soort dingen ook helemaal niet stres gevoelig... Ik heb geen idee meer wat ik nu moet hahaha hopen dat jij beter test!
Nou hier is het doek defintief gevallen. Ben nu echt echt ongesteld. Balen, maar wel blij dat het nu tenminste echt doorzet. Let's get it over with en door naar de volgende ronde (ronde 15...) Steph: hoe bizar!!? en frusterend.... wat nu?
@betties: balen hoor! @steph: vet vaag joh! hopelijk ben je iemand die langzaam hcg aanmaakt en krijg je over een paar daagjes alsnog die tweede streep!
Hoi allemaal, @ alle positieve testers: gefeliciteerd! @ alle negatieve of onzekere testers: sterkte! Onzekerheid is killing..... Ik heb deze maand voor het eerst getemperatuurd en afscheiding in de gaten gehouden, gegevens geregistreerd bij FF. Volgens de grafiek heb ik 18 mei mn eisprong gehad. Die dag daalde mn temperatuur flink, om de dagen daarna te stijgen. Temperatuur bleef toen een paar dagen gelijk, maar steeg vandaag nog weer 0,3 graad (van 36,6 naar 36,9). Heb al een paar dagen sterk verminderde eetlust, niks smaakt me meer lekker (werd vandaag misselijk van pepermunt, kauwgom en smint terwijl ik dat normaal erg lekker vind) en ik heb sinds vandaag hoofdpijn en beroerd/misselijk. Wat ik me eigenlijk afvraag is of die 2e temperatuurstijging een betekenis heeft (innesteling?) of dat dat toeval is?
hi juultje! Na deze maand ben ik totally confused... Ik temp niet, dus weet niet wat het kan betekenen... Ik voelde deze maand vanaf een paar dagen na de eisprong van alles en was er van overtuigd dat ik wel eens zwanger kon zijn. nou mooi niet dus.... dus inderdaad: onzekerheid en het wachten is killing!
@betties, balen zeg maar nu Kan je idd wel weer gaan tellen... Ik blijf nog even in spanning....maar hou jullie op de hoogte! Mijn vriend weet zeker dat ik zwanger ben, maar hoevaker ik negatief op de test zie hoe minder ik het denk.. Maar ja, nog even dan nog 1 keer testen anders op naar de huisarts! Hou jullie op de hoogte!
Helaas, ook hier ben ik vanmorgen ongesteld geworden... En ook meteen heftig....en mega buikpijn dus op naar ronde 2... Traantjes wegvegen en weer positief worden...
@steph: jeetje wat balen!! een lange ronde geweest dus! succes met de volgende ronde, hopelijk mag die raak zijn voor jullie!