ik word er zo moe van he....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esther15, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hallo lieve meiden,

Al jaren ben ik een trouwe volger van dit forum, maar ik ben niet zo'n schrijver.
    Toch moet ik het nu toch echt even kwijt dat ik echt moe word van mijn stomme lijf.....

17 maanden geleden ben ik mamma mogen worden, helemaal geweldig natuurlijk.
    Daarna ben ik nooit meer aan de pil, ring of welke vorm van anti-conceptie dan ook gegaan. Puur om de reden dat ik er niet tegen kan. We wilde wel de natuur haar vrije loop laten gaan dus zo gezegd zo gedaan.

Mijn cyclus is al jaren tussen de 28 en 30 dagen zelfs gelijk na de bevalling........behalve nu dus.
    Ik zit inmiddels op dag 32 (en die is als ik op de klok kijk ook al om;)), ik heb letterlijk overal last van wat op een zwangerschap kan lijken.
    Ik noem maar wat: overtijd dus, pijn in rug en benen, moe moe moe, darmen rommelen, misselijk de gehele dag, hoofdpijn, ruik vreemde dingen om me heen, eierstokken doen zeer, baarmoeder voelt raar.....eigenlijk voelt alles raar.......dus eigenlijk alles wat me nu dus ervan weerhoudt om lekker vrolijk te zijn, zijn die STOMME NEGATIEVE TESTEN!!!!:x:x:x:x

Mijn eisprong heb ik duidelijk gevoeld en die was in de nacht van dag 14 en 15.

Ik weet erg goed dat je lichaam gek kan doen (heb op mijn zoontje 17 maanden moeten wachten voor ik zwanger werd) en ik gewoon geduld moet hebben, maar kan iemand me dan vertellen waar ik dat geduld kan vinden want hier in de winkel is het op...:)

Hoe dan ook, ik ben even heel boos op mijn lijf!
    Dank jullie dat ik het even bij jullie kwijt kon......

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou, gooi het er maar even lekker uit meid. Het kan allemaal heel frustrerend zijn!!! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meis schrijf het maar lekker van je af.
    Wij meiden steunen je daar waar we kunnen.
    Maar helaas weet ook ik niet war je geduld kunt kopen.:D
    Ben ook al eens op zoek naar lijkjes geweest om te kunnen kijken in mijn lijf, maar ook die nergens te vinden:D
    Boos op je lijf mag hoor schel hem maar flink uit .
    Knuf

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    dank jullie wel dames............lucht op hoor:D:D:D

Deel Deze Pagina