Hey Meiden, Ik ben er even tussen uit geweest. Had het topic per ongeluk uit mijn favorieten verwijderd en kon hem niet meer terug vinden. Maar kwam het ineens tegen vanmiddag! Hier gaat alles super goed, ondertussen ben ik weer in verwachting. Onverwacht snel! Gelijk 4 wk na de miskraam. Ik voel me nu goed, hopelijk krijgen we 21 maart een mooi kloppend hartje te zien! ik ga zo alles even terug lezen!
Mayke gefeliciteerd en wat snel meid!nu maar hopen dat het nu wel goed zit! ik begin me steeds beter te voelen en de misselijkheid is wegalleen de energie is nog niet terug...ben net wel ff een uurtje wezen wandelen heerlijk was het!het mooie weer moet maar komen en dan maar hopen dat we wat energie van het zonnetje krijgen
@Theertje: welkom! Fijn dat de echo's er mooi uitzien, moet toch wel spannend zijn met bloedverlies. Hopelijk verder een voorspoedige zwangerschap! @ Mayke: gefeliciteerd!! Wauw, wat geweldig, zo snel na miskraam. Hopelijk blijft het nu fijn zitten en straks een prachtige baby. Succes met lezen! @ hier: kinderen voldoende opgeknapt, dus we hebben er gisteren 2 verjaardagen op zitten, straks nog nr 3 . Zo vliegt een weekend wel voorbij!
3e Wonder clubje 2012 NOD-lijst Zwanger! Wachtenden Kache (32 jr) start juli 2012, nu OD 15 maart Vinden jullie dit een leuk idee? Om makkelijker op een rij te hebben wie, wat, waar? Ik wil mezelf wel opwerpen als 'beheerder' van de lijst .
3e Wonder clubje 2012 NOD-lijst Zwanger! Mayke1980 (31jr), 10-11-2012 Wachtenden Kache (32 jr) start juli 2012, nu OD 15 maart
wie kan mij er tussen zetten?? 32 jaar en zwanger!alvast bedankt! meiden heb morgenochtend de 2e echo en ik ben eigenlijk wel wat nerves....maae moet om 10.15 al dus hoef niet zo lang te wachten...ga nu bankhangen!net terug van een verjaardag en ik ben kapot!
eerlijkbeertjes: succes morgen Kache: leuk idee, mijn nod is op 18 maart, 2e ronde Mayke: gefeliciteerd!
3e Wonder clubje 2012 NOD-lijst Niek (32 jr), ronde 2, 18 maart Zwanger! Eerlijkbeertje (32 jr), UD ? Mayke1980 (31jr), UD 10-11-2012 Wachtenden Kache (32 jr) start juli 2012, nu OD 14-15 maart Zo, staat erbij, zoals ik al zei: zal de lijst wel beheren . Eerlijkbeertje, welke datum ben je uitgerekend? Veel succes morgen!!
Wat grappig dat we allemaal dezelfde leeftijd hebben. Ikke 30, afwachtend wat mijn cyclus nu gaat doen (verleden PCOS) en ook in de zomer (juni) serieus aan het werk voor een kruimeltje. Heerlijk weertje van t weekend. Gister hele dag bij mijn ouders in de tuin gezeten. Neefje van 1 was er ook. Jongens hebben zich heerlijk vermaakt met elkaar. Gister bij zwager en vriendin gegeten. Vandaag weinig op het menu. Hoop dat het vloeien nu snel over is. Van 2,5 week bloeden wordt je zeker niet fitter...
Goedemorgen, heb het hele weekend gewerkt en ben er niet aan toe gekomen om te schrijven. het was zeker heerlijk weer. @ Niek spannend, nog een weekje tot je nod. @ Runner, hopelijk stopt het vloeien snel. Ik heb net een afspraak gemaakt bij vk. Had vanochtend wat bloedverlies. Ze heeft me wel wat gerustgesteld en ik mag volgende week maandag voor een echo komen. Nog een spannende week voor de boeg. Kache voor het lijstje. Ik ben 37 en 6 november uitgerekend.
Ik ben 31 en 2 oktober uitgerekend. Gisteren ook de hele dag buiten geweest, dat was echt genieten. vanacht wel erg slecht geslapen helaas. Iedereen een fijne dag.
Bianca spannend meid.. Heb al ff niet gereageerd, want heb het behoorlijk druk gehad... Kache kun je mij er ook bij zetten aub. 32 jaar, ronde 2
Hoi allemaal, Heb vanaf donderdag niet meer gereageerd. Er wordt druk geschreven. Kache, mag ik ook op je lijst als zwangere ik ben 26 jaar en op 2 november uitgerekend. Bianca, nog steeds bloedverlies of al wat afgezakt? Fijn dat je snel voor een echo terecht kunt!
meiden wat ben ik blij!!!!wat een super echo hadden wijgeweldig!1 dag terug gezet naar 4 okt!nou maar ja wordt toch een sept kindje want het word een geplande keizersnee! man o man wat een wonder
Eerlijkbeertje, gefeliciteerd met jullie goede echo!!! Alles was goed denk ik Fijn!! Wat is de reden ook weer voor een geplande keizersnee?
3e Wonder clubje 2012 NOD-lijst Mama2girls (32 jr), ronde 2, 16 maart Niek (32 jr), ronde 2, 18 maart Zwanger! Theertje (31 jr), UD 2-okt-2012 Eerlijkbeertje (32 jr), UD 4-okt-2012 Bessie Turf (26 jr), UD 2-nov-2012 Bianca1374 (37 jr), UD 6-nov-2012 Mayke1980 (31jr), UD 10-nov-2012 Wachtenden Runner (30 jr), start juni 2012, afwachten cyclus Kache (32 jr) start juli 2012, nu OD 14-15 maart