3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Bianca: jeetje, meid, wat vervelend. Fijn dat VK je wat heeft kunnen geruststellen, hopelijk straks een mooie echo!

@ Eerlijkbeertje: :D wat heerlijk, het is idd een wonder, geniet ervan! Nog 30 wkn te gaan :cool:, euh, nou ja, iets minder dan dus in jouw geval.

@ Runner: ja, bloedverlies is nooit prettig. Zal duimen dat snel over is.
    En tja, dezelfde leeftijd, de meeste beginnen toch ergens (laat) in de 20 aan kinderen en dan ben je in de 30 tegen de tijd dat er een nr 3 in beeld komt. Eigenlijk wel logisch :D. (Bessie jij bent blijkbaar de uitzondering op het gemiddelde :p)

@ Hier: heerlijk weekendje idd! Vooral gisteren zo lekker weer, kids ook veel buitengespeeld. Krijg helemaal zin in lente (al kan ik de hooikoorts wel missen als kiespijn :p)! Ze zijn beide weer helemaal opgeknapt.
    Verder wachten op menstruatie, ben de PMS he-le-maal beu :x. Vandaag veel last van mijn borsten, voelt alsof ik hoognodig moet kolven, maar ja ;). Morgen is het 14 dagen sinds begin van klachten, dus ik hoop... (maf, he, om te hopen een menstruatie ;)).

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Eerlijkbeertje; wat een fijn gevoel zo'n mooie echo!! Geniet ervan!!

@runner; hopelijk is het bloedverlies weer gestopt.. balen het maakt je zo onzeker!!

Wij hebben ook een heerlijk weekeind gehad, de kinderen zijn alleen maar buiten geweest. Gisteren onverwacht naar een vriendin, super gezellig bijgekletst.
    Vandaag was het een belabberd dagje, ik had studiedag op school. Maar ben om 15u naar huis gegaan. Blegh ziekjes... hopelijk doet het komende lente-zonnetje zijn werk en knap ik (en de kids hier ook) snel op!!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Eerlijkbeertje gefeliciteerd met je mooie echo! Heb je een foto die je wilt delen?

Mayke, beterschap!

Kache, gelukkig zal je dat niet lang meer roepen dat je zit te wachten op je menstruatie. :D

Morgenochtend weer mijn nagels laten doen. Hebben een hoop te verduren gehad de laatste tijd. ;) Even lekker 2 uurtjes friemelen en frummelen, hahaha! Daarna toch echt weer even wat in huis gaan doen. Ze hadden voor de deur alles 'schoon' gemaakt. Jammer dat je daarna zelf nog even alles na moet schrobben ... Maar goed, was wel even gezellig want ik was niet de enigste die dat nodig vond. Van de 8 huizen waren we met z'n 5en aan het na poetsen.

Fijne avond!

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Eerlijkbeertje: fijn hoor, gefeliciterd!

Bianca: hopelijk kun je het een beetje van je af zetten, het komt vast goed!

5. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Eerlijk beertje proficiat.. wat een fijn nieuws.

Hier zit de menstruatie er denk ik weer aan te komen..
    Vanmorgen bij het afvegen heel helder licht roze (echt heel licht en super helder).

Dus ga er maar vanuit dat het deze maand weer het zelfde gaat als vorige maand.. een lange aanloop naar de menstruatie... dan hoef ik mezelf niet gek te maken.. :(

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik wil wel een echo delen maar krijg het niet voor elkaar om hem hier te plaatsen dus moet mijn mannetje vanavond of morgen maar ff doen;)

@bessie turf ik krijg een geplande keizersnee omdat de vorige bevalling niet goed ging en ons kindje heel lang zonder zuurstof heeft gezeten tijdens de bevalling en geloof me het was een helse bevalling!ik heb mijn verhalen hier wel op het forum staan ook oa bij prematuur was in 2008...

ik ben druk aan het wassen al 2 draaien aan de wasmolen hangen heerlijk buiten!!en de 3e draai zit in de wasmachine!ik wacht alleen nog op de zon:)
    voor de meiden niet zwanger zijn of ongi worden ik vind het knap dat jullie hier mee kunnen praten!!lijkt me best wel eens frustrerend....of zie ik dat verkeerd:(

7. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijkbeertje, wat lijkt me dat inderdaad een vreselijke bevalling! De angst dat het niet goed gaat... Fijn dat ze nu voorzorg nemen! Zal je wat rust geven of niet?
    Ben benieuwd naar de echo! Had je het al aan je omgeving verteld of doe je dat nu met de echo op zak?

Hier gaat het met de klachten steeds minder, ben de hele dag wat misselijk en dan weer honger en dan weer vol gevoel. Buik is opgezet en nu ook nog verkouden... even klagen hoor!

8. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hier kan dat he ff lekker klagen!;)ja heel veel weten het nu al en alleen maar positieve reacties:D dat ik nu goed onder controle sta is voor mij wel een geruststelling maar het blijft spannend maar dat is het natuurlijk voor iedereen....ja zal zsm de echo plaatsen;);)

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Eerlijkbeertje; met hoeveel weken ben je de vorige keren bevallen? Hier 2x met 35 weken. Deze keer ook weer naar het ziekenhuis! Thuis is geen optie.

Bessie; hier precies hetzelfde! Het wisselt de hele tijd een beetje. Ben ook zo verkouden erbij blegh... straks maar weer stomen.

Vanmiddag was het hier een drukke bedoeling! Lynn had 2 vriendinnetjes en Wout een vriendje. Wel gezellig, maar ik ben blij dat iedereen weer opgehaald is!
    Zo maar eens koken!

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    weet je eerlijkbeertje: wij hebben allemaal een tweede kind en hoewel ik het nu ook dolgraag wil en het soms wel moeilijk is als er weer een zwanger is, weet ik dat ik al twee gezonde kinderen heb. Het lijkt me moeilijker als je met de eerste bezig bent..
    ik wil wel blijven kletsen hoor, jullie zijn veel te gezellig!

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Mama2girls: pfff, vervelend. Hoewel je natuurlijk nooit weet, kan ik me voorstellen dat je niet zo'n goed gevoel erbij hebt. Ik duim toch voor je!!

@ Mayke: bah, verkouden is nooit leuk, zeker niet als je al wat gammel voelt van de hormonen.
    Maar jeetje, 2 keer bij 35 wkn? Dat is toch ook best heftig, niet? :$

@ Eerlijkbeertje: wat erg dat die bevalling zo heftig verlopen is en dat dus bij de 2e? Dat hoor je niet vaak :(, ik kan me voorstellen dat het fijn is om te weten dat er nu al een duidelijk (veilig) plan is voor dit kindje.
    En tja, frustrerend. Valt wel mee. Sluit me aan bij Niek. Ik ga er vanuit dat ik heus binnen afzienbare tijd ook zwanger ben, als we er eenmaal voor gaan. Heb 2 gezonde kids, heel makkelijk zwanger geworden, loopt wel los. ;) Mijn tijd komt ook wel.
    Ik schrijf graag hier om de 'zwanger-worden-kriebels' een beetje te spuien, want omgeving mag het niet weten of snapt niet zo goed dat ik er in mijn hoofd mee bezig ben.

@ Bessie: kwaaltjes zijn ook irritant ;), mag je best over klagen. Ik had altijd zoiets, ja ik heb gekozen voor het kindje, maar niet voor al die irritante ongemakken. Hopelijk voel je snel weer een beetje fitter. Lijkt het beetje op vorige zwangerschappen voor jou?

@ hier: helaas, nog geen ongi... zucht

12. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #252 Guapetona, 13 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
    3e Wonder clubje 2012

NOD-lijst
    Mama2girls (32 jr), ronde 2, 16 maart
    Niek (32 jr), ronde 2, 18 maart

Zwanger!
    Theertje (31 jr), UD 2-okt-2012
    Eerlijkbeertje (32 jr), UD 4-okt-2012
    Bessie Turf (26 jr), UD 2-nov-2012
    Bianca1374 (37 jr), UD 6-nov-2012
    Mayke1980 (31jr), UD 10-nov-2012

Wachtenden
    Runner (30 jr), start juni 2012, afwachten cyclus
    Kache (32 jr) start juli 2012, nu OD 14-15 maart
    Guapetona (38 jr) start nog onbekend, pas mogelijk na BV: vanaf mei/juni 2012

Ik lees jullie wel, maar ben even niet zo actief omdat zoals ik al eerder had gemeld we toch nog veel twijfels & obstakels hebben. Eigenlijk het idee maar even in de koelkast gezet, maar afgelopen week wel per ongeluk een cd'tje vergeten te gebruiken en dus is er wel 2% kans op zwangerschap, i.v.m. borstvoeding heb ik echter nog geen cyclus.... dus NOD is ook onbekend. Ben toch wel een beetje nerveus nu erover... Als ik dus wat te melden heb, dan horen jullie het als eerste denk ik :)

Sterkte iedereen die last heeft zwangerschapskwaaltjes!
    En succes dames die in spanning afwachten tot NOD!
    Ik blijf jullie wel volgen, hoop op nog meer goed nieuws voor allen hier!

13. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    #253 eerlijkbeertje, 14 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
    Bekijk bijlage 230450 Bekijk bijlage 230452

de 1e echo is van ong 7wkn en 2e van bijna 11 wkn:D dit zijn de duidelijkste echo`s:) de rest van het echomoment staat wel op mijn netvlies;)op de 2e echo is is al een echt mensje te zien in vergelijking tot de 1e....jullie zien het misschien wat minder maar het kindje was ook zo lekker aan het dansen:D ze zag zelfs in de maag al vruchtwater zitten echt super hoor!!!ons minimensje WONDER!

14. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wat een gave echo foto's!

Vandaag wat het goed in het ziekenhuis. Mooie echo, ze konden nog geen echt vruchtje zien (hoort bij de zwangerschapsduur) maar alles zag er heel mooi uit vond de gyn. Ze had er al het vertrouwen in dat het goed zou gaan.
    Moest wel een uur aan de bloeddrukmeter ivm de schommelende bloeddruk.
    Gelukkig was alles goed. Moet wel over 1,5 week weer terug komen en opnieuw een meting doen.

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Eerlijkbeertje: altijd mooie plaatjes! Je klinkt zo lekker hoog op roze wolk :D, fijn voor je!

@ Mayke: fijn dat echo er nu goed uitziet (vanwege miskraam zo vroeg?), hopelijk straks mooie groei op nieuwe echo te zien.

@ Guapetona: succes met afwachten. Kansje is klein, maar het is er een, he? Hopelijk pakt het uit zoals je wenst!

@ hier: bleh, nog steeds geen ongi en vandaag belabberd. Erg misselijk, veel kokhalzen, flink opgezette buik, erg moe en kort lontje. :x Zo irritant om je zo te voelen zonder goede reden!

16. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Eerlijkbeetje wat is het weer mooi om zo`n foto te zien he...

Mayke fijn te horen dat het er goed uitzag..

Hier vandaag weer ongesteld geworden..:x weer precies 32 dagen.. vind het wel erg lang, maar ja hij is wel regelmatig ;)

We hebben besloten om deze maand ff rustig aan te doen, we stoppen wel met de pil, maar houden rekening met de periode rond mijn eisprong (in zo verre dat mogelijk is) heb namelijk uitgerekend dat mocht ik nu wel aantellen en mijn cyclus is weer 32 dagen dat ik dan uitgerekend ben op 20 december en aangezien allebij mijn dochters later zijn geboren (4 dagen en 10 dagen) willen we roberen de kerstdagen een beetje te omzeilen.

Mocht ik nou toch aantellen is het zeer gewenst en welkom, maar als we er rekening mee kunnen houden waarom dan niet ;)

Dus volgende maand pas weer vol aan het werk :D

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Eerlijkbeertje wat een super echo's!!! Je kunt al echt een kindje zien, leuk hoor! Jaloersmakend hoor!

Hier is de misselijkheid al wat afgezakt. De vorige zwangerschappen waren ook niet gelijk aan elkaar en deze lijkt ook weer niet op de vorige 2. Het is elke keer weer anders dus :)

Wat een heerlijk weertje toch vandaag! Vanmiddag ga ik gezellig lunchen met 3 collega's, lekker op het terras!

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    even snel, want ik moet werken. Net een een test gedaan en super positief! ik hoop dat het zo blijft! ik denk dat mijn nod het weekend is...

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Gefeliciteerd Niek,

Bij mij is het mis gegaan gisteren. vanochtend een echo gehad en alles was schoon. Mag nu gewoon weer gelijk zwanger worden. Ik hoop echt dat het nog een keer gebeurd.

Eindelijk na 4 zwanger en nu dit.

Meiden ik blijf hier wel schrijven.

liefs Bianca

20. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niek, wat super zeg!!! Gefeliciteerd!!

Bianca, fijn dat het wel helemaal schoon is. Kun je nu weer volop aan de slag, ben je daar alweer aan toe?

Kache, je weet zeker dat je niet zwanger bent? Of is het de aanloop na je menstruatie?

Mayke, fijn dat het er goed uitzag! Krijg je elke keer nu een echo?

Zaterdag gaat m'n man en oudste zoon onze nieuwe auto ophalen! Daar kunnen met gemak 3 kinderen in! Superfijn en het is een heel blits ding. We hebben nu een vrij kleine auto en straks voelt het echt als een gezinsauto haha!

Deel Deze Pagina