@ Mayke: nog veel succes met de rest van je tentamens! @ lynn1986: ik lees in een ander topic dat je een fout-positieve test had dus, en nog niet zwanger bent? Wat vreselijk balen, zeg!! @ hier: griepje gelukkig weer helemaal over, bedankt voor de beterwensen! Heb gisteren gezellig dagje met vriendinnen gehad. Mijn broer heeft gebeld: zijn vrouw is 8 weken zwanger!!! Ik word dus weer tante (ze hebben al een dochtertje). Ik vind het echt heel leuk, want ze wilden al heel lang een 2e. (en met een beetje geluk zijn we dus weer samen zwanger dit jaar?? Mijn dochter scheelt 7 weken met hun dochter)
leuk Kache, gefeliciteerd! ik ben ook twee keer met mijn vriendin zwanger geweest, alleen niet bij de derde, want hun waren daar erg snel mee
Kache Wat een leuk nieuws! Wat zou het inderdaad leuk zijn om samen te mogen zwangeren! Hier is alles rustig, vandaag een extra echo gehad ivm bloedverlies, gelukkig was alles goed met mini! Nog een tentamen dan rust!!! Op school zijn de leerlingen langzaam in de examenstress aan het schieten, en voor de leerlingen die het nog niet hebben krijg ik vast plaatsvervangende stress... Druk dus al met al! Morgen ochtend lekker een ochtend met Wout alleen thuis, heerlijk tutten!
Hoi allemaal, Ben druk geweest dus een paar dagen niet gereageerd. Heb zo'n zin in de echo!! Volgende week al! Kache wat leuk dat je weer tante wordt. Leuk als neefjes/nichtjes de leeftijd in de buurt hebben. Anderen ook al een echo gehad ondertussen? Ben even het overzicht in m'n hoofd kwijt haha! De kwalen zijn nog steeds op de achtergrond... echt vreemd dat had ik bij de jongens zo veel meer. Kon 's morgens geen brood zien of ik stond al te kokhalzen. Nu eet ik gewoon 2 boterhammen haha! Heb wel constant een vol gevoel en heb niet altijd trek maar als ik eenmaal eet is het prima. Het avond eten kan ik niet veel hebben. Smaakt me goed maar zit gewoon snel vol haha! Hoop dus op een kloppend hartje volgende week en dan ben ik weer helemaal blij
Mayke, fijn dat je kindje nog goed zit ondanks het bloedverlies. Fijn dat ze jou en je kindje goed in de gaten houden!
Inheb Lynn ook al even gemist, hopelijk gaat alles goed! Krijgen jullie ook de vraag of de derde wel gepland is.. Grrr Mensen hadden t bij ons nietmeer verwacht, we zeiden ook dat het waarschijnlijk wel klaar was. Maar tsja het gevoel was toch anders! Ik heb het vandaag in mijn team verteld, ze reageerden wel super leukallemaal. Yessss ik kreeg net te horen dat ik mijn tentamen statIstiek gehaald heb! Zoo fijn! Niet al die uren studeren voor niets! Deze week neem ik even een studie-pauze. Even tijd voor mijn gezinnetje! Hebben jullie al leuke paas-plannen? Wij gaan gezellig lunchen en brunchen met de beide familie's, en natuurlijk eitjes zoeken met de kids. Ik vind het echt leuk met de kleintjes! Nu lekker een warm bad opzoeken. Manlief is sporten dus die verwacht ik pas laat terug.
Hoi, lief dat jullie het vragen ik wilde even af wachten op wat er zou gaan gebeuren.. Ik heb schijnbaar Positief op mijn ei getest... 14 dagen geleden en nu dus ongi geworden.. Ik had al een klein beetje door niet zwanger te zijn... Nu tenminste duidelijkheid! Deze maand maar weer ovutesten gebruiken Zodat ik het zeker weet Ik kom snel kletsen als ik zwanger ben... Lief dat jullie
Lynn, fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Dus geen vk maar gewoon even in de war Hopelijk gaat het deze ronde goedkomen! Horen we hopelijk snel!
@Lynn: zoals ik al zei, balen joh! Veel succes de komende ronde! (je hoeft niet te wachten met kletsen tot je zwanger bent... Ben ook 'illegaal' hier ) @ Mayke: he gats, bloedverlies, zal wel even schrikken zijn geweest, fijn dat de echo er prima uitzag. Hopelijk was het een eenmalig bloedvaatje o.i.d. En applausje! Statistiek gehaald, wat moet dat een opluchting zijn, ha ha! Je werkt op een middelbare school? @ Bessie: is toch alleen maar fijn als kwaaltjes niet op de voorgrond staan . Iedere zwangerschap is toch uniek, zeggen ze, he? (gaat er nu niet stiekem de gedachte 'meisje' door je hoofd zingen nu het duidelijk anders voelt dan bij je jongens?? Daar zou ik echt last van hebben, ha ha. Mijn 2 zwangerschappen verschilden qua kwaaltjes flink) @ hier: bedankt voor felicitaties, ik vind het ook leuk een neefje/nichtje erbij. Mijn dochter begint nu ook echt te spelen met hun dochter als we samen zijn, dat is toch heel leuk om te zien. Niet veel wilde plannen voor pasen (ivm autisme zoonlief zijn we meestal niet erg uitbundig/druk met feestdagen, dat trekt hij slecht), maar 1e paasdag wel eitjes zoeken en brunchen bij mijn schoonouders.
3e Wonder clubje 2012 NOD-lijst Mama2girls (32 jr), ronde 3, 16 april Zwanger! Goofychick (37 jr), UD 22-sept-2012 Theertje (31 jr), UD 4-okt-2012 Eerlijkbeertje (32 jr), UD 4-okt-2012 Thea23 (.. jr), UD 1-nov-2012 Bessie Turf (26 jr), UD 2-nov-2012 Jessie (.. jr), UD 4-nov-2012 Mayke1980 (31jr), UD 10-nov-2012 Niek (32 jr), UD 23-nov-2012 Wachtenden Runner (30 jr), start juni 2012, afwachten cyclus Kache (32 jr) start juli 2012, nu OD 21-26 april Guapetona (38 jr) start nog onbekend, pas mogelijk na BV: vanaf mei/juni 2012 Loopy, start onbekend, afvallen Vlindertjes Runner (30 jr), ma 7-mrt-2012, 9+2 wkn Bianca1374 (37 jr), mk mrt 2012, 6 wkn
hoi meiden hoe gaat het hier??met ons gaat alles ok! kom net bij de vk vandaan en wij hebben het hartje voor het eerst gehoord! geweldig hoor!!verder was alles goed!ook de bloedwaardes waren erg mooi en mijn bloedruk was ook goed over 4wkn weer ben wel blij hoor dat we vandaag zijn geweest want die 4wkn duurde best wel lang vandaag ook ff een positiebroek en positieslips gehaald en het zit super lekker!! iedereen een fijn paasweekend
Lynn: blijf maar gezellig meekletsen hoor! fijn dat je het hartje hebt gehoord, hier gaan de weken ook zo langzaam... mijn dochter vertelde net dat mijn zoontje bij oma had gezegd dat ik een baby in de buik heb. mijn dochter riep dat hij zijn mond moest houden, maar te laat! oma zou net doen alsof ze niets wist. lief he dat mijn dochter het toch even tegen mij heeft gezegd, hihi hier een spannende week! dinsdag echo en woensdag wordt mijn zoontje geholpen aan zijn amandelen...
Spannend Niek dinsdag! Wel heel fijn als je straks een mooi kloppend hartje hebt gezien! Hier is alles verder rustig. Morgen veel bezoekers, maandag ook. De kinderen liggen hier met in bed, ik ben op de bank gestort! Ik houd een rustig avondje!
Eerlijkbeertje, gefeliciteerd met je goede echo! Hier alles goed ziek geweest. Jonathan zat zelfs over de 40 graden koorts. Ik weer 2 keer een bloeding gehad... Woensdag naar de gyn voor controlle want ze vertrouwd het niet... Kan weinig 'normaal' gaan hier. Niek, hahaha! ook een manier om te vertellen. Mayke, gefeliciteerd met het behalen van je tentamen! Wij krijgen nuu wel vaker de vraag of we echt wel aan een 3e moeten beginnen en of het niet verstandig is om te wachten wat de uitslagen van Ruben zijn (vermoeden van een autistische stoornis). En of het naar hem toe wel eerlijk is als er grote verandering in ons gezin komen... Kache, gefeliciteerd! Leuk dat je weer tante gaat worden. Lynn, wat raar dat je een posi test had. Niet toevallig in de soort test vergist? Wel fijn dat je nu tenminste duidelijkheid hebt. Succes deze ronde!
Hallo allemaal, Ik lees al even mee, maar wil toch graag met jullie mee gaan schrijven, als dit mag? Ik ben 24 jaar, moeder van een zoon (4,5 jr) en dochter (20 mnd) en gelukkig samen met mijn man van 25. We zitten in de eerste ronde van een 3e kindje. Ik vind het weer net zo spannend, haha! Mijn NOD is rond 18 april!
Welkom all mine! Gezellig dat je aanhaakt! Runner; wat een moeilijke en toch ook wel ongepaste vraag vind ik. Je zoontje zal zijn hele leven te maken krijgen met onverwachte gebeurtenissen. Het kan lastig voor hem zijn, maar jullie kunnen hem daarin begeleiden en steunen. Als je een goede stabiele basis voor hem bent zal hij dit best kunnen handelen, daar ben ik van overtuigd. Vanmorgen voor de eerste keer het hartje gehoord met de angelsound, wow wat bijzonder weer! Net geeft me ook weer een stukje vertrouwen dat de kleine uk het nog goed doet! Straks even naar school voor rapport vergaderingen. Verder een rustig dagje!
@ runner , ik vind het ook een hele rare en misplaatste opmerking van de mensen om je heen. Succes woensdag bij de gyn .
Hoi allemaal, Iedereen goed de Pasen doorgekomen? Hier lekker gegeten en verder rustig gehad. Was best misselijk... dacht dat ik toch wel eroverheen was. Nu voel ik me weer beter gelukkig! All Mine, welkom leuk dat jullie ook voor een 3e gaan! Over een week je NOD spannend! Mayke, wat leuk een angelsound. Heb je die voor thuis besteld? Wat kost dat ongeveer? Runner, vervelend dat mensen voor jullie gaan denken. Dat zullen jullie zelf toch bedacht hebben of jullie dit willen en of jullie gezin dit aankan?! Hier heb ik toch een sterk gevoel de laatste dagen dat ik misschien wel zwanger ben van een tweeling... Heel raar en het komt zo uit het niets. Het zit niet in de familie maar het gevoel komt steeds naar boven. Heb het al gezegd tegen m'n man ter voorbereiding op de echo morgen haha! Kan hij zich geestelijk instellen voor de echo haha! Verder is het gewoon lekker rustig. Gaat z'n gangetje thuis. M2G, jij al bijna de NOD. Al een gevoel hierover of echt afwachten?