3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    meiden ik ben helemaal blij want hebben een hele mooie en goede echo gehad:) alles ziet er goed uit!! ben helemaal opgelucht en ons wondertje was druk een het bewegen en heeft ook nog ff gezwaaid:) het duurde een dik half uur!!;)

in het amc was ook alles in orde alleen nog ff wachten op de uitslagen daart nog 2 wkn maar we gaan er vanuit dat dat ook goed is hoor...
    im zal nu behang krabben op de babykamer;) dan kan mijn mannetje donderdag behangen...en het is ook geen weer om buiten in de tuin dus moet ik mezelf binnen maar nuttig maken;)

m2g spannend meid ik hoop ook zo dat jij een wondertje in je buik heb!

bessie ik heb ook veel zin zoetegheid:p maar moet er wel streng op zijn want wil niet vele kilo`s aan komen;)
    fijne dag

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijkbeertje, wat super zeg!!! En het geslacht is bekend denk ik? Als ik lees dat jullie gelijk aan de kinderkamer bezig gaan! Leuk zeg!

Zegt het zin hebben in zoetigheid iets voor het geslacht denk je ;)

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    M2G; wat spannend! Ik duim heel hard voor je!!!

Besssie; dat eten herken ik helemaal! Ik moet me echt inhouden, overdag gaat het goed, maar de avonden vind ik best moeilijk. Een koekje worden er toch al heel snel 2 en dan maar hopen dat manlief geen chips ed open maakt want dan ben ik verloren!!

eerlijkbeertje, was dit al de 20 wk echo of mag je over een kleine week nog een keer?

Morgen mag ik ook weer naar de gyn, de 2 andere kids gaan mee. Meestal maken ze een echo dus ik hoop dat ze dat nu ook weer doen!
    Verder gaat hier alles goed, ik ben druk bezig met het afronden van dit studiejaar. Gelukkig heb ik net weer 2 verslagen terug gekregen en zijn ze goed gekeurd. Ik moet nog 1 verslag terug krijgen en dan is mijn Propedeuse binnen! Yes!! Nog even duimen dus.

Nu weer de spullen bij elkaar zoeken en Lynn ophalen op school!!

Tot snel! X

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ M2g: pfff, meid, wat vervelend allemaal, vooral nu dat wachten op duidelijkheid. Ik duim heel hard voor je dat innesteling was!

@ Eerlijkbeertje: wat fijn dat echo er goed uit zag! Zal toch wel weer een beetje opluchten. En ook fijn natuurlijk dat je eigen controle ook goed was.

@ Bessie: ik ken geen bakerpraatje over zoetigheid en meisjes, maar misschien is die er wel ;). Ik herken het niet zo erg van mijn 'meisjes'-zwangerschap, behalve dan het eten :). Maar dat was meer vanwege de continue misselijkheid en was vooral fruit, groente boterhammen en veel, veel brinta pap (wat ik normaal echt nooit at :p).
    Het is inderdaad nu al bijna ;) voor echie, al voelt het soms ook nog wel weer lang :cool:. Na deze cyclus slaan we nog 1 ronde over, dus na mijn ongi in (eind) juni moet het gaan gebeuren (vruchtbare dagen op vakantie :D).

@ Mayke: klinkt goed, wat fijn dat het eerste jaar er bijna op zit! Hopelijk verloopt het afronden soepel.

@ hier: leuke moederdag gehad met ook weer lieve knutseltjes, dit jaar hadden ze het voor het eerst echt door wat ze hadden gedaan, glunderende oogjes en vol trots vertellen wat/hoe ze gemaakt hadden :).

Al vanaf eind vorige week aan het sukkelen met een vaginale schimmelinfectie (yuk!), eerste medicatie niet goed geholpen, nu een pil gehad. Hopelijk gaat die wel zijn werk goed doen!

5. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Eerlijk beertje wat super fijn dat alles goed was.. Is toch weer een geruststelling he.

Vandaag meegeweest op schoolreisje van de jongste dochter. het was erg leuk maar ook erg nat :( we zijn eerder terug gegaan naar school vanwege de regen.

Was blij dat ik mee was gegaan, had namelijk wel ff wat afleiding nodig.
    Vandaag weer last van donkere afscheiding... klinkt niet echt fris :(
    denk echt dat de menstruatie er weer aankomt.

6. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    @mayke dit was mijn 20 wkn echo!en vrijdag moet ik naar de gyn en ik weet niet of die ook een echo gaat doen;)

trouwens hiet ook hele leuke knutselwerkjes gekregen van de kids:p

@bessie ze zullen wel hebben gezien wat het wordt maar voor ons is het een verrassing:)

7. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Nou dames begin toch wel echt de kriebels te krijgen nu... er zijn nog steeds geen duivels te bekennen.. grrrrr wil graag weten waar ik aan toe ben.

Vandaag kan ik geen test halen dus dat word morgen en dan zaterdag toch maar ff testen... Duim duim.. ik hoop het zo!!!

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik duim heel hard met je mee!

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Goeiemorgen, ik bedacht me vanacht in bed dat ik nog ergens een test moest hebben liggen.. dus die vanmorgen toch maar gedaan. Mijn mannetje is werken dus heb getwijfeld, want normaal doen we zulke dingen samen, dus voelde me wel een beetje schuldig.

het leek me wel leuk om hem te verrassen vanavond op een originele manier mocht het raak zijn, maar ja ik schat die kans erg klein in.... en wat denk je....

EEN TWEEDE STREEPJE!!!!!!!!!

Ik moet er wel bij zeggen dat het echt een heel licht streepje is dus ik twijfel nog :(
    normaal zouden we met z'n tweeen kijken, ik ben bang dat ik het me inbeeld, te lang heb gewacht met kijken of mss is het een voorgedrukt streepje (dat kan geloof ik niet he?)
    grrrrrr morgen nog maar een testje doen.

10. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he m2g kun je niet ff een foto van je test maken;)dan kunnen wij ook f ture!dat zou erg leuk zijn voor jullie meid!

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    een streep is een streep! kan me voorstellen dat je twijfelt. Ik wil ook wel een foto zien! ik ben echt super blij voor je!

12. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    EerlijkbEertje, wat gaaf! Gefeliciteerd! Kom de test maar showen!!!

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @M2g: een streepje is een streepje! Mag ik je vast voorzichtig feliciteren? :D Hopelijk knalt de test vandaag duidelijk en ondubbelzinnig!

@ hier: heerlijk aan genieten van mooie weer! Infectie gelukkig weer helemaal weg.

14. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Nou dames vanmorgen samen met mijn mannetje nog een test gedaan.. en ja hoor WE ZIJN ZWANGER!!! Het is wel raar hoor... ik besef het echt nog niet :)

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    3e Wonder clubje 2012

NOD-lijst

Zwanger!
    Goofychick (37 jr), UD 22-sept-2012
    Theertje (31 jr), UD 4-okt-2012
    Eerlijkbeertje (32 jr), UD 4-okt-2012
    Bessie Turf (26 jr), UD 2-nov-2012
    Mayke1980 (31jr), UD 10-nov-2012
    Niek (32 jr), UD 21-nov-2012
    Mama2girls (32 jr), UD ?

Wachtenden
    Runner (30 jr), start juni 2012, afwachten cyclus
    Kache (32 jr) start juli 2012, nu OD 26-29 mei

Vlindertjes
    Runner (30 jr), ma 7-mrt-2012, 9+2 wkn
    Bianca1374 (37 jr), mk mrt 2012, 6 wkn

16. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    m2g wat leuk!!!gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!geweldig nieuws!!

kache gelukkig is de infectie weg!en ind ik ben ook de hele dag buiten geweest en heb ook genoten van het mooie weer!;)

maar 1 ding is wat minder ik ben verbrand:(ik ben heel in de tuin aan het wieden geweest en de zon was niet vel en zo nu en dan bewolking maar toch is het wel gebeurd......morgen maar goed smeren....

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gefeliciteerd! nu genieten maar!

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    door alle emoties hier vergeet ik helemaal op de andere te reageren.. sorry :(

Kache fijn dat de infectie weg is.

Eerlijkbeertje vervelend.. goed smeren meid.

Dank je wel voor de felicitaties.. begin het nu een beetje te beseffen ;).
    Morgen ga ik bellen met de verloskundige voor een eerste controle. hier hebben we die al bij 8 a 9 weken en krijg dan meteen een echo, dus hoef gelukkig niet lang te wachten :D

Lijkt wel of de kwaaltjes meteen komen... :( heb erg last van mijn borsten (voelen gruwelijk beurs aan en lijkt of ze gespannen staan) mijn buik is erg opgezet en mijn broeken drukken op mijn buik als ik zit..
    is dit normaal bij een derde zwangerschap (nou ja eigenlijk 5e :))?

ps heb geprobeerd of ik een foto van de test kan plaatsen, maar dat lukt me niet :x

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb nu een aantal broeken die ik niet meer aan kan, maar mijn baarmoeder zit zal bijna tussen schaambeen en navel in, volgens mijn vk gaat het nu een stuk harder!

20. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, wat gaaf zeg!!! Hartelijk gefeliciteerd met dit goede nieuws!!!
    Genieten meis!

Hier een heerlijk weekend gehad. 2x aan de BBQ en de kids de hele dag buiten met teiltjes water in de weer. Genieten!

M'n broeken kan ik wel aan maar alleen heupbroeken. 'S avonds gaat de riem wel los :)
    Ik voel m'n baarmoeder nu echt duidelijk zitten en heel soms al wat ploppen. Niet erg veel nog, was vorige zwangerschappen wel meer dan deze keer. Maar maak me niet druk, de baarmoeder was nu al groter door de 3e x zwanger dus kind heeft meer ruimte en zal ik dus minder snel voelen.

Deel Deze Pagina