Miekr proficiat met je menneke! Hier rustig aan. donderdag heel de dag nergens last van gehad en nou vandaag weer wel, maar gelukkig geen bloed meer, maar alleen bruin. verloskundige vermoed dat het gewoon oudbloed is of heeft te maken met mijn super volle darmen. Vandaag lekker wezen shoppen met m'n mannetje en meiden.. Geld heeft goed gevlogen
hoi meiden, m2g gelukkig is het bloeden gestopt...jammer dat je nog niets op de echo kon zien meid! hier erg last van het bekkeen en de rug....ben al naar cesartherapie...vanaf volgende week 3 dgn werken ipv van 5...maar wat kalmer aan doen...bij vk was alles in orde!ook heb ik de bloeduitslagen uit het amc gekregen en alles was ook daar in orde ook mijn suikerwaarden!hb was een beetje laag dus heb een klein beetje bloedarmoede maar dat is vrij normaal bij 22 wkn zwangerschap...dus kan er weer een jaar tegenaan en ben nu weer gerustgesteld!!iedereen een fijn weekend
@ eerlijkbeertje fijn dat alles goed was!! @ m2g, Fijn dat het bloeden gestopt is, een heerlijk altijd even lekker shoppen.
Hey meiden fijn weekend gehad allemaal. weer een paar dagen minder voor de echo... ben echt aan het aftellen. Aankomende week gelukkig veel op de planning staan des te eerder is het weer maandag. Maandag en dinsdag werken, woensdag naar mijn zus op visite, donderdag mee met devoney (de oudste) op schoolreisje, zaterdag mag ze op voor haar zwemdiploma C en zaterdagavond een bbq. dus laat de week maar snel voorbij vliegen!! Hoe is het met de rest?
M2G, fijn dat het bloeden gestopt is! En je hebt een lekker drukke week voor de boeg dus dan gaat het inderdaad snel qua tijd! Miekr, hoop dat je hier nog wel blijft posten, leuk om te lezen hoe het eraan toe gaat met 3 kids. Hoe vinden de andere 2 knullen het? Hoort hij er al helemaal bij? Hier een leuk weekend gehad. Zaterdag verjaardag van m'n zusje gevierd met familie, lekker gebbqt en gister verjaardag van m'n oma. Erg gezellig allemaal!! Ik voel me nog steeds goed (begint saai te worden haha) Volgende week vrijdag de 20 weken echo... Heb er zin in om ons kleintje weer te zien! Ik voel het nu steeds al met m'n hand als ik rustig zit of in bed lig. Zo leuk!!
Wat een rust hier... nog meiden die hun NOD naderen? Hier nog even aan het werk tot 17.00 uur. Morgen lekker een dagje vrij!
idd rustig hier.. Bessie wat een heerlijk gevoel moet dat weer zijn.. Kan niet wachten tot het bij mij zo ver mag zijn, maar ja eerst de echo maandag maar eens ff afwachten. Vandaag ook nog werken tot 5 en dan vrijdag nog een kort dagje. dus dat trek ik wel Morgen zou mijn tante jarig zijn die afgelopen oktober is overleden dus morgen even een bloemetje leggen bij de plek waar ze uitgestrooid is.
@ Miekr: gefeliciteerd met je kleine grote vent! Ja, dat is wel veel, he, 2 keer per jaar bevallen . Eens maar nooit meer, neem ik aan, ha ha! Hopelijk hebben jullie een heerlijke dag gehad. Ben wel een beetje benieuwd, hoe zijn je nachten nu? Moet je er nu ook voor alle 3 uit? Of ben je gezegend met goede slapertjes? @ Bessie: wat heerlijk dat het zo 'saai' is . Kun je optimaal genieten, toch? Het leven met kids is al hectisch genoeg meestal. @ m2g: wat fijn dat het bloeden gestopt is! Nu een week met veel afleiding, ik hoop dat alles rustig blijft en de dagen voorbij vliegen. En dat je oudste haar diploma haalt! C is toch al erg hoog, is ze een erg vlotte zwemmer? Wauw. @ eerlijkbeertje: fijn dat de bloeduitslagen goed (genoeg ) waren. Jammer dat bekken begint op te spelen, maar ja, dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij als de buik groeit (herken het probleem ). Ga je nu gedeeltelijk in de ziektewet? @ hier: rustig aan het wachten op het laatste ei dat verspilt wordt . Begonnen met foliumzuur en manlief begint nu ook echt warm te lopen. Hij heeft de jongensnaam al verzonnen . Onze 6e trouwdag gevierd afgelopen weekend, gezellig gaan wandelen in bos en pannenkoeken eten. Zo fijn dat dit nu weer kan! (voor mijn zoon medicatie kreeg waren dit soort uitjes erg lastig en moeizaam) Definitief bericht van plaatsing gekregen: het is nu officieel, onze zoon kan 13 augustus voor het eerst echt naar school... Spannend hoor!
Kache: spannend voor je zoon! hij hoeft niet lang meer te wachten.. m2g: nog even geduld.. mijn zoontje heeft overal uitslag en koorts en omdat de arts bang was voor mij moesten we naar een kinderarts. heel raar, maar daar moest hij 5 kwartier aan de ecg (was standaard volgens hun( uiteindelijk niets wijzer geworden, 5e ziekte? iets anders? ik hou mezelf maar goed in de gaten.. verder gaat alles goed, ons kindje is al flink aan het trappelen!
Kache, wat super dat je zoon nu zeker weten kan starten aankomend schooljaar!! Hoef je daar geen drukte meer om te maken, fijn zeg! Spannend je laatste "verspilde" eitje Dan is het elke maand aftellen! Niek, lastig dat ze niet weten wat je zoontje heeft met die uitslag... Hopelijk blijf jij en je baby ongedeerd. Ik heb normaliter last van eczeem op m'n hele lichaam. Dit was nu voor de zwangerschap zo goed als onder controle. Sinds dit weekend begint het toch weer op te laaien... Zal het aan het rare weer liggen of de wisseling in hormonen... het is verdomd vervelend. Verder heb ik geen klachten maar door de jeuk en irritatie slaap ik wel slecht. Vooral lastig voor de jongens, heb een kort lontje en kan niet veel hebben... Hoop dat het snel mooi weer wordt!
Kache wat fijn voor jullie en voor jullie zoon natuurlijk! Spannend.... Nog 1 eitje voorbij laten gaan en dan...... voor het eggie. ik voor je dat je niet snel hoeft te wachten op een positieve test. Niek vervelend dat je nu nog niks weet. hoe het maar goed in de gaten. Bessie vevelend als je daardoor niet goed slaapt. ik ken het korte lontje gevoel en das niet prettig. hoop dat het snel weer over is. Vandaag een behoorlijk heftig dagje gehad. oudste had schoolreisje, maar is heel ongelukkig met haar kaak/kin op de punt van een stenen bankje terecht gekomen door een val. 2 andere kinderen zijn bovenop haar gevallen waardoor ze door geschoven is op de grond. hele ochtend dus op de ehbo in het ziekenhuis gezeten, maar gelukkig niks gebroken, maar wel haar kaak zwaar gekneusd en een lichte hersenschudding. Word dus afwachten of ze zaterdag kan afzwemmen. :x Toen ze naar bed ging besefte ze dat ze haar schoolreisje waar ze zo naar uit keek heeft gemist.. dat doet een moeder toch wel verdriet moet ik je zeggen !
jee, wat heftig zeg, arm kind! gaat het beter nu? inderdaad balen dat ze het heeft gemist, zou mij ook aan mijn hart gaan, maar gelukkig niets gebroken. Bessie: balen van je eczeem, hopelijk wordt het niet al te erg. mijn zoontje gaat beter, nog wat uitslag in zijn gezicht, maar is niet ziek. vandaag gaan we een weekend kamperen bij de holle bolle boom met een groep vrienden en gaan we onze nieuwe tent uitproberen. hopelijk blijft het weer redelijk! fijn weekend allemaal!
m2g ach wat sneu voor je kindje....gaat het vandaag al wat beterder met haar? kache wat goed dat je zoon kan starten op school!en fijn dat jullie uitstapjes nu zo mooi en goed gaan! bessie wat vervelend dat je eczeem opspeelt!en dat korte lontje ken ik heel goed en dat vind ik dus zo vervelend niet alleen voor mezelf maar helemaal voor anderen....ben soms niet te genieten en leg dan op alle slakken zout terwijl dat anders niet zo is.... niek veel beterschap voor je zoon! hier gaat alles ok!ik werk nu 3 dgn ipv 5 en dat is wel heel lekker...mijn bekken staat scheef dus loop bij de cesar...ookmijn rug doet vervelend pijn en de ene x wat ergen dan de ander x maar toch voel hem de heletijd...(heb vroeger rugletsel gehad dus de rug is ook mijn zwakke plek)had dit met de vorige zwangerschappen ook....over een dikke week een gtt test(glucosetest) ben erg beniewd...ons wondertje is ook goed aan het bewegenheerlijk gewoon ik daar zo van genietengister het geboortekaartje uitgezocht gewoon via de drukkerij hier in de buurt....fijn weekend voor jullie!gaan jullie ned ook volgen???EK?wij wel
@ Niek: he gets, wat een toestand met je zoontje. Fijn om te horen dat het beter met hem gaat, maar het blijft natuurlijk wel een beetje spannend of je nu wel of niet 'gevaar' hebt gelopen. En zijn gelukkig veel meer onschuldige virussen (die ook uitslag kunnen geven) dan 'gevaarlijke'! Veel plezier met de nieuwe tent, hoop dat het weer een beetje meezit. (en ik zie dat je al meer dan 16 weken bent ! Wow, dat schiet op...) @ m2g: ah, wat sneu voor je meisje! Moet toch een harde smak geweest zijn. En dan ook nog het schoolreisje missen. Is het afzwemmen nog wat geworden vandaag? @ eerlijkbeertje: wat heerlijk dat je zo kunt genieten van je drukke beebje! Nu al een geboortekaartje gekozen? Lekker op tijd hoor, daar was ik bij nr 2 heel wat later mee, ha ha! Waarom moet je een GTT? Ik hoop dat alles goed is. Jammer van de rugpijn, maar idd als je het vorige keren ook hebt gehad, weinig reden om aan te nemen dat het nu beter zal zijn . Ik bereid ook me voor op nodige rug/bekkenpijn t.z.t. Gelukkig nooit instabiel geweest in mijn geval, maar 'gewoon' overbelast. @ Bessie: wat vervelend van je eczeem. Jeuk is zo vervelend en kan idd aardig je nachtrust vergallen. En slaap is zo belangrijk voor je welbevinden. Ik hoop dat je inmiddels al weer wat beter slaapt. @ hier: weinig bijzonderheden, heb weinig last van EK-koorts. Manlief is wel fanatiek en nu dus beetje down na de verloren wedstrijd . Ik krijg het zijdelings mee, ik zit meestal iets anders te doen (zoals forummen ) en kijk zo af en toe even als de spanning hoorbaar stijgt. Jammer dat deze ronde nog voorbij gaat, want eigenlijk hebben we (spontaan ) eigenlijk heel goed geklust op juiste moment, ha ha!!
Nou we hebben gister onverwacht heerlijk weer gehad! Lekker in de tuin gezeten en 's middags even lekker naar de ijsboer een ijsje gegeten, genieten die kleine uitstapjes met gezin! Het eczeem is weer rustig en ik slaap weer goed gelukkig! Inderdaad een kort lontje is ook voor omgeving erg vervelend en dan reageer je vaak snel "fout" terwijl je dat met een goed humeur niet zou doen. Kache, wat was ook weer de reden dat jullie deze maand nog zouden overslaan? Spannend zeg! Wie weet is het gelijk raak volgende maand. Ben je iemand van temp, ovulatietesten ed.? M2G, inderdaad heftig van je dochter, toch fijn dat het allemaal "wel" meevalt... en zeker heel jammer dat ze het zo erg vind dat ze haar schoolreisje niet heeft meegemaakt. Dat is dan als moeder ook even slikken... Niek, fijn dat het beter gaat met je zoon. Leuk kamperen zeg!! Als alle kids straks groot genoeg zijn dan gaan wij zeker ook kamperen, niets geeft ons zoveel vrijheid!! Hopen op mooi weer! Eerlijkbeertje, wat vervelend dat je last van je bekken en rug hebt. Zeker als je het constant voelt. Fijn dat je nu minder kan werken. Kun je 2 dagen rust houden! Vrijdag hebben we de 20 weken echo!! Was er eindelijk niet veel meer mee bezig en vanmorgen ineens weer hahaha! Spannend wat het dit keer voor dondersteen wordt en of alles goed is natuurlijk!
@ Bessie: we slaan over ivm vele verjaardagen die we al in korte tijd hebben eind feb/begin maart. Los van feestdagen in december is dat voor ons de drukste periode van het jaar. En ik ben inmiddels iemand van de temp , zoals je ook in mijn handtekening kunt zien. Ik hoop ook dat het snel raak is, maar ik ben vol vertrouwen . Het is tenslotte altijd snel gelukt...
Kache, ja ik snap het. Als je het enigszins kunt plannen dan is het inderdaad fijner voor de verjaardagen en de feestdagen om het wat te kunnen spreiden. Fijn dat het vorige keren snel raak was, dat geeft vertrouwen!! Spannend voor jullie! Hier weer aan het werk vandaag. Vorige week van personeelszaken de data doorgekregen wanneer ik met verlof kan. Heb nu aangegeven 4 weken voor die tijd te stoppen en evt nog een weekje voor het verlof met vakantie te vervroegen. M'n verlof begint op 6 oktober. Bizar dat die datum nu bekend is, echt iets om naar uit te leven! Nog 16 weken dan!
dames even snel een berichtje, want ik zit op mijn werk. Gister een echo gehad. HARTJE KLOPT!!!! super blij! ze dacht dat ik ruim 2 weken minder ver ben dan gedacht, maar omdat de kleine nog in een kroming ligt kon ze het niet precies zien. dus 4 juli krijg ik nog een echo om te bepalen hoe lang ik precies zwanger ben en wanneer ik dus uitgerekend ben. zal vanavond ff bij lezen en op iedereen reageren...,maar ga nu met een dikke glimlach verder met mijn werk
Wow M2G, wat super zeg!! Gefeliciteerd en heerlijk dat je nu weet dat het goed zit!! Lekker van genieten. Fijn dat ze je goed in de gaten houden en vooral ook je kleintje.