3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    m2g wat geweldig!!!maar lekker genieten meid!
    bessie spannnend de 20 weken echo maar t is ook wel genieten als aalles goed is je kan je wondertje wel een half bekijken;)

kache ik hoop dat het nu ook niet lang voor jullie duurt meid!gelukkig ben je vol vertrouwen;)dat scheelt al een heel eind!!de gtt heb ik ivm met zwangerschapsuiker...(had ik ook bij mijn vorige zwangerschap)

ik zal eens ff wat gaan doen eten voorbreiden en de was ff ophangen...vanmiddag intake voor de kraamzorg(telefonisch)

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met je intake, ik vind dat nooit zoveel voorstellen. Zeker bij een derde, dan is alles vaak al bekend...

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Kache: ik zal voor je duimen dat het snel raak is!

het gaat inderdaad snel hier, 2 juli was ik eerst uitgerekend, dan had ik nu al op het einde gelopen, raar hoor!

m2g: gefeliciteerd, probeer er van te genieten!

de tent is goed gegaan, eerst veel storm, maar daarna mooi weer!

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ m2g: wat heerlijk! :D Wat fijn dat frummeltje netjes gegroeid was en het hartje klopt! Het blijft natuurlijk wel spannend, maar eerste mijlpaal is genomen.

@ Niek: wat fijn dat tent goed gegaan is. Maar een storm? Nou ja, heb je hem wel meteen goed kunnen uittesten! Nu helemaal klaar voor de vakantie?
    Lijkt me inderdaad bizar als je 'uitgerekende datum' van wat-had-kunnen-zijn nadert. Soms denk ik ook wel eens, ik was nu 28 weken geweest ;).

@ Eerlijkbeertje: intake kraamzorg, tja, zal idd wel niet zo spannend zijn. Heb je dezelfde instantie als vorige keren?
    Hopelijk is je GTT goed, of in ieder geval niet zo beroerd ;). Heb je het met dieet kunnen redden de vorige keer? Of was spuiten nodig?

@ Bessie: bijna 20 weken! spannend hoor, veel succes en plezier straks bij de echo.
    En tja, verlof zal snel dichterbij komen ;), ik vind het altijd zo vreemd dat je nu al weet dat je straks 3 maanden niet op het werk zult komen :p.

@ hier: eindelijk ei gesprongen (denk ik), had er weer best wat last van in onderbuik, beetje misselijk etc. Dus nu wachten op ongi en dan... :D Nou ja, zal de komende tijd vooral druk zijn met voorbereidingen op vakantie, we gaan over dikke 3 weken. Heb er helemaal zin in!

5. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof

wat een geweldig nieuws!!!! ga maar lekker genieten:)

6. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Hallo,

Mag ik met jullie meeschrijven??

Het klopt dan wel helemaal niet (ben zwanger van 2e én 3e) maar ik hoop toch dat ik mee mag doen...

Groetjes, Elvinia

O ja, voor alle meiden die bezig zijn: succes!

7. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Elvinia, wat superleuk dat je zwanger bent van een tweeling!! Je bent ook al hard op weg met 27 weken! Gaat alles goed?

Kache, ik hoop toch 4 ipv 3 maanden verlof te hebben:p
    Superspannend hoor deze ronde afwachten. Wanneer begint je nieuwe vruchtbare periode?

Hier gaat het lekker, gister was het nationale buitenspeeldag dus de oudste was bij z'n nichtjes in de straat waar ze alles hadden afgezet en grote springkussens hadden staan. Zoon was helemaal door het dolle heen, superleuk!

Zo spannend morgen:D:D zit echt de tijd vooruit te kijken!

8. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    welkom elvinia!!super hoor zwanger van een 2ling!!!

nee ik hoefde niet te spuiten vorge zwangerschappen...alleen dieet...maar als het nu wel te hoog is moet ik wel spuiten....dat hebben ze al ff gemeld....
    de intake was zo klaar:D dat heb je dan weer met de 3e he dan is alles al bekend....
    zal zo naar de supermarkt mannetje was gister jarig maar vanavond komt de visite;)
    volgen jullie oook het ek?wat een belabberde voebalpot gisteren he???

9. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijkbeertje, gefeliciteerd met je man!! Ik ben totaal geen voetbalfan en volg het EK ook voor geen meter haha! Aan mij heb je dus niks ;)

10. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Elvinia welkom.. een tweeling! dubbel gefeliciteerd :D

Ek volg ik alleen omdat man lief het kijkt, maar gelukkig is hij geen echte voetbal fan en kijkt hj alleen af en toe een wedstrijd van ajax.

We hebben gister de meiden verteld dat ze een broertje of zusje krijgen.
    Eerst wilde we wachten omdat we het te vroeg vonden, maar iedereen mag het nu van ons horen, dus wilde we wel dat de meiden het als eerste wisten. en ze zijn wijs genoeg om het allemaal te snappen dat het nog lang duurt enzo...

Ik heb een romper en een slad bedrukt met de tekst:

Mijn grote zussen zijn toevallig wel de beste!

Toen devoney het hardop voorlas en ze keek naar het rompertje viel het kwartje gelijk.. :D
    Ze zijn helemaal door het dolle heen

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, wat superleuk om het je meiden zo te vertellen!! Heerlijk dat ze zo enthousiast zijn!!

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Oeps :), ha ha, ja dat hoop ik ook voor je ;). Ben er al weer even uit, bevallingsverlof enzo, al weer meer dan 3 jaar geleden ;).
    En vruchtbare dagen over 3 weken, neem ik aan. In ieder geval op vakantie, ik kom op het wachtbankje terug :D.
    Heel veel succes en plezier morgen!! (ik zeg nogmaals: meisje! ;))

@ Elvinia: welkom! Wat leuk, een tweeling. Mijn broer krijgt ook een tweeling eind oktober (nou ja, zijn vrouw dus :cool:).

@ eerlijkbeertje: gefeliciteerd met je man!
    Tja, EK kijk ik ook niet, maar aan het gebrek aan gejuich en gefeest in de straat was me al duidelijk dat ze niet gewonnen hadden. Manlief is een redelijk grote voetbalfan (partijtje chagrijnig vandaag!), ajax supporter (en oranje natuurlijk, is ook lid van supportersverenigingen), als er gevoetbald wordt, dan zeer grote kans dat de TV aan gaat hier :p.

@m2g: wat leuke manier om te vertellen en wat geweldig dat ze zo enthousiast zijn! Heerlijk hoor, dat je het echt met je hele gezin kunt delen nu. Hoe voel je je verder?

13. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Eelijk beertje gefeliciteerd met je man.

Ik voel me goed. Merk alleen wel dat ik heel emotioneel ben.

Kache spannend meid...... komt steeds dichterbij

14. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    bessie hoe laat had/heb je de echo vandaag???

m2g wat een leuk idee hoe jullie het de meiden heb verteld!;)

kache ik hoop dat de tijd voor je omvliegt en dat je ons gauw kunt vertellen dat je zwanger bent!:D

ik ben normaal geen voetbalfan maar het ek en wk is wel leuk als ned tenminste goed voebal laat zien wat tot nu toe klote is....hier dus ook een chaga mannetje en vrienden....
    iedereen enen fijn weekend!

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag hebben we de 20-weken echo gehad. Alles was helemaal goed en ZIJ was heel bewegelijk haha!! We krijgen een meisje!!!
    Het was toch wel even raar om aan het idee te wennen als je al 2 jongens hebt hihi :D
    We hebben een echo van het geslacht en m'n moeder wilde de echo's wel zien natuurlijk. Gelukkig heeft ze geen idee hoe ze de foto's moet zien dus het is lekker een verrassing!
    Gelijk even geshopt maar was heel onwerkelijk. Nog steeds besef ik het niet helemaal dat we echt een meisje krijgen die ik lekker roze rokjes en leuke vestjes aan kan trekken straks hahah!

Hier kijken we allebei geen voetbal. Heerlijk rustig, er zijn genoeg leuke films op tv haha!

Kache, lekker bijna op vakantie en dan hopen dat het snel lukt! Spannend hoor! Dan begint het weer met tellen en bijhouden. Is de voorpret zou ik zo zeggen.;)

M2G, al die hormonen en wat ze met je doen... gelukkig is emotioneel worden misschien nog niet de meest nare klacht, als het hierbij blijft.

16. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Kache, dankje.. Leuk dat je broer ook een tweeling krijgt zeg! En spannend nu je naar de vruchtbare dagen gaat... hopelijk lukt het!!

Bessie Turf, oh leuk zeg die 20 weken echo. Ik vond het ook zo super om mn kleintjes weer te zien!
    Wij hebben er alleen voor gekozen om de geslachten niet te weten, en aangezien ze 2 eiig zijn, kan je dus alle combinaties hebben:D
    Leuke verrassing;) Mn man zegt dat het twee jongens zijn, omdat ze zo hard trappen... en dus voetballertjes zijn. tja. Kunnen net zo goed meisjes zijn, want ik voetbal ook (nouja tot een paar jaar geleden dan...)

Nu lekker inkopen doen! Allemaal roze... echt zó leuk een meisje, zeker na 2 jongens! Van alles wat:)

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou met hard trappen maakt het niet uit, dat bleek bij ons wel. We hebben bij de jongens nooit gehad dat de echoscopiste erachter aan zat om goede beelden te krijgen voor het onderzoek haha! Nu al een eigenwijsje ;)

Zeker heerlijk om wat roze in huis te halen. Voelt een beetje als stiekem en ook een soort van stout hahaha (wat klinkt dat stom..)

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Bessie wat leuk meid. Nu lekker jurkjes shoppen :)

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Bessie: JAAA!!! :D (ik zei het toch ;)) Gefeliciteerd met je meisje, fijn dat alles goed was. Ik kan me voorstellen dat het even moet bezinken, maar dan lekker roze shoppen.... heerlijk! (ik vond het zo geweldig :p)

@ Elvinia: twee-eiig? Dan heb je inderdaad een boel mogelijkheden, knap hoor dat je je laat verrassen, ik zou het echt z.s.m. willen weten, ha ha! Mijn schoonzusje krijgt deze week 20 wkn echo en het is niet duidelijk of het 1- of 2-eiig is, dus daar is ook alles nog open :D.

@ m2g: fijn dat je je goed voelt. En tja emotioneel, soms wel lastig (ben je snel aan het huilen? Ik weet dat ik bij dochterlief om de kleinste dingen al kon huilen ;)).

@ hier: gisteren familiedag gehad, weer neven en nichten gezien. Inmiddels zijn de meeste volwassen en met kids en momenteel 2 zwangeren. Was erg gezellig, al blijkt een nicht van mij (dochtertje van 2) te gaan scheiden :(. Goede gesprekken gehad en de aanwezige opa's en oma's hielden zich bezig met het kleine grut ;). Nog lekker een wijntje gedronken, nu dat nog ongehinderd mag :p.

20. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, heerlijk dat je nu nog aan de wijn kan. Dat is toch wel iets wat ik mis zo in het weekend 's avonds een wijntje!
    Inderdaad is meisjeskleren shoppen zo leuk omdat je kan denken, wat zou ik vroeger zelf leuk vinden (maar zo denk ik dan...) :D

Deel Deze Pagina