leuk! een meid! die zal lekker verwend worden door haar grote broers.. Hier willen wij het niet weten, hopelijk zien we het ook niet op de echo..
Wat is het rustig hier.. Wij willen het geslacht zeker weten mijn vriend is erg nieuwschierig en krijgt mij elke keer ook weer heel nieuwschierig Was bij de vorige 2 precies hetzelfde. Vind het ook wel makkelijk omdat we alles voor meiden hebben, dus als het een jongen zou zijn vind ik het wel prettig om te weten. Jeetje ik heb echt al een pens daar word je akelig van..heb van het weekend een positiebroek gekocht omdat het gewoon echt zeer doet als ik zit. Hadden jullie dat ook zo snel al bij deze zwangerschap? Weet dat alles al "uitgerekt" is geweest, maar dit gaat wel echt heel snel.. Probeer hem ook echt nog te verbergen, want vind het zo raar staan.. mensen gaan dan vragen.. zo hoe ver ben je? 8 weken.. nou dan zie je ze denken
M2G, wilde ook net al zeggen dat het hier zo rustig is Bij mij was het ook al heel snel goed zichtbaar, haha grappig die blikken. Wat je zegt over dat je alles voor de meiden hebt en met een jongen in het vooruitzicht is het wel lekker praktisch. Dat heb ik precies andersom. Ook voor de voorpret is het superleuk!! Het is leuk om je nu te kunnen verheugen op wat er komen gaat, natuurlijk is alles welkom maar ik hou van de voorpret. Schoonmoeder zat bij manlief wel te vissen. Ik had haar voor de echo al gezegd dat we het dit keer voor onszelf houden het geslacht. Maar naderhand belde ze, had ze m'n man aan de telefoon en vroeg ze toch of ze het niet mocht weten want vorige keer mocht ze het wel weten... soms die schoonmoeders...
Niek, Nou het is dat ze zelf zei dat ze het geslacht goed in beeld had, ik had het zelf niet gezien dus dat zal wel een verrassing blijven. Als je van te voren aangeeft dat je het niet wilt weten houden ze daar volgens mij wel rekening mee en gaan ze dat gebied een beetje uit de weg.
Bessie: dat denk ik ook wel, vorige keren heb ik het ook niet gezien. hier ook al een flinke buik en nu het weer warmer wordt, merk ik dat ook op de weegschaal, maar wat doe je eraan... hahaha, schoonmoeders.. ik heb ze toen allemaal meegenomen naar een pretecho, maar ik wilde het geslacht niet weten, hun gelukkig ook niet. zat wel te denken vandaag ( 2 jaar geleden dat mijn oma is overleden) waarom ik nooit mijn oma heb meegenomen, maar ja, dat is nu te laat..
Heb m'n eerste echte positiebroek aangeschaft haha! Moet toch wel toegeven dat ik het vorige zw beter ook had kunnen doen. Ze zitten lekker strak en slobberen niet zo om m'n benen. Moest zelfs een maatje kleiner als wat ik nu heb. Voel me weer helemaal slank haha!
Oooh.. krijg net bericht dat een vriendin van mn zus vanmiddag is overleden... heel veel mensen hebben 10 maanden lang voor haar gebeden, het leek soms weer goed te gaan... maar de laatste dagen kreeg ze het heel benauwd. Het was al heel bijzonder dat ze nog leefde, want ong drie maanden geleden zeiden de artsen dat ze nog maar enkele dagen te leven had... en dat zijn dus drie maanden geworden... er was heel veel verbondenheid met haar in die tijd... maar nu... ik heb er geen woorden voor.
Elvinia gecondoleerd meid. het is wel een echte vechter geweest zo te lezen. heel veel sterkte. Bessie heb je nu pas je eerste positiebroek gekocht ooh dat had ik zelfs bij de oudste al eerder hihi.. maar zit wel lekkerder he
Bedankt allemaal... het is hier vrij rustig.. ik heb eigenlijk ook niet zo veel te melden. Behalve dan dat ik net door het raam een auto zie aankomen die ons erf op rijdt. Dus ik probeer te kijken wie dat kan zijn, is het mn broer!! De laatste tijd hebben mijn ouders (ze waren met verlof in Nederland) vrij veel ruzie met hem gehad (hij is heel driftig enzo). Nu zijn mn ouders alweer een half jaar weg en nu komt hij op bezoek! Merk dat ik hem toch wel heb gemist, dat laatste halfjaar... nu maar hopen dat hij een beetje voor rede vatbaar blijft en niet gaat zeuren/ruziemaken! (Ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor, ook manlief is er niet, ben alleen thuis... maar oké. Ik zie wel.)
@ Elvinia: gecondoleerd. Wat verdrietig om na zo'n strijd toch iemand te moeten missen. Ook verdrietig het verhaal van je broer. Ik hoop dat het een beetje gezellig heeft kunnen verlopen? @ Bessie: tja, was een lekker wijntje. Eigenlijk geef ik weinig om alcohol, heb zonder moeite 3 jaar 'droog' gestaan gedurende zwangerschap en BV van mijn dochter ... En pffff, nu pas een positiebroek !? Jij bent echt een rare zwangere , ha ha! Een beetje zwangere heeft die dingen toch wel aan met 20 wkn, en bij 2e-3e-?e kindjes nog wel weken eerder (bij mijn dochter, 9 wkn ). Zitten lekker he ? @ m2g: laat je niet te veel van de wijs brengen door blikken bij je 'grote' buik. Er zijn best wel veel mensen die weinig idee hebben van wat normaal is, zeker als het niet meer het 1e kindje is. Het is geen vet he? Gewoon opgezette darmen, daar kun je zelf weinig aan doen. Ik weet nog bij mijn dochter dat ik 16 wkn was en iemand aan mij vroeg of mijn laatste loodjes me zwaar vielen en wanneer mijn verlof begon. Euhm, over 5 maanden ? Kon er wel om lachen. Wat ik zelf wel lastiger vind aan die snelle grote buik, dat je ook al met vroeg termijn vaak moet vertellen, omdat het niet te verbergen valt. @ hier: weer enorm veel last van PMS, zit nu op 11 dpo, dus nog een paar dagen tanden op elkaar. Heel irritant, hoor. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat ik alleen al daarom snel zwanger zou willen zijn, maar ik denk niet dat ik me dan veel beter ga voelen, ha ha!
Elvina: gecondoleerd! dat zijn geen leuke berichten! Hoe is het afgelopen met je broer? Bessie: inderdaad nu pas een positiebroek! nou, ik heb het al een paar weken en het bevalt mij prima!
Over positiekleding, ik ben nogal eigenwijs... maar ze zitten zeker lekker haha! Kache, bedankt voor je compliment als rare zwangere Spannend toch elke keer als je je menstruatie nadert!! Ik ben ook niet zo'n alcoholist maar een verboden vrucht smaakt wel lekkerder hahaha! Oudste heeft voor de gezelligheid bij m'n ouders gelogeerd dit weekend. Hij was wel helemaal total loss toen we hem kwamen halen. Niks wilde hij en was helemaal aan het huilen. Tis ook nog wel druk dan voor zo'n ventje.. Thuis lekker chillen even op de computer een paar filmpjes kijken en toen ging het alweer beter!
Elvinia, hoe is het gegaan met je broer? Ik ken de moeizame relatie tussen ouders en broer ook. Hier ben je als zus toch ook erg bij betrokken. Gelukkig gaat het nu supergoed en woont hij samen met een schat van een meid!! M2G, inderdaad meeste mensen hebben geen idee wat ze zeggen over de "maat" van je buik. Moet er ook wel om lachen.
Elvinia hoe is het gegaan? Leuk he die logeerpartijtjes bij oma en opa, maar wat zijn ze gebroken als ze terug komen Hier rustig aan, moet ff afkloppen maar heb nergens last van.. voel me eerlijk gezegd vandaag niet eens zwanger Weet niet hoe het komt, maar aan de andere kant wel weer fijn natuurlijk.. beter dit dan heel veel kwaaltjes. Oudste dochter heeft deze week afsluiting op school dus heel de week leuke dingen. gister hadden ze gekke haren dag. Vandaag is ze verkleed als poetsmiep voor poets je suf dag. morgen wissel ochtend (dan gaan ze kijken in de nieuwe klas). en rapporten mee haha nee hoor verwacht geen gekke dingen. donderdag spelletjes dag en vrijdag afsluiting met water spektakel. dat hebben ze elk jaar de laatste vrijdag voor de zomervakantie. leerkrachten strijden tegen leerlingen op de buikschuiver baan. De jongste heeft niet echt rare dingen op school ,maar ja das ook pas groep 1 dus die doen al niet veel aan echt schoolwerk
@ Bessie: fijn dat je het al compliment kunt opvatten ha ha . Ja, zo'n geslaagd logeerpartijtje is toch wel vermoeiend en spannend voor de kleintjes. Even wat schermtijd doet hier dan ook vaak wonderen. @ M2g: dat is een drukke week voor je oudste! Maar ja, ik kan me herinneren dat inderdaad die laatste schoolweek vol activiteiten was , is ze niet helemaal uitgeput na zo'n week? Gelukkig dat het voor groep 1 nog iets rustiger is allemaal, anders werden die arme kleutertjes helemaal hoteldebotel . @ hier: menstruatie een dagje eerder dan verwacht gekomen vandaag, gelukkig maar want de laatste dagen PMS waren echt vreselijk. Gisteren zelfs ziek moeten melden op mijn werk omdat ik zo misselijk, moe en emotioneel was, paar keer moeten kokhalzen en spugen en daarna als een blok overdag 4 uurtjes geslapen. Morgen meteen weer teunisbloemolie halen, want daarmee was PMS de vorige 2 maanden een stuk minder! Maar goed, nu ben ik dus officieel begonnen aan mijn 1e ronde...
hoi meiden ff een snel ego berichtje... vandaag naar de vk geweest en die had de uitslag van mijn gtt test....en ja die was niet goed veel te hoog is mijn suiker...dus nu morgen naar de gyn...en blijf dus ook daar waarschijnlijk onder controle...10wek eerder dan verwacht....moet waarschijnlijk insuline spuiten....maar ik baal er dus wel van en vind het erg vervelend....maar ik kan er niets aan veranderen....sorry maar morgen meer meiden ga nu na bedje toe...
Kache: good luck! hier nog 3,5 week wachten op de vakantie en ik zit echt af te tellen, hihi hopelijk blijft het weer dan ook wat beter! Verder niet veel te melden, het gaat zijn gangetje hier..
Eerlijkbeertje, wat vervelend! Is het schadelijk voor het kind of met medicatie niet? Zo is het in eens geen onbezorgde zw meer... Sterkte! Kache, toi toi toi! En van teunisbloem wordt je menstruatie toch regelmatiger of is dat niet waar? Hier nog 4 weken werken na deze week en dan vakantie/klussen aan de babykamer!