3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Kache, succes! Misschien wordt het de volgende ronde wat;)

eerlijkbeertje, wat naar zeg! Volgens mij is het niet heel schadelijk voor het kind, maar het heeft geloof ik wel een verhoogde kans op suikerziekte later ofzo. Veel sterkte met de nieuwe medicatie en dat insuline spuiten!

2. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Eerlijkbeertje. Sterkte meis.

Kache spannend.. ik zal voor je duimend dat je niet te lang hoeft te wachten op een positieve test.

De oudste heeft niet echt last van de drukke week hoor. ze vind het juist super allemaal. vanmiddag hebben ze ipv gym nog waterspelletjes buiten op een veldjes bij school. en dan morgen laatste dag.. nog 3 weekejs en dan hebben papa en mama ook vakantie!!

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, heerlijk vooruitzicht! Dan hebben jullie vroeg vakantie dit jaar denk ik?! Wij hebben volgende week over 4 weken vakantie. Heerlijk en zin in omdat we dan de babykamer en kamer van de oudste gaan verven, behangen. Zo leuk! Hoop dat ik dan ook wat kan doen met m'n dikke buik :D

4. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Bessie ja wij zijn idd roeg dit jaar.
    meiden zijn om 12 uur uit en dan maar hopen dat het weer lekker weer word vandaag dan kunnen we gelijk de vakantie inluiden op het terras in de speeltuin :D

Oooh leuk de kamers opknappen... hebben wij vorig jaar gedaan voor de meiden.. zo leuk.

we gaan dit jaar niet op vakantie, we gaan de tuin aanleggen en de wc opknappen dus zat te doen.. wel daagjes weg en misschien laad ik de tassen wel in en pakken we de auto en zie ik wel waar we uitkomen.. hotelletje is ook nooit verkeerd ;)

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ eerlijkbeertje: he bah, wat een domper! Je verwacht het natuurlijk een beetje, maar ik kan me toch voorstellen dat het erg tegenvalt als het zo vroeg al gebeurd! Veel succes met medicatie e.d. Hopelijk went het een beetje en vliegen die laatste weken voorbij. Gaat kleine nu ook eerder gehaald worden of zo? Of was dat sowieso al het geval?

@ Bessie: ha ha, je woont duidelijk niet in zuiden van het land ;), daar hebben de scholen inderdaad al vakantie nu. Vroeg idd. Heb er alleen weinig profijt van, want de dagbehandeling van zoonlief gaat nog een weekje door ;), dus wij moeten nog een weekje wachten voor we op vakantie gaan.
    Wat fijn dat je zo'n zin hebt in het klussen aan de kamers ;), lukt dat dan een beetje met die kids om je heen? Of zijn die van mij gewoon een stuk arbeidsintensiever ;), dat ik dat helemaal niet zie gebeuren.
    Menstruatie wordt inderdaad regelmatiger van teunisbloemolie, maar ja, die van mij is van nature al regelmatig, dus ;). Wel kan cyclus nog iets korter worden en kun je meer vruchtbaar slijm krijgen, waardoor betere kansen voor de zaadcelletjes. Niet dat ik het dus daarvoor doe, maar is altijd meegenomen :D.

@ m2g: ook een leuke bestemming voor vakantiegeld! Maar ook wel een beetje nieuwsgierig, hoe vul je die 6 weken dan in voor je kids?? Ik ben erg blij dat wij dit jaar wel weer gaan, want dan zijn de kindjes in ieder geval al weer 2 wkn onder de pannen, ha ha.

@ hier: menstruatie bijna voorbij en nog een drukke laatste week voor de boeg. Voorbereiden van vakantie en afscheid van mijn zoontje op dagbehandeling. Heb echt zin om op vakantie te gaan! Heb weer een jaar hard gewerkt en al 2 jaar niet meer geweest!

6. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, nee kom uit het noorden haha! Maandag hebben we thuis kennismaking met zoon z'n juf dus ik ben benieuwd!

Heb ook zin om weer een keer op vakantie te gaan. Manlief zou het liefst dit jaar ook gewoon gaan maar ik zie het niet zo zitten. Volgend jaar hou ik hem niet meer tegen ben ik bang haha! Dan lekker met ons complete gezinnetje naar Z-Frankrijk, heerlijk!!

M2G, dat klussen maakt je altijd wel erg productief vind ik zelf altijd. En als het af is en het is mooi dan geeft het helemaal een voldaan gevoel!

7. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden hier ook nog lang geen vakantie....de kids krijgen 20 juli pas vakantie en en wij krijgen in week 31 pas vakantie...wij gaan een weekje naar het land van bartje;) en zitten dan in een huisje bij landal...

m2g ook nuttig hoor de tuin opknappen:)
    bessie s6 met klussen altijd leuk om de kamertjes op te knappen...:)
    kache ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak mag zijn;)en dat jullie heerlijk gaan genieten van jullie vakantie...

hier woensdag weer naar de gyn...gisteren moest de gtt test weer opnieuw...volgnede week horen we meer hoe en wat....
    wij gaan nu naar een grote braderie:D
    fijn weekend iedereen

8. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Hoi allemaal,

Bij ons krijgt Rafael volgende week vakantie. Omdat we er begin deze maand al een weekje tussenuit zijn geweest (alleen man&ik) wilden we eigenlijk niet echt meer op vakantie, maar we vonden het ook een beetje zielig voor Raf om helemaal niet meer te gaan;) Dus we gaan nog een midweekje naar een huisje toe in Zeeland, hebben daar ook wat vrienden wonen etc.

Voor de rest gaat alles hier zo z'n gangetje... ben vanochtend bezig geweest met de keuken. Kastjes afstoffen enzo... eh is dat nesteldrang???:p

Het is trouwens lekker weer he! Ga zo maar eens heerlijk buiten zitten in het zonnetje, denk ik zo.

Fijne dag iedereen!

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Meiden gaan de eerste 3 weken 3 dagen naar oma en opa dus daar worden ze goed bezig gehouden :) daarna hebben wij ook vakantie en gaan we de tuin aanleggen, maar tussendoor ook wel daagjes weg hoor. de meiden vermaken zich wel hebben we eigenlijk nooit last van ook niet toen we de kamers op gingen knappen. we hebben echt geluk met twee van die hendige meiden, ze kunnen zich heel goed zelf bezig houden.

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    heerlijk dat jullie het over de vakantie hebben, ook wij moeten tot 20 juli wachten en dan gaan we drie weken naar de camping, wel in nederland. volgend jaar willen we kijken voor het buitenland..

verder gaat alles goed, vrijdag hebben we de 20 weken echo..

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vakantie, wij hebben 30 juli vakantie dus nog 4 weken. Kan niet wachten. Baal stiekem ook wel dat we niet weggaan. We hebben de tijd echt wel nodig voor de 2 kamers dus dan is dat maar optijd klaar!
    Manlief zou het liefst nog weer naar zuid Frankrijk gaan maar nu gaan we écht volgend jaar die kant op haha, dan ben ik niet meer zwanger en dus weer lekker mobiel!

Hier gaat het verder lekker z'n gangetje, vanmiddag komt de juf van oudste kennismaken. Ben benieuwd!

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier...

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hebben jullie ook zoveel moeite met de kids? Ik merk echt dat ze toe zijn aan vakantie, want ze huilen veel en zijn steeds aan het bekvechten, pppfff

14. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Meiden ik ga me ff terugtrekken van het forum.
    Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en het hartje klopt niet meer.
    We moeten nu een keuze gaan maken.
    Als we alles weer een beetje op de rit hebben vind ik jullie wel weer.

Jullie in ieder geval genieten van jullie zwangerschap!!!!
    En kache ik duim nogsteeds voor een snelle positieve test.
    Xxx

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, wat een schok zeg!! Ik heb er geen woorden voor... heel veel sterkte. Dan staat je leven even stil... denk aan je!!

16. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    m2g wat een schrik meid!ik heb er ook geen woorden voor....heel veel sterkte meid!

17. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

m2g, vreselijk zeg! Heel veel sterkte de komende tijd!

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Dank je wel meiden.

We hebben voor woensdag een afspraak op de miskraam poli in het ziekenhuis en als het voor die tijd nog niet vanzelf af is gekomen krijg ik indien mogelijk gelijk een curettage. begint nu pas een beetje tot me door te dringen dat dit kindje er gewoon niet komt.

Was waarschijnlijk toch die 12 a 13 weken die we in eerste instantie dachten, maar heeft de groei van af het begin niet goed gelopen en nu dus uit eindelijk toch gestopt.
    Ben er kapot van maar aan de andere kant als ik er nuchter over nadenk.. het had erger gekunt en ik was PAS in het eerste trimester.

Hoop dat ik het snel af kan sluiten en een plekje kan geven.

19. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    m2g ik hoop ook voor jullie dat het snel een plekje kan krijgen....ik denk aan je meid en hoop voor jou dat het spontaan komt en dat je niet tot woensdag hoeft te wachten....

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    m2g: meid, heel veel sterkte, het kost tijd om het ee plekje te geven, hopelijk valt het allemaal mee deze dagen..

Deel Deze Pagina