3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, heel veel sterkte nogmaals! Hopelijk komt het vanzelf nog maar het zal zeker tijd kosten om het te verwerken. Als je de eerste echo hebt gehad en denkt dat het goed is dan is het in je hoofd al goed. En dat loslaten nu zal zeker zwaar zijn!

Ik heb het weekend aan je gedacht, bizar hoe het leven soms loopt...

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, hoe staat het met jou?

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft hier wel verdacht stil... nog nieuws hier?

4. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Het is hier inderdaad heel rustig.

Met mij is alles goed, beebs doen het ook goed. De laatste tijd wel vrij veel last van harde buiken en maagzuur, maar oké.
    Ik hoop dat ze nog minstens een weekje of 6 blijven zitten.

5. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvinia, die harde buiken komt dat ook door de snellere groei van je bm omdat er d'r 2 inzitten?
    Ben even vergeten of je al weet wat het worden...

6. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Oei , al een tijdje niet geweest hier.

Met de zwangerschap verder alles goed hier. De vermoeidheid begint weer terug te komen en heel soms het misselijke gevoel. GTT test gehad par weekjes geleden maar alles was goed en vorige week nog moeten prikken voor de rhesus -c nog niks over gehoord maar op een of andere manier verwacht ik daar niet veel van . Gisteren alweer 28 weken zwanger . Babykamer is klaar ( foto's in profiel , wel prive dus eerst aanmelden voor je ze kan zien .)

Heb een paar bladzijdes bij gelezen en lees positieve maar helaas ook negatieve verhalen.

m2g , heel veel sterkte !

7. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden t is een tijdje geleden alweer maar had wel andere dingen te doen;)
    mijn suiker is nog steeds aan het schommelen gebruik nu 2 soorten insuline...en mijn rug word er ook niet beter op...mijn buik is erg dik en groot;)en ik heb er een echt voetballertje in zitten volgens mij:Dom de 2 wkn naar de gyn voor controle en volgende week weer een groei echo vorge x was de baby 2 wkn voor op groei dus ben benieuwd...hoe gaat het met de lady`s die wachten op de zwscap?
    fijn weekend

8. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hey dames,
    Hoe is het hier?

Afgelopen woensdag heb ik een curettage gehad. Had om 9muur s'smorgens een afspraak in het ziekenhuis en mocht meteen blijven en kreeg tussen 4 en 5 een curettage. Gelukkig is dit half 1 geworden en heb ik dus niet heel de dag hoeven wachten. Moet zeggen dat ik super op gevangen ben daar en totaal geen kramp of pijn heb gehad en geen bloedverlies. Wel vrij veel last van de narcose gehad. En ben nu nog steeds vrij emotioneel.

Wil toch graag met jullie mee blijven schrijven als jullie het goed vinden aangezien we toch zsm wel weer willen gaan "klussen" zodra ik me weer 100% voel.

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Fijn dat je goed bent opgevangen . Neem de tijd om het te verwerken en natuurlijk mag je hier gewoon mee blijven schrijven .

10. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, fijn dat het vlot is gegaan en je weinig last hebt gehad. Nu eerst maar bijkomen van de narcose.
    Leuk als je hier wilt blijven meekletsen! Altijd welkom hoor!

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het z'n gangetje, lekker weekend gehad. Vandaag was het lekker weer dus zijn we in de tuin bezig geweest!
    M'n buik zit wel al behoorlijk in de weg omdat hij zo naar voren zit.
    Het gaat voor m'n gevoel wel langzaam, de tijd haha! Ben toch zo benieuwd! Nu zijn we echt al een paar namen in overweging aan het nemen en de definitieve zit er denk ik ook al wel tussen. Nog 2 weken werken en dan hebben we vakantie! Lekker aan de kamers bezig en inrichten en de kleertjes wassen enzo! Heb nu al meer nesteldrang dan beide vorige zw samen haha!

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    m2g: natuurlijk mag je mee blijven kletsen, graag zelfs! maar neem de tijd en schrijf alles maar lekker van je af!

hier gaat alles goed, erg last van nesteldrang, wat zich uit in auto schoonmaken, verven, alles plannen voor de vakantie en natuurlijk heel veel bandenpijn:D

13. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, Niek daar is manlief vast blij mee met al die poets/regeldrang?!
    Het is ook zo leuk om bezig te zijn met de kleine en je huis er op in te richten!!

14. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

M2g, tuurlijk, blijf maar mooi mee schrijven hoor. Fijn dat je zo goed bent opgevangen! Nu nog even bijkomen...

Hier, gisteren 32 weken zwanger... heeeujj:)

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvinia, wat gaat het snel bij jou!! Alweer 32 weken! Hoelang moet je nog werken? Alles al geregeld met kaartjes, kamer e.d.?

Hier gaat het z'n gangetje.

Hier nog anderen met nieuws? Of is iedereen met vakantie?

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey wat leuk
    allemaal meiden die voor een 3de gaan of zwanger zijn van een 3de
    hier zijn we net zwanger van een 3de nouja net ben alweer 2 maanden zwanger

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Lovelymom, gefeliciteerd met de 3e op komst! Hoe voel je je?
    Leuk dat je aan het begin staat! Spannend altijd weer. Wanneer ben je uitgerekend?

18. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ lovelymom, gefeliciteerd en welkom!

19. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Lovelymom, welkom!

Bessie Turf, ik heb gelukkig alles bijna klaar. Kamertje hebben we af, vluchttas ben ik ook al mee bezig...
    alleen de geboortekaartjes moeten nog altijd... *schaam schaam* ik ben al ongeveer een maand op zoek:)
    Ik kan alleen geen leuke vinden voor een tweeling.
    Meisjes gaat nog wel, jongens ook nog net, maar jongen/meisje is echt bagger. Vaak kom je uit op uiltjes en dat vind ik toch wel zó erg;)

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    welkom lovelymom!

22 weken vandaag! gaat toch wel hard...

Deel Deze Pagina