3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    @all thanks

ik voel me eigenlijk prima
    afentoe heel erg moe
    en heel veel honger
    ik ben volgens mijn eigen berekening 21 feb uitgerekend
    heb 23 juli weer een echo om te kijken of mijn berekening klopt

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ elvinia , Ik snap wat je bedoelt met die uiltjes. Waarschijnlijk ben je er al eens geweest maar koningkaart.nl had wel een paar leuke. Ook een paar jongen/meisje kaarten en geen uiltjes vogels of vlinders. Misschien kan je ergens wat laten ontwerpen.....

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niek, ja als je eenmaal over de helft bent begint het echte aftellen haha! Voel je je verder goed?

Lovelymom, fijn dat je "alleen maar" moe bent. Niet misselijk dus? De moeheid gaat vanzelf over gelukkig, vind het alleen wel zwaarder met de 2 kids om je heen. Lastiger om even tussen de middag te gaan liggen. In het weekend haal ik het echt even in!

Hier alleen nog volgende week werken en dan lekker 2 weken vakantie, lekker klussen aan de kamers!! Helemaal zin in!
    M'n 3e week vakantie plak ik voor m'n verlof aan. Zodat ik totaal 5 weken voor bevallingsdatum stop met werken. 4 weken zou net te weinig zijn en zo opgelost zodat ik dus wel 12 weken + evt. nog vakantie na die tijd heb! Met 3 is het wel fijn om straks ook genoeg tijd te hebben om het ritme te vinden. Zeker nu oudste in september start op de basisschool!

4. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Alweer een tijdje niet meer aanwezig geweest. erg druk met 3 kleintjes en druk bezig geweest met fysio.

@ m2g las dus nu pas je slechte nieuws. Altijd klote een mk. alleen (ja niet gemeen bedoeld hoor) maar ''gelukkig'' is het nu gebeurd en niet pas veel later. Ik heb zelf ook 4 mk's gehad en het is gewoon klote, maar blijkbaar was er iets niet goed met hem/haar en heeft je lichaam er voor gezorgd dat het niet meer verder zou groeien.
    maar dat betekend niet dat het niet leuk is. (al is dat nog zacht uitgedrukt)

Ik moet toch een operatie ondergaan. Mijn spieren en banden zijn helemaal kapot en werken niet meer dat de enige oplossing nog een operatie is. En dan moet ik hopen dat de banden en spieren nog te herstellen zijn. Wordt dus nog een spannende tijd.
    Als ze namelijk niet te herstellen zijn zullen ze m'n baarmoeder verwijderen om de ergste druk weg te halen en omdat die er nu altijd uithangt.
    En ook al heb ik 3 geweldige zoons, wil toch liever niet mijn baarmoeder kwijt.

5. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ miekr ik snap wel dat je liever niet je baarmoeder kwijt raakt hopelijk gaat de operatie goed en verloopt het herstel daarna ook goed. Weet je al wanneer je dan moet ?

6. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miekr, wat heftig een operatie! Komt dat door je 3 zwangerschappen dat je spieren en banden zijn uitgerekt?

7. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Miekr, heftig zeg! Inderdaad geen fijn idee om je baarmoeder kwijt te moeten raken. Succes met de operatie!

Bessie Turf, heerlijk hé, die zwangerschapsverlof! Het geeft meteen zo'n rust... ik heb er ook steeds naar uit gekeken.

8. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ja ik heb 3 grote jongens gehad en achteraf bleek dat mijn lichaam er niet voor gemaakt is. Bij de oudste (4330gr) was ik zo kapot na de bevalling dat toen mijn spieren en banden kapot zijn gegaan, bij de middelste (4780gr) vonden ze evengoed dat ik op de normale manier moest bevallen omdat ik ook zo bevallen was van de oudste.
    Die 2 bevallingen zijn ook op een onmenselijke manier gegaan en ben blij dat bij de 3e er toch nog een paar gyns waren die inzagen dat ik niet meer normaal kon bevallen. Als dat wel was gebeurd was het niet zeker of ik nu nog wel een BM had gehad en had ik waarschijnlijk tijdens of na de bevalling gelijk met spoed op de OK gelegen.

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Miekr heftig zeg. Sterkte en hopen dat je je baarmoeder kan houden.

Mag je best zeggen hoor (beter nu) ben zelf ook een best nuchter type en denk er net zo over, maar idd het blijft heftig.

Het is alweer 1,5 week geleden en ik voel me erg goed en ben ook weer aan de folium begonnen. We hebben besloten er zo snel mogelijk weer "voor" te gaan :) en dan zien we wel hoe het loopt. We gaan niet precies de dagen bijhouden, maar gewoon rustig aan.

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Hallo allemaal, ik ben terug van vakantie! Ik zie dat ik helemaal vergeten was om me even 'af te melden' :), maar het was ook zo druk die paar dagen voor vertrek.

@ M2g: wat ontzettend verdrietig, meid :(! Pfff, heftig hoor, dat het toch allemaal niet goed bleek te zitten, veel sterkte en succes!

@ lovelymom: welkom!

@ miekr: pfff, dat klinkt heftig hoor :$, operatie... ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Verdrietig dat onnadekende gyn daar misschien ook nog een steentje aan hebben bijgedragen.

@ hier: ei gespot op vakantie, goed geklust en nu op het wachtbankje. Nog een weekje wachten, kijken of menstruatie komt...
    (oh en vakantie was heerlijk! :D)

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, dus daar was je ;) Lekker gehad op vakantie dus?! Fijn dat je weer een ronde goed benut hebt!

M2G, fijn dat jullie er weer voor willen gaan. Lekker op z'n beloop laten en hopen dat het snel lukt!

Hier gaat het lekker, manlief van het weekend in de lappenmand. Vandaag was hij weer iets beter. Van het weekend vast het behang van de kamer van de oudste eraf gehaald. Alles wat we nu vast kunnen doen scheelt weer tijd in de vakantie haha!
    Heb echt nesteldrang, nog niet zo sterk gehad bij de jongens :D
    En lekker genieten van het mooie weer natuurlijk met de jongens dit weekend! We hadden een nieuwe zandbak geïnstalleerd dus daar hebben ze het hele weekend in gespeeld!

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Het lijkt een erg goed benutte 1e ronde :D...

Vanmiddag gedaan, 12 dpo... Hopelijk knalt de test met NOD en dan kan ik er echt in gaan geloven!

Bijgevoegde bestanden:

13. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    super kache!!!ik feliciteer je nu al want het is echt een super positiefe test!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

14. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Kache, van harte! Ziet er goed uit!

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, dat meen je niet!! Wat super, gefeliciteerd!! En al zo duidelijk. Hoever ben je denk je?

16. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Aangezien ik getemperatuurd heb, weet ik precies dat mijn ei op 13 juli is geweest en dit is dus 2-3 dagen voor NOD. Dus dat zou dan 3w5d zijn? En volgens fertility friend wordt het dan 5 april 2013 :)...

Ga morgen nog een testje doen met ochtendurine, hopelijk dan nog wat duidelijker :cool:.

Ik voel me wel echt zwanger en ook duidelijk anders dan tijdens de PMS van de laatste maanden (voel me eigenlijk beter dan normaal op dag 30 van cyclus :D de laatste maanden). Heb af en aan ongikrampjes en soms wat lage rugpijn, moet vaak plassen voor kleine flut-beetjes en de straal is minder krachtig, en al dagen veel lucht in de buik (gevoel dat ik heel nodig moet, maar dan komt er alleen maar lucht, heel herkenbaar zwangerschapskwaaltje voor mij).

Het is wel heel spannend hoor (en ook ongelooflijk dat we dus voor de 3e (!!!) keer in ronde 1 zwanger zijn, supermegavruchtbaar??). Ik wacht nog even met banners e.d.

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeker bijzonder dat je 3x op rij in de eerste ronde zwanger bent!! Heerlijk hoor!

Leuk in april, lekker in de lente! Spannend hoor. Leuk dat er weer iemand aan het begin staat!

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Kache wat super!!!! Gefeliciteerd meid. Idd supermegavruchtbaar :D
    Ik hoop dat het voor ons ook zo snel mag gaan ;)

Vandaag telefoontje gehad vande gyneacoloog (2weken na curettage). Alles was goed en als het goed gaat heb ik over 2 weken weer een menstruatie.

Wwe zijn lekker aan het genieten van onze vakantie. Morgen gaan we naar linneaushof met de meiden (ben er nog nooitgewwest dus ben benieuwd) en dan daarna ff door naar zandvoort.

19. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Kache, inderdaad heel vruchtbaar:) Wow en echt 3x in ronde 1!!

m2g, fijn dat alles goed is! En nou maar hopen dat de menstruatie inderdaad mooi komt... en dan weer klussen:)

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik wil me ook weer bij jullie voegen!
    Tenminste. Als dat mag?

Kache, gefeliciteerd! Zijn we dezelfde dag uitgerekend. :)

Morgen op vakantie, 2 weken naar zuid Frankrijk.
    Daarna wil ik graag mee komen kletsen.

Deel Deze Pagina