M2G, wat vervelend dat wachten. Hopelijk komt je cylcus snel weer op gang! Kache, spannend eerste schooldag op de nieuwe school voor je zoon. Benieuwd hoe het zal gaan?! Lov, wat een heftig verhaal zeg! Snap dat het nu elke keer erg onzeker is als je zwanger raakt. Hier is onze vakantie weer voorbij. Heb niet echt vakantie gehad... zo druk met klussen en gister zat ik er zo doorheen Zo moe en vandaag alweer werken. Gelukkig is de kamer van de jongens helemaal af en vanacht hebben ze er voor het eerst samen geslapen. Ging aardig goed gelukkig! Van het weekend wil ik de babykamer behangvrij maken. Daar hebben we gelukkig niet zoveel haast mee. Die kamer wordt straks ook gesierpleisterd met licht roze en wit
Kache: hoe is het gegaan met je zoon? Ook hier weer gewerkt, wel blij dat de kids nog vakantie hebben. Vanmiddag kleuren gehaald voor de kinderkamer, erg neutraal gelaten. 4d echo was leuk, alleen liet de kleine zich niet snel zien, had steeds de armpjes ervoor..
Niek, ook al bezig met de babykamer? Leuk zeg! Kache, ben ook wel benieuwd hoe zoon het vindt op z'n nieuwe school. Gister controle bij vk gehad. Ze wilde weer even HB prikken en bleek iets aan de lage kant te zijn. Minimaal is 6,3 en ik had 6. Gelijk doorgestuurd om bloed te prikken op reservewaardes. Mochten die ook laag uitvallen dan aan de ijzertabletjes. Kan ook haast niet anders, ben nog geen grammetje aangekomen. Lijkt fijn, maar hoop niet na de bevalling als een plumppudding in te zakken. Heb gewoon niet veel trek... Verder lag madam nu eens gedraaid met hoofd boven. Zo grappig om dat te voelen. Wilde het aan manlief laten voelen maar die vond het zielig om zo in de buik te duwen haha!
Bessie grappig dat je man het zielig vind hopen dat je uitslag meevalt. hier nog niet veel te vertellen. Ben sinds vandaag weer an het werk.. vakantie is voorbij gevlogen lopen hier 4 zwangere rond waarvan 2 gelijk op liepen met mij, de buikjes beginnen allemaal goed te groeien en 2 zijn al 24 weken dus die hebben allebei echt een mooiw zwangere buik. das wel confronterend moet ik eerlijk zeggen.. en dan wordt je stiekem best een beetje boos van binnen. ik gun het ze wel hoor.. maar wil zelf ook zo graag nog steeds geen duivels te bekkenen.. wordt er een beetje ongeduldig van. heb wel super last van slijmerige afscheiding waar dat dan weer vandaan komt mag joost weten..
M2G, ja kan me voorstellen dat het heel confronterend is... Vervelend die afscheiding. Hopelijk komt het toch snel op gang! Heb ik nu ook erg last van tijdens de zw. Gebruik nu echt inlegkruisjes.
@bessie jeetje nog niks aangekomen? Ik word altijd een dikkerdje als ik zwanger ben....ook niet fijn trouwens. Voel je je dan ook niet slecht nu met het ijzergebrek? @mama2girls....ach meid dat lijkt me ook heel erg moeilijk voor je hoor.....dat zijn geen leuke momenten.... Balen hè dat je lijf even van slag kan zijn.....ik hoop ook dat er snel iets van duidelijkheid komt voor je. Maar gaan jullie er nu gelijk weer voor of wachten jullie even af nu? Hier mijn laatst pil geslikt....dus nu wachten op mij ongi...spannend dan kan het beginne he hahahaha
Lov, nu gaat het echte werk beginnen Nee nog echt niks aangekomen. Had ik vorige keren ook dus verbaast me al niet meer haha. Voel me soms wat licht in m'n hoofd als ik lang sta maar verder voel ik me niet anders nu m'n ijzer wat laag is.
@ Lov: hopelijk geen ontpillen en snel lekker aan de slag ! Succes! @ Bessie: wow, gewoon niet aankomen , kan me er geen voorstelling van maken, ha ha! Al moet ik ook zeggen dat ik beide keren de zw-kilo's vrijwel meteen na bevalling weer kwijt was, dus ach, mag ook zeker niet klagen. De BV-kilo's zijn helaas een iets ander verhaal ... Jammer dat je vakantie al weer voorbij is en balen van het Hb, maar ja, zo te lezen valt de last die je hebt nog mee. Als je dat ook al eerder hebt gehad, dan zal het wel loslopen, lijkt me? @ m2g: kan me voorstellen dat je het wachten al een beetje beu bent. En verdrietig dan, om al die ronde buikjes te moeten zien, knuf! Ik had overigens ruim week voor menstruatie ook veel slijmerige afscheiding na de miskraam. Misschien toch naderende duivels? Of anders een ei? Kun je ook veel afscheiding van krijgen. @ hier: zoonlief vind het leuk op school, geloof ik. Zelf moet ik nog erg wennen , dat ik gewoon echt niet weet wat er gebeurd daar (en hij kan/wil mij ook niets vertellen), niet weet hoe de andere kindjes heten, hoe het met hem in de klas gaat, etc... Hij stapt in en uit een taxi, dus hoe ik met juf moet communiceren weet ik ook nog niet helemaal. Nou ja. Anders volgende week eens een keertje bellen. Verteld op mijn werk deze week en mezelf meteen 50% ziek gemeld. Ik ga nu slapen in de middag voor kids weer thuis zijn en dit lijkt met de medicatie goed effect te hebben op misselijkheid/spugen. Kan weer redelijk functioneren nu, dus voorlopig zo vooruit!
@kache eerste keer naar school? Hier tenminste wel binnenkort.....heb er wel zin in want mijn dochter vermaakt zich niet meer thuis.....om gek van te worden soms hahahahahaha....maar nu de dag dichterbij komt vindt ik het ook wel moeilijker dan ik had gedacht. Weer zo'n stap he... @ontpillen heb ik hiervoor nooit last van gehad dus hoop nu ook niet.
Lov23 we willen wel graag zo snel moglijk weer gaan proberen, maar dan moet wel eerst mijn cyclus op gang komen Bessie als ik dat zo lees hoop ik dat het bij mij misschien ook wel zwangerschapssymptonen kunnen zijn, maar dat zou wel echt te mooi om waar te zijn heb nog steeds last van en nu ook jeuk op mijn benen al 2 dagen.. :x Niet aankomen!! jeetje hopen dat je idd geen last van krijgt als je bevallen bent straks, ik ben wel wat aan gekomen bij de vorige zwangerschappen, maar gelukkig niet al te veel en ging na een nachtje ziekenhuis weer in mijn eigen gewone broek naar huis dus mag niet klagen Kache niet fijn dat je niet kunt communiceren met de juf, kun je ook niet mailen ofzo? wel fijn dat je zoon het naar zijn zin heeft das belangrijk.
goedemorgen meiden! wat en warmte he! zit hier al beneden en gelukkig slaapt iedereen nog, dus even tijd voor mezelf! wat gaan jullie vandaag doen? Ik denk dat wij naar het zwembad/strand lekker afkoelen... allemaal een fijne dag!
he meiden!! word vandaag weer warm!! heb hier zo nu en dan wat geschreven maar verder niet heel actief(sorry) wel veel gelezen! maar wij zijn op 5 augustus de trotste ouders geworden van een dochter!!!! ons derde wonder!!!!!!!!!!! ze is een erg lief meisje die alleen maar slaapt en drinkt en zo nu en dan helder in de box ligt te kijken. ze slaapt snachts mooi wat uren achter elkaar en daar knappen we van op!! na 2 jongens nu een meisje is echt een heel groot geschenk, we zijn super trots en blij!!! hier een foto van ons meisje
Gefeliciteerd fokje! Wat een lief meisje! MAAR... hier is ook wat bezig volgens de gyn kan ik, als de weeën regelmatiger worden en het echt door gaat zetten, elk moment bevallen Nou, das toch wel even een schok Gewoon het idee dat het vandaag nog kan gaan gebeuren! De laatste tijd dacht ik dat ik er klaar voor was, maar nu... ik vind het toch wel eng worden. Zeker een tweelingbevalling! Brr wat er allemaal niet mis kan gaan. Maar goed, daar mag ik niet aan denken. Maar vandaag is het wel 20 augustus, dat is wel een mooie datum voor een tweeling, toch!!
Elvinia, zeker een schok hahah!! Maar superleuk dat het nu wel echt dichtbij komt dat je de kleintjes in je armen kan houden! Had je van het weekend al wat weeën dan? Spannend zeg, lig je al in het ziekenhuis ter controle of gewoon thuis?