3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend elvinia! Heel veel succes hoor!

Hier is mijn ongi begonnen en du ook mijn eerste cyclus ..... nu ben ik wel blij met mijn ongi hahahahaha

2. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Elvinia spannend meid.. 20 augustus is zeker een mooi datum (vandaag is mijn vriend jarig ;))

hier nog steeds geen menstruatie te bekennen :x

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, balen dat je menstruatie nog niet op gang is..
    En gefeliciteerd met je partner

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    @fokje gefeliciteerd met jullie famke!!en moai dat alles ok giet!mar lekker geniete

m2g jammer dat je cyclus nog niet op orde is meid...
    gefeliciteerd met je vriend!
    @elvinia heel veel s6 en ik hoop voor je dat het niet lang meer gaat duren;)

hier gister net terug gekomen van een heerlijke week vakantie:)
    nu weer in de realiteit...mannetje weer aan het werk en de kids hebben nog klein 2 weekjes vrij;)

5. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Hier nog niks gebeurd... NOG niks! Maar de gyn zegt dat het elk moment kan gaan beginnen... zooo spannend, maar ook wel onzeker dat afwachten.

Gisteravond werden de weeën regelmatiger dus toen belde ik de gyn. Precies op dat moment trok het weer weg...
    Maar hij zei dat het dus duidelijke voortekenen waren, die regelmatige weeën.

6. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvinia wat spannend zeg! Ik volg je op de voet. Je bent al over de 37 weken dus kan zeker elk moment gebeuren en helemaal als ik dat lees over de weeën...

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Spannend hoor elvinia. Sterkte met de laatste loodjes. Afwachten is niet leuk.

M2g. Hoelang duurt je cyclus nu? Bij mij duurde het ook 6 weken voordat het weer wat op gang kwam.

Lov23, succes deze ronde!

Gokje, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet van elkaar.

8. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Nou meiden, t begint hier weer op te spelen... en nu niet meer zo onregelmatig als gisteren, maar direct regelmaat erin...

9. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het dan echt vandaag gebeuren Elvinia?? Succes!! Hoe doe je het met je andere 2 kids? Zijn ze nog thuis of heb je oppas?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend......zet m op he!

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel niet je 2 kids maar je zoon :)

12. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    elvinia spannend meid.. ik hoop dat je je kleintjes snel in je armen mag houden.

Runner morgen is het precies 6 weken geleden dat ik ben gecurreteerd.

Dames mag ik ff vloeken ..... GVD!!!

ik heb een probleem.. ik heb gister te horen gekregen dat ik na mei 2013 geen werk meer heb....:(

heel mijn functie wordt opgeheven en alles gaat digitaal worden. er zijn geen mogelijkheden binnen het bedrijf dus ik moet op zoek naar ander werk.

nou twijfelt mijn vriend of hij wil dat ik zodra ik mijn menstruatie weer heb weer aan de pil ga.
    ergens geef ik hem gelijk, maar ben bang dat het er dan helemaal niet meer van gaat komen want als we te lang wachten dan
    -mijn ouders willen weer 1 a 2 dagen opassen, maar die zijn nu al 65 en 67
    -ik verdien nu behoorlijk goed, dus ik ga qua salaris zeker omlaag en weet niet of we dan voor de overige uren een kdv kunnen betalen
    -de oudste wordt in november al 8 en de jongste in oktober 5 dus leeftijdsverschil word ook steeds groter.

wat moet ik toch doen... weet het echt niet. we willen het zo graag.
    als ik geen mk had gehad hadden we deze keuze niet eens hoeven maken.

als we er wel weer voor gaan en we hebben het geluk dat ik net zoals de vorige keren vrij snel aantel dan heb ik na mei altijd nog mijn ww en kan ik werk gaan zoeken als ik bevallen ben..

wat zouden jullie adviseren?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach man:(

Moeilijk ik weet het niet.....verstand en gevoel zijn natuurlijk tegenstrijdig nu:(

14. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, wat balen zeg... heb zo even niet snel een idee wat ik je zou adviseren. Eerst even laten bezinken en er over een paar dagen nog eens opnieuw naar de situatie kijken samen.

15. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    dank je wel dames.. ge idd eerst maar eens goed nadenken..

baal er zo van.. we hebben over een derde kindje al 3 jaar gedacht en alke keer als we er uit waren kwam er iets tussen waardoor we het weer uit moesten stellen.. en nu dus weer, maar dam misschien wel definitief :(

ik hou jullie op de hoogte.. want als we besluiten onze wens niet waar te maken zal ik toch ook moeten stoppen met schrijven op het forum... :(

16. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Net gebeld!! Verdwijn over een paar minuten naar het zkh!!!!!! Het is zooo raar, het gaat gewoon echt gebeuren!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zet m op!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar als jullie echt nog een kindje willen laat je je toch niet tegenhouden door dit:(...niet verkeerd bedoeld he;) maar die. Baan dat komt toch wel weer goed.....kinderwens gaat toch niet weg:(

19. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig elvinia spannend
    Nu komt het heel dichtbij

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    fokje: gefeliciteerd! wat een mooie meid...

elvinia: wat spannend! waarschijnlijk zit het er al op, maar toch duim ik voor een goede bevalling, zet hem op!

m2g: als je nu zwanger was, had je er niet over nagedacht, als je gevoel zo sterk is en dat van je man ook, dan zou ik er gewoon voor gaan. nooit is het juiste moment en alles komt weer op zijn pootjes terecht. maar goed, ik kan dat wel zeggen, maar ben zelf ook een planner en wil altijd alles op orde hebben en rust in de tent hebben, en dan is dit best heftig om over na te denken, sterkte!

Deel Deze Pagina