3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Hoi meiden!!

Nadat ik in het zkh belandde gisterenavond, ging het ineens heel snel. De ontsluiting vorderde snel, zeker nadat de vliezen braken.
    De laatste centimeters gingen echter heel langzaam, maar uiteindelijk had ik rond een uur of 1/half 2 volledige ontsluiting.
    om 2:19 werd onze zoon geboren. Het meisje kwam door zijn geboorte in ademnood, doordat zij ook al ver gevordert was.
    Toen de gyn met de jongen bezig was, kwam zij dus in ademnood. Toen ging het allemaal opeens heel snel, de gyn en vk hebben haar er toen met geweld uit gehaald...

Toen ze geboren werd om 2:26 reageerde ze amper en ze was ook blauw. Ondertussen hield ik mijn zoon al vast en ik hoopte maar dat ze zou reageren. Gelukkig deed ze dat na een poosje, nadat de artsen haar gestimuleerd hadden. Door de ademnood ligt zij nog in de couveuse.

Onze zoon heet Niek en onze dochter heet Roos. Hun volle namen zijn Otniel Jevan Raul en Soraya Sefanja Iulia.
    Niek weegt 2463 en Roos 2254.

2. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    GEFELICITEERD met jullie wondertjes!!!!en wel erg heftig hoor als dit zo lees....moet jullie roos nog lang in couveuse liggen???en wat is het snel gegaan...maar lekker genieten van jullie wonderkes;)

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bedankt dames!!!

en super gefeliciteerd met jullie 2 wondertjes!!!! wat zal dat vreemd voelen dat er 2 kleintjes worden geboren!!! heel veel liefde en geluk toegewenst!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 2 wondertjes wat speciaal! Ik hoop dat je meisje snel uit de coveuse mag en je ze lekker mee naar huis mag nemen....

5. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen nieuws van Elvinia?

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Elvinia: gefeliciteerd! geniet ervan en hopelijk mag ze snel uit de couveuse!

7. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry Elvinia, had alleen op de vorige pagina gelezen. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Heftig vooral voor Roos, hopelijk maken ze het nu goed beide. Hoe vind je zoon het?

8. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Eventjes gauw:
    vanochtend werd gezegd dat Roos waarschijnlijk eind van de middag uit de couveuse zou mogen.
    Nu leek alles goed te gaan en mijn ouders kwamen op bezoek na het eten. Zij hebben nog bij haar gekeken in de couveuse, niks vreemds gezien.
    Poosje later komt een arts mijn kamer in, stuurt het bezoek weg.
    Roos ademde amper meer en werd helemaal blauw.
    Daarom ligt ze nu aan de beademing.

Morgen mag ze dus niet naar huis, terwijl het eerst wel mocht. Ik ben zo vreselijk bang!

9. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat schrikken zeg. Dikke knuffel voor jou en roos.
    Zal duimen!!!

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gefeliciteerd meis met de geboorte van jullie duo.
    Hoop dat Roos snel van de beademing af mag!
    Schrikken zulk nieuws. Sterkte.

11. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Elvinia gefeliciteerd met je 2 wondertjes.
    Ik hoop voor jullie dat Roos snel van de beademing af mag en lekker bij je kan zijn, zonder poes pas en draden..

heel veel sterkte meis.

Hier vanmorgen menstruatie gekomen, tenminste als het doorzet, want het is niet veel.. nu maar eens kijken of ik vanavond weer aan de pil ga of niet :(

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    M2G, lastige keuze hoor. Mijn omgeving vind het ook niet verstandig voor ons met maar 2 slaapkamers en onderzoeken die te wachten staan met onze oudste. Toch hebben wij gekozen om dit keer ons hart te volgen en niet ons verstand. (volgens sommige mensen) Whaha!
    Hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Elvinia: gefeliciteerd met je 2 schatjes! Maar pfff, wat heftig als je kindje problemen heeft, kan me voorstellen dat je erg bang bent :(. Heel veel beterschap voor haar!

M2g: hopelijk zet ongi gewoon goed door en dan wens ik je veel succes met de lastige keuze... Ik zou niet weten wat ik zelf zou doen, maar kinderwens is een krachtig iets.

Hier: niet zo actief hier, gaat niet zo lekker. Blijf spugen, erg moe en emotioneel en gewicht gaat gestaag naar beneden :(. Ben vooral eigenlijk aan het overleven nu :)...

14. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvinia, hoe staat het ervoor met je dochter? Al vooruitgang? Nogmaals veel sterkte!

Kache, klinkt zwaar met die misselijkheid... hopelijk is dit alleen door de eerste golf aan hormonen en straks na 13 weken dat het wat afneemt. Snap je overlevingsstand helemaal ;)
    Wanneer heb je de eerste echo?

Hier gaat het prima. De floradix tabletjes doen hun werk. Vanmorgen op de weegschaal nog geen grammetje aangekomen en dat is nu ook wel aan me te zien. Dunne armen en benen en een smal gezicht. Ben gelukkig niet misselijk alleen snel voldaan. Manlief had al de theorie dat door de verdrukking m'n maag snel vol zit en ik dus maar vaker kleinere beetjes moet eten. Fijn een man die meedenkt, de lieverd :D
    Verder hoop ik dat we dit weekend de kamer verder kunnen strippen van behang. Wil het gewoon klaar hebben!! Haha, echt last van nesteldrang. Kan nu namelijk nog nergens heen met alle leuke meisjeskleding. Liggen maar in een tas in de kast...

Geboortekaartje hebben we definitief gekozen net als de naam.
    Vanaf volgende week nog 5 weken werken voor verlof, ben echt aan het aftellen!

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    M2G, hopelijk zet het door. Als jullie gevoel zegt dat het kan waarom niet. Er zijn altijd beren op de weg, kijk naar mogelijkheden niet alleen naar de problemen

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Bessie: jee, je gaat door tot 36 weken? Ik heb het bij de eerste geprobeert, maar mijn wrk is veel te zwaar, ik moet nog 6 weken, ik tel ook af:D

Ik zal voor Roos duimen, ze is een krachtig meisje en hopelijk mag ze snel naar huis!

Kache: balen, ik vond die eerste periode ook echt zwaar en het was inderdaad overleven, gelukkig gaf ik niet over..

m2g: succes met kiezen..

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niek, ik heb 4 weken verlof en plak er een week ervoor aan
    Vakantie. Ik werk als management ass. Dus echt zwaar werk is het niet lichamelijk. En dan heb ik wel lekker 12 na de bevalling aan verlof ! En misschien dat ik er dan ook nog wat uren aan vast plak. Heerlijk vooruitzicht bijna 5 maanden thuis met de kids !!

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Dames even snel een berichtje van mij.

ik ga even van het forum af... :(
    Mijn vriend ziet alleen de nadelen en problemen dus wil graag dat ik weer begin met de pil.
    de menstruatie is nog niet doorgezet dus weet niet wanneer ik weer begin.
    Ik zelf zie er erg tegen op om weer te beginnen en heb ook een slapenloze nacht achter de rug en als ik er aan denk begin ik te huilen. Ik weet gewoon zeker dat als ik nu weer aan de pil ga de wens voor een derde kindje er helemaal niet meer gaat komen, want voor we dan weer kunnen beginnen zijn we 1 a 2 jaar verder en we hebben het al 4 jaar uitgesteld dus dan zijn er zoveel redenen om het niet meer te doen..

Ik moet het evne goed tot me door laten dringen en vanavond er nog eens goed over praten.. maar voorlopig even niet meer te veel er mee bezig zijn dus ook even niet meer op het forum :(

Meiden allemaal heel veel succes met de zwangerschap en bevalling. en voor de gene die nog bezig zijn.. ik hoop dat het niet te lang duurt voor kullie ook een positieve test in handen hebben. xx

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heel veel sterkte:(

20. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Sterkte m2g! Jammer dat je weggaat, maar ik begrijp je keuze ook wel. Heel veel succes de komende tijd!

Deel Deze Pagina