3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Bessie Turf helemaal over je berichtje heen gelezen zeg.. sorry. Gecondoleerd meid en heel veel sterkte.

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Bessie Turf, gecondoleerd met je opa! Sterkte!

Hier gaat het allemaal weer wat rustiger, het vloeien blijft nog wel. Maandag weer terug naar de gyn, als het dan niet gestopt is gaan ze het alsnog curriteren. Hopelijk is het niet nodig!

Ik ben nog wel thuis van mijn werk, niet zoveel puf om nu voor de klas te staan! Wel hele lieve mailtjes en mooie bloemen gekregen van mijn collega's, dat voelt goed!
    Het weekeind lekker rustig aan doen! Genieten van het mooie winterweer!!!

3. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Mayke1980 zal idd wel prettig zijn als het vanzelf gaat he, ik zal voor je duimen dat het niet te lang duurt... het blijft vervelend, maar als je weet dat het niks meer kan worden wil je er ook niet te lang mee rond blijven lopen en steeds aan herinnert worden he.. hoe hard het ook klinkt. sterkte het blijft heftig hoe klein het ook was.

4. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mayke sterkte en ik hoop voor je dat het snel klaar is, zodat je het kunt afsluiten en weer verder kunt.

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Mayke: sterkte, :(

De dames die zwanger zijn gefeliciteerd!
    Ik kom snel echt mee kletsen maar ben op mijn ei aan het wachten dan heb ik niet zoveel te melde!

(heb overigens soms ook wel een gevoel van koudwatervrees, dan denk ik doe ik wel goed aan nog een kindje... maar goed dat had ik bij de 1ste 2e en nu ook bij de 3e en voor ons de laatste)

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Mayke: ik ben een week thuis gebleven, ik had echt de puf niet, was lijkwit en werd van alles al moe. Denk aan jezelf en luister naar je lichaam. Bij mij ging het via tabletten, dat ging goed, hopelijk is het snel voorbij...

7. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lyn86 Dat gevoel had en heb ik nog steeds, maar dat had ik ook bij de eerste en de tweede. Ik denk dat het er een beetje bij hoort.

Spannend voor jou en Niek wanneer is jullie NOD?

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Mijn NOD is op 14 februari:D

Nog geen klachten, behalve gevoelige borsten, ben erg benieuwd..

Ik heb het ook gehad, is het verstandig, komen we wel rond, hoe doen we het met oppas, etc.. ik wil ook graag wat minder werken, maar dat betekent ook gelijk minder geld, maar het is zo welkom en de wens is er zo erg, het gaat allemaal wel lukken;)

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    is iedereen aan het schaatsen?

10. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Denk het.bij mij zijn ze ook weg.
    Ben nu aan het strijken, zucht.

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hallo Meiden,

Hier een erg fijn dagje op het ijs gehad! Even de zorgen vergeten en genieten van de ijspret!

Tsja en de was is hier blijven liggen Theertje!

12. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Dames vraagje...

Ik heb het al een paar keer willen schrijven, maar elke keer maar weer gewist... :(

Ik heb al een week last van mijn onderrug, een opgeblazen gevoel, licht gevoelige borsten heel erg moe, steken in mijn onderbuik en (sorry voor de details) witte afscheiding..
    Ik dacht ooh zou het echt nu al raak kunnen zijn (dit is de eerste ronde, oudste dochter 2e ronde raak en bij jongste 1e ronde raak).
    Maar nu had ik vanmorgen licht helder bloed verlies.. het was heel weinig, echt maar 1 streep bij afvegen, dus ik dacht ik wordt eerder ongesteld, maar verder helemaal niks meer :x.

Een innesteling is volgens mij oud bloed. Weet dat ik nog niet mag klagen aangezien het de eerste ronde is, maar vraag me toch af of het niet toch een innesteling of zo kan zijn :(?

Mijn nod zou pas donderdag zijn.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hoeft geen oud bloed te zijn hoor.
    Ik had op dag 21 ook een kleine bloeding, ookm maar 1 keer gehad tijdens het plassen. Toen gingen er al lampjes branden, heel het i-net afgestruind naar wat het kon zijn. (dag 18 mijn ei gevoeld, dus dacht dat dat ook te vroeg moest zijn voor een innesteling oid) week na de bloeding had ik een nega zw test en op dag 32 was ie positief.
    Kan nog alle kanten op....
    Succes met afwachten en er anders even een testje tegenaan gooien.

14. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Mamavan2; het kan echt alle kanten op, ik duim voor goed nieuws!!

Ik mag zo weer naar het ziekenhuis (again...) ik bloed nog steeds overmatig en ze willen me dus toch weer zien. Hopelijk geen curritage!! Blegh even een balen gevoel!

15. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ik wil eigenlijk wachten met testen tot het weekend om teleurstelling te voorkomen en aangezien ik pas donderdag mijn nod heb, maar dit is wel frustrerend zeg :(

Mss toch een kruidvat testje eerder doen....

en anders nieuwe ronde nieuwe kansen!

16. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Mayke1980 sterkte meid

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor jullie lieve berichten. We hebben zaterdag de begrafenis gehad en een mooi afscheid gehad.

Samsal ik zit in de 1e ronde nu. Ben nog niet zo bezig met de eisprong, maar dat komt gauw genoeg haha!

Spannend mama2girls, hopelijk is het raak!

Vervelend Mayke, het is al heftig en een curritage al helemaal. Lief dat ze zoveel steun krijgt van je omgeving.

Ik heb ook regelmatig het gevoel dat het misschien toch niet verstandig is om aan een derde te beginnen. Het zal er inderdaad bijhoren en wat Samsal zegt (volgens mij was jij dat) dat ik dat ook bij de eerste en de tweede ook dacht.
    Als het zover is dan zijn die gedachten niet meer in je hoofd!

18. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik zou mij ook even voorstellen:

Mama (29jr) van twee meiden 4 en een van bijna 17 maand.. Gelukkig getrouwd en al bijna 6 jaar bij mijn lief!
    Sommige dames zullen mischien schrikken na mijn korte verhaal en niet snappen dat ik mischien nog een 3e zwangerschapswens heb samen met mijn man.
    Ik heb van de eerste hellp gehad van de 2e pe met diabetes. Nog een zwangerschap is in mijn zh afgeraden de second in een ander ziekenhuis snapte niet waarom. Onder goede controlle moet dit toch te doen zijn.
    Wij gaan in mei naar de gyn en hopen dat we ook groen licht van die gyn krijgen (dit is mijn eigen oude vertrouwde)
    Wij wensen ook echt nog een kindje.
    Voel mij tegelijk ook wat ego waarom nog eens als we weten dat er risico's aan zitten. Wist niet goed wat ik met deze gevoelens doen moest en dacht hier kan ik het mischien lekker kwijt. Alle meiden die al zwanger zijn proficiat! EN alle mama's die het binnenkort gaan worden succes. Als jullie het leuk vinden wil ik jullie wel op de hoogte houden wat de gyn vond..

19. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Welkom proudtbmom! Herkenbaar verhaal! Volg gewoon je gevoel. Ook mij werd het door de gyn afgeraden na de geboorte van onze zoon. Bij beide kinderen zwangerschapsvergiftiging gehad. Lynn ze zijn daarom ook te vroeg geboren (35 wk) De oudste heeft zichzelf aangediend Wout hebben ze gehaald omdat het echt niet meer kon. Die tijd was erg heftig. Toen gaf de gyn aan dat het echt niet verstandig was.
    Nu (bijna 3 jaar later) was ik onverwacht zwanger, gelijk een gesprek met de gyn gehad. Ze zijn nu wel verder, ik zou onder strenge controle komen te staan en moet ervan uit gaan dat je al vroeg aan de bloeddruk verlagers komt te zitten. (meestal af vanaf 12 weken) Over het algemeen worden de zwangerschappen dan nog niet voldragen maar is er ook geen sprake meer van extreme vroeggeboorte.
    Ik had een goed gevoel na het gesprek. Ze zei dat ze het met ons wilde aangaan. nu is het toch mis gelopen maar de wens voor een derde des te groter!
    Wij gaan er weer voor! Hopelijk komt alles weer snel op gang en kunnen we er weer voor gaan!

Weer thuis uit het zh, het is nog niet helemaal schoon, er zit ook nog wat in de baarmoederhals wat ze niet kunnen plaatsen. Donderdag weer terug... zucht... Daarnaast houden ze het hb in de gaten (was woensdag 8 nu 4,5)

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ mama2girls, hier in het begin ook steeds kleine bloedingen gehad dus het kan wel. Spannend hoor!

@ Mayke1980, jeetje ben je nog niet van het ziekenhuis af dus, heftig hoor

Ik heb dat gevoel dus helemaal niet gehad over een 3e.
    Over een 2e ook niet overigens ;)

@ Proud2bemom, welkom hier!

Deel Deze Pagina