3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Theertje, had je gister wat gerommel? Nou zeker een dag om te bevallen!! Ben je vorige x ook thuis bevallen? Lekker relaxen met dit vieze weer.

Ben vanmorgen wel helemaal nat geregend en dat zal straks wel weer gebeuren als ik de jongens zo ophaal... Nu al geen zin in

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ben er ook bang voor dat we straks nat worden bij school. gisteren heeft het heel lang gerommeld ( zoals bijna elke avond alleen nu overdag ) Vanaf 14.00 tot 20.00 zo om de 6 min en dan duurde ze ongeveer een minuut.

1e kwam bij mij in het ziekenhuis ( meconium ) , 2e thuis en nu de 3e word ziekenhuis vanwege mijn gewicht. Mocht eventueel ook beneden bevallen maar dat kan ik mijn hond ( en mezelf ) niet aan doen . Die word echt gek dan.

Mijn boodschappen zijn binnen voor het weekend , net de stofzuiger door het huis gehaald en een was gedaan , verder geen huishoudelijke dingen vandaag. Koekjes bakken met de kids , dat proberen we al de hele week.

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt wel alsof het echte werk eraan zit te komen. Had je niet het idee om de vk te bellen? Ik heb al besproken met de vk dat ik hopelijk eerder bel ook al heb ik niet veel pijn of veel weeën. De laatste keer had ik al een paar uur wel wat weeën maar vond ze niet heel pijnlijk. Toch maar een keer gebeld en bij eerste controle bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben en m'n zoon was er kort een uurtje daarna.

Lekker dat je alles al gedaan hebt voor vandaag. Koekjes bakken is een leuke bezigheid met dit weer!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lees wel nog mee maar reageer bijan niet meer...

Maar meiden ik wens jullie heel veel succes met de aankomende bevallingen!!!

5. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov, wil je zelf niet meer mee meeschrijven? Bedankt! Hopelijk lukt het bij jullie ook snel om zwanger te worden!!

6. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ook nog steeds aanwezig , alleen even niks te melden. ;)

7. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Spannend theertje!! Hoppelijk zet het gauw door!

Hier gisteren controle van Roos gehad. Alles was goed *pfieuww* en ze groeit nou ook lekker. Ze hadden nog niet duidelijk kunnen zien of het gaatje noi aan het dichtgroeien is of niet, maar dat schijnt wel normaal te zijn...
    Nu maar hopen dat het echt aan het dichtgroeien is.
    Voor de rest is ze een hele lieve en makkelijke baby.
    Niek daarentegen spuugt nu vaak zn melk uit en huilt ook veel... Is dat een periode of heeft hij wat?

8. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvinia, fijn dat het met roos goed gaat!! Weer een kopzorg minder.
    Jammer dat niek zoveel melk spuugt, ik weet het ook van m'n jongste nog. Krijgen ze flesvoeding? Misschien na het drinken iets langer de melk wat laten zakken. Kan me goed herinneren dat ik de nachten vaak z'n bedje moest verschonen omdat als ik hem na het voeden in bed leggen, hij altijd zon hele golf spuugde. En hij had ook erg last van krampen. Dat heeft wel een paar maanden geduurd. Wellicht kun je op het spreekuur bij het consultatiebureau
    Je vraag stellen.

Theertje, je houdt ons zeker in spanning! Ti's hier heerlijk weer dus de kids kunnen gelukkig lekker naar buiten!!

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ elvinia fijn dat met roos alles goed gaat . Wat betreft het spugen wij moesten bij onze ( nu nog jongste ;) ) johannesbroodpitmeel gaan toevoegen omdat hij anders te snel at en dan kwam er weer een golf uit omdat zijn maag dat nog niet aan kan. Even overleggen met iemand of dit misschien een optie is voor jullie.....succes in ieder geval .

@ hier, is nu ook lekker weer . Daarstraks even kastanjes gezocht en gewoon lekker met de was bezig . Dochter heeft bij oma een appeltaart gebakken dus vanavond lekker smikkelen.

10. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Theertje, heerlijk lekker buiten! En lekker aan de zelfgemaakte appeltaart. Vandaag is het ook nog een prachtige dag.

Manlief gaat zo even met de jongens naar het park de eendjes voeren. Zit bij ons aan het einde van de straat. Kan ik even bijkomen. Ben echt een lopende waterval, om alles kan ik in huilen uitbarsten. Die hormonen die ik heb opgespaard komen er nu allemaal uit. M'n buik ben ik zat en ben vreselijk onredelijk... Gelukkig is manlief erg lief en probeert me te ontlasten!!

11. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Bessie, vervelend dat je er zo doorheen zit . Hopelijk kan je ook nog een beetje genieten van het getrappel binnen . Hier gaat het ook op en neer hoor . Fijn dat manlief je helpt en steunt .

Hier nog steeds aanwezig zoals jullie lezen . Vandaag is alleen de cavia van onze dochter overleden dus ook hier hebben de tranen ruim de tijd gehad om te vloeien . Het beestje was al oud dus het zat er aan te komen maar toch als zo'n meisje er dan hard bij staat te huilen dan breek je zelf ook.

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach gossie, zeker hartverscheurend als je dochter zo een verdriet heeft. Kan me helemaal voorstellen dat je dan zelf ook breekt.

Hoe oud zijn jou kinderen eigenlijk? Ik probeer zeker nog te genieten van de laatste periode dat ze in m'n buik heel dichtbij me is. Vandaag gaat het redelijk met de huilbuien. Maar ik geef me er wel aan over en probeer het niet in te houden, het moet er toch uit haha.
    Het is toch de laatste zwangerschap dus dat os straks een hoofdstuk dat je afsluit. Vorige keren wist ik dat het ( mocht het lukken natuurlijk) dat er nog wel een zwangerschap komt dus het blijft heel dubbel. Ik ben het zat maar na de bevalling kan het nog wel hard aankomen dat het echt over is met de zwangerschappen.

13. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Theertje, ben je dan nu toch bezig? Ben erg benieuwd hoor!!

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Zondag is met een hele rappe ( niet meer verwachte ) bevalling Ties om 23.33 uur geboren . Meer nieuws komt snel.

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whow!! Dacht ik al dat je druk bezig was. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ties!!! We wachten op meer verhalen als je eraan toe komt

16. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Jaaaa!! Gefeliciteerd met jullie zoon Ties!
    Inderdaad, ik vond het ook al zo rustig;)

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier met de anderen?

Bij mij schiet het nu echt op! Morgen alweer 37 weken. Na de emotionele week van vorige week dat ik het allemaal niet meer zag zitten, leef ik nu weer wat op en kan ik redelijk de wereld weer aan haha! Van het weekend de klossen maar onder het bed zetten en de box naar beneden.

Nu hoop ik weer dat de kleine toch nog even blijft zitten. Elke dag is mooi meegenomen. De vk zei me dat hij me volgende week dinsdag nog gewoon voor controle wil zien en daarna mocht het natuurgeweld losbarsten! Dus zeker nog een week maar misschien wel ons laatste weekend zonder baby.

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @Theertje: gefeliciteerd meid! Wat fijn dat hij er is. Hopelijk genieten in de kraamtijd.

@ Bessie: nu wordt het langzaam spannend :p, alweer 37 wkn. Gaat stiekem toch best snel. Hopelijk wil je meisje lekker op tijd komen.
    En nee, krijg overigens geen extra echo's door miskraam. Onze VK maakt zelf echo's en als je geen nekplooimeting doet, dan krijg je van haar nog een 2e echo 'cadeau'. Eigenlijk dus zonder reden. Straks de 20 wkn echo en dan zal ik weer groeiecho's krijgen, omdat mijn kids groot worden. En VK doet ook standaard een liggingsecho met 36 wkn.

@ Elvinia: wat fijn dat alles goed gaat met Roos! Wat betreft Niek, spugen en veel huilen doet mij ook meteen aan reflux denken, ik zou het ook even bespreken met CB of kinderarts. Oplossing kan soms simpel zijn. Succes!

@ hier: voel baby af en toe, maar ben nog steeds beroerd. Ik denk dat ik het hier de rest van zwangerschap mee moet doen, net als bij mijn dochter ;). Nou ja, even doorbikkelen dus. Ben erg benieuwd wat het wordt! Nog een maandje wachten op echo...

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Van harte gefeliciteerd met Ties! Hopelijk gaat alles goed!

zo, een tijd niet geweest, beetje druk! Nu lekker verlof, al is het met 2 kids nog nest een gevlieg;)
    Mijn bekken gaan niet zo goed, veel pijn, maar verder gaat het prima!

Het gaat zo snel!

20. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, zou het weer een meisje worden denk je? Lastig dat je nog zo last hebt van misselijkheid, zeker met al 2 kids.

Niek, lekker met verlof! Het is inderdaad niet zo rustig met halen en brengen van je kinderen overal heen. Het begint nu wel op te schieten! Hopelijk kun je genoeg rust krijgen voor je bekken.

Hier gaat het prima, ben nu weer op een punt dat ik van elke dag geniet dat ik de kleine bij me draag! Dat was vorige week wel anders... Wie weet is het ons laatste weekend zonder baby, gek idee

Deel Deze Pagina