3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Heb mijn banner maar even gewijzigd.. sorry had ik niet meer aan gedacht :)
    Moet ik dan elke keer een hele nieuwe maken of kan ik dat ergens makkelijk wijzigen?

He ik zie dat er nog steeds de oude onder staat :(:(:(

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hoi meiden, hoe is het hier ??? Hier een beetje grieperig, daar baal ik van, ik hoop niet dat dat een eventuele zwangerschap in de weg staat :(

@Kache, Hoe is het nu met je? Ik hoop dat je inmiddels een beetje opgeknapt bent. Jammer van de bloedtest meid.

@ Niek balen toch ongi geworden ... wens je meer geluk in de volgende ronde.

@ Mayke, heerlijk vakantie in het vooruitzicht, helaas moeten wij nog een aantal maanden wachten.
    Aan Carnaval doen wij hier niet. Ik heb daar echt nog nooit wat mee gehad.

@ Mama2girls. hier op zp moet je elke keer een nieuwe banner aanmaken en de nieuwe code in je handtekening plakken.

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Niek: :( meid wat jammer. Balen dat de cyclus zo lang duurt, veel succes voor de komende ronde.

@ Mayke80: eisprong laat maar komen :D, hopelijk wordt dit 'het' eitje dan! Is redelijk op tijd na de miskraam, toch? Zou fijn zijn als cyclus meteen weer een beetje 'normaal' is.

@ Mirthjuh: beterschap dan! Niet fijn als je niet fit voelt, maar volgens mij heeft dat geen invloed hoor. Succes.

@ hier: wisselend. Blijf met vlagen misselijk, spugen, moe, opgezette buik, beetje hoofdpijn. Het strakke, trekkerige gevoel in onderbuik blijft ook regelmatig terugkomen. Tja. Ik functioneer wel, maar half en dat is erg irritant in deze drukke tijden.
    Nog geen bloed gezien, CD 34, dus dit wordt sowieso een lange cyclus.

Carnaval vind ik vreselijk (de muziek, tenenkrommend). Helaas woon ik in de carnaval-hoofdstad dus ik ontkom er niet helemaal aan ;). De kinderen hebben gisteren op dagbehandeling resp. kinderdagverblijf hun carnaval al gevierd. Ben heel blij dat ik verder niet meer hoef, ha ha!
    En na vandaag de carnavalsvakantie, dat is hier altijd flink aanpoten als mijn oudste thuis is (die beter functioneert in schoolritme, vanwege autisme). Jammer dat weer zo nat is!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Kache dan woon je in de buurt ;) Ja jammer dat het ritme er nu weer uit is... En als ze dadelijk weer moeten hebben ze weer moeite om er weer in te komen...

Ik ben aan het wachten tot mijn nod... Heb niet het idee dat het raak is...

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    spannend Kache, ik wou ook dat ik een kortere cyclus had..

Ik vond het ook een gedoe met die banners, zou toch makkelijker moeten kunnen...

Gaat iemand nog naar de huishoudbeurs?

Morgen zijn mijn schoonouders 40 jaar getrouwd dus een gezellig feestje!

fijn weekend allemaal..

6. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Vraagje: heeft iemand ooit zo'n sensitest gedaan. Kans op zwangerschap is bij mij piepklein maar k voel me zo raar.

Oja sorry dames ik reageer niet heel veel omdat ik het momenteel ontzettend druk ben en wij eigenlijk nog niet voor 'het echie' aan het proberen zijn. We zouden het nog een maandje of twee uitstellen.
    Ik heb me ook helemaal niet meer voorgesteld omdat ik het topic starrte waaruit het idee voor dit clubje ontstond maar nu alsnog:

Ik ben net 28, woon in Zuid-Holland en moeder van twee gezonde jongens.

7. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    starrte moet natuurlijk startte zijn

8. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Wuppie welkom! ik heb geen ervaring met die testen, maar is het niet een beetje vroeg om te testen? Een paar dagen geduld meis, hoe moeilijk dat ook is.

Niek, nog gefelicteerd met je schoonouders! Ik hoop dat je een leuk feestje hebt gehad.

Lynn, wij lopen gelijk in de cyclus, spannend he? Ik durf bijna niet meer te hopen en denk dat het hier ook niet raak gaat zijn deze maand ... we zullen zien, hier iig nog geen testdrang ;)

Hoe is het met de rest van de dames?

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb bij mijn dochter sensitest-zwangerschapstesten gebruikt, met het idee dat ik het dan 'fijn' voor NOD zou weten. Tja. Zo werkte het niet, helaas :D. Pas na 10 dgn overtijd werd de kruidvat 2v5 positief.
    Enne... wij gaan ook nog niet voor het echie, maar ik blijf ook plakken ;).

@ hier: eindelijk! Menstruatie vandaag pijnlijk (au, au!) begonnen, precies 2 weken nadat mijn klachten begonnen waren. En mijn klachten zijn opeens zo goed als verdwenen, voel me heel anders nu! Daar hoopte ik al op ;), maar dan moet ik ook de conclusie trekken dat het een heel heftige lange PMS is geweest!?
    Hopelijk was dit eenmalig (na de miskraam) en wordt het hierna weer 'normaal'!

10. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Eindelijk Kache! Fijn dat alle klachten als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. Ik heb altijd de eerste dag zón pijn. Meestal lig ik dan de hele dag op de bank/bed, erg vervelend, hoop dat het gauw over is bij je.

11. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Ja ik weet het het is nog vroeg inderdaad. Maar wachten is zo moeilijk! We hebben het een keer zonder condoom gedaan (niet in huis en dachten ach wat maakt t uit) achteraf uitgerekend dat het dag 12 van mijn cyclus was en nu heb ik echt enorm zere, gezwollen borsten. Dat heb ik normaal niet of nauwelijks....

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Wuppie, het zou natuurlijk wel kunnen want je bent ook niet aan de pil toch?

13. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    #133 mama2girls, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
    Zo carnaval zit er voor mij weer op.. heb het wel gehad ;)

Niek ik ga donderdag naar de huishoudbeurs.

Kache Eindelijk!! fijn dat de klachten weg zijn.. nu de klachten van de menstruatie nog.. ik had het ook altijd heel erg, das ook een van de redenen waarom ik zo jong al aan de pil ben gegaan.

Wuppie spannend.

Heb mijn banner aangepast, maar op cyclus van 32 dagen gezet.. ben benieuwd hoe lang het deze maand gaat zijn.. :(

14. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache fijn dat het nu toch duidelijk is, en de klachten ook weg!~

Mirtjuh en Lynn volgens mij loop ik ook gelijk met jullie. Ik kan vrijdag de 24e ongesteld worden of dit weekend. Spannend als ik zo over nadenk! Ik ben er de hele tijd niet mee bezig maar nu komt het toch wel dichtbij en denk ik steeds, stel nou dat het wel gelukt is!!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, het gaat soms zo snel en ik kijk niet elke dag... Excuses!

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo, mag ik hier nog mee doen?

Ik ben 39 jaar en zijn druk bezig (1e ronde) voor onze derde (zoon 3,5 jaar en dochter 21,5 maand). A.s. donderdag is mijn NOD.. ik ben zo regelmatig als de klok dus donderdag weet ik ook hoe de vlag er bij hangt...

Bij mijn eerste heeft het 11 rondes geduurd (maar wel de eerste keer raak toen ik wat rekenwerk had gedaan) en bij dochter was het in ronde 1 raak. Afgezien van heel moe het afgelopen weekend merk ik nu niets dus heb niet veel hoop...

16. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi meiden,

volg jullie al vanaf het begin, maar heb nog niet durven schrijven!
    Wij zijn pas net bevallen van ons 2e prinsje, maar dromen nu al over een derde! We zijn ook al wat ouder, ik 38 en manlief 48. Dus tja, we hebben voor ons gevoel niet veel tijd om erover na te denken....

We kunnen ook nog niet beginnen, want ik geef BV en ben nog niet eens ongesteld geworden, haha vind dat bijna jammer, want het verlangen is zo groot...

Trouwens, dit keer zal ik de wens niet met mijn familie delen, want die vinden allemaal dat we tevreden moeten zijn met twee. Hoe is dat bij jullie?

Oh, de baby roept! Ik blijf jullie volgen, en hoop dat we allemaal in 2012 zwanger mogen worden van onze derde wondertje!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Herkenbaar... men vindt twee gewoon mooi en vindt dat we het noodlot tarten. Mijn vk vindt dat trouwens echt onzin. Zij zegt dat de kans op een miskraam wel groter is door mijn leeftijd maar als het kindje blijft zitten, dan is de kans op een gezond kind eigenlijk net zo groot als wanneer je 36 bent.

Ik ben trouwens wel van plan uitgebreid prenataal onderzoek te laten doen als het zover is.

18. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Fijn om te lezen Cygnet2, ik prijs mijzelf gelukkig dat ik nooit een echte miskraam heb gehad, alleen een paar VMK's dus in de eerste week, dus hopelijk blijft me dat ook bespaard, maar ik ben er wel bewust van dat het misschien moeilijker zal zijn.

Ik zie het ook helemaal niet als "ontevreden zijn", wij zijn juist opnieuw superverliefd op onze baby, en natuurlijk ook gek op onze oudste, we vinden het gewoon gezellig om een beetje groter gezin te zijn!

Wij zullen denk ik weer alleen triple&combinatietest laten doen, en als er geen aanleiding is voor meer onderzoek zullen we dat ook laten denk ik. Zelf moet ik er niet aan denken dat ik een gezond kindje zou verliezen door een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Die testen hebben we nu ook niet nodig gevonden, en onze zoon is kerngezond.

Zou jij die onderzoeken wel willen, en heb je ze eerder ook gedaan?

19. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Guapetona en Cygnet!

Ik snap heel goed Guapetona dat je nu alweer voor een 3e wilt, zeker als de leeftijd al wat tegen kan werken... Veel succes en dat jullie maar snel zwanger mogen zijn. Jammer dat je familie zo denkt over nog meer kinderen.
    Hoe meer kinderen hoe gezelliger denk ik altijd!

20. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Bessie Turf: nee ik ben niet aan de pil inderdaad. We zouden eigenlijk nog een maandje of 2 uitstellen...
    Ik heb nog steeds enorm zere borsten maar vanmorgen een piepklein beetje rozig slijm verloren dus denk dat ik toch ongesteld zal worden, normaal heb ik altijd een dag of 2 bruinverlies voor de menstruatie doorbreekt.

Guapetona: herkenbaar hoor! mensen hebben zoiets van 'o zou je dat wel doen, straks gaat er iets mis!'
    Je moet doen wat je gevoel je ingeeft!

Deel Deze Pagina