3e wonder clubje 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynn1986, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou vrijdag of het weekend ongesteld worden. Meestal heb ik wel 4 of 5 dagen voor die tijd al bruin slijmverlies. Nu nog steeds niets... Of het heeft te maken dat het de eerste keer ongesteldheid is zonder spiraal, dat kan ook nog anders zijn misschien... het blijft toch spannend! Al ga ik nergens vanuit.

Wuppie, ik had bij een van de zwangerschappen ook eerst toch nog roze slijmverlies. Het zegt nog niet zoveel, toch?

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @bessieturf, ik denk dat het bij elke zwangerschap verschillend kan zijn. Zelf heb ik nooit spiraaltje gehad, maar kan mij voorstellen dat je lichaam even nodig heeft om weer een normale refelmatige cyclus te hebben. Afwachten dus, of testen.....

succes!

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb geen hormoonspiraal gehad dus dat verschil heb ik niet dat ik nog moet ontpillen.

Nog maar afwachten. Gelukkig vandaag en donderdag werken dus nog genoeg afleiding. Morgen een dagje met de jongens, hopen op mooi weer!

Nog anderen bijna duidelijkheid?

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Cygnet en guapetona: welkom!
    En wel herkenbaar, terughoudend in vertellen tegen familie/kennissen. ;) Ben ook een beetje bang voor reacties. Vooral ook omdat onze oudste dus behoorlijk intensief is door zijn beperking, ik denk dat veel mensen zich af zullen vragen waarom wij ons 'nog meer op de hals' willen halen. Maar ja, we hebben het nu netjes voor elkaar en beide echt het gevoel dat 3e in ons gezin past (en hoort misschien wel :)).

@ Wuppie: oh, toch wel beetje spannend zo! :D Hoe dringend waren de redenen om nog een paar maanden te wachten?
    (wij willen wachten tot onze 2 kinderen beide naar school gaan, omdat het me anders te zwaar lijkt)

@ bessie turf: voor jou ook spannende dagen! Ik ben benieuwd. Maar voor menstruatie al beetje (oud) bloed verliezen is een typische klacht van spiraal dacht ik, dus het kan daarom zijn dat je nu niet hebt.

@ hier: menstruatie verloopt wat anders dan gewend, maar heb me net ook zitten bedenken dat dit eerste zonder spiraal is sinds mijn dochter geboren is. Dus tja, wat is normaal voor mij :(. Het bloedverlies is stuk minder (tot nu toe) en wat meer buikpijn (nu op de 3e dag nog steeds af en toe een beetje). Maar ja, kan natuurlijk ook met miskraam te maken hebben.

Verder fijn verjaardag van mijn meisje gevierd, al weer 3 jaar vandaag! :D Mijn frummeltje is een echt dametje aan het worden...

5. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache, gefeliciteerd met je dochter! Wat gaat het toch hard!

Ja dat zou inderdaad kunnen dat ik nu geen bruin verlies heb zonder spiraal. Wel fijn natuurlijk, maar nu nog langer daardoor in spanning haha!

6. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Gefeliciteerd Kache.

Nou hier nog steeds geen menstruatie voortekenen. Geen bruinverlies of roze meer gehad. Mijn cyclus is meestal 26/27 dagen. Banner gaat uit van 27. En heeeeel soms heb ik weleens een uitschieter naar max 29 dagen.
    Misschien straks toch een vroege zw-test kopen.

Reden om te wachten is dat we bezig zijn met een grote verbouwing ( we hebben een bouwval gekocht :) ) Over ongeveer 8 a 10 weken moet dat klaar zijn. Misselijk rondlopen en niet in de verfdampen mogen staan is dan natuurlijk niet heel handig...

7. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Wuppie, spannend zeg! Ga je morgen al testen denk je?

Ik heb bewust nog geen testen in huis gehaald. Anders wordt de verleiding te groot ben ik bang.
    Morgen zou ik ongesteld moeten worden, maar nog geen enkel spoor, geen bruin of roze verlies, nog spierwit. Vindt het nu wel echt spannend worden!!!
    Misschien van het weekend testen als er nog niets is...

8. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Ik heb ook expres nog geen testen gehaals haha, precies dezelfde reden. Ik zou ook morgen ongesteld moeten worden en nog altijd heb ik geen voortekenen van een menstruatie, normaal altijd een dag of 2/3 bruin/roze maar nu niets....

Ook ik wacht het weekend af.

Spannend ook Bessie!!!!

9. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien ga ik straks toch even langs de kruidvat voor een test. Kan ik morgen testen.. haha

m'n man reageerde: maar je bent steeds al zo humeurig dan wordt je toch gewoon ongesteld.. ik: nou misschien zijn het de zwangerschapshormonen, kun je ook humeurig van worden haha!

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Bessie: Waaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!?? :$ :D :D :D

Wauw gefeliciteerd! Wat geweldig voor je en wat snel!
    Hopelijk een voorspoedige zwangerschap en straks een prachtige oktober (?) baby!!

(stiekem ook een beetje jaloers :), ha ha!)

Nou Wuppie, ben nu heel benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren :cool:...

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Kacke! Nou volgens de berekening zou ik 2 november uitgerekend zijn! Spannend vind ik het wel. het is nog geen 4 weken dus man moet het eerst even laten bezinken voordat hij het de wereld in wil sturen. Hij was helemaal in shock dat het gelijk raak was haha!

12. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @Bessie Turf: WOW, gefeliciteerd!!!!!! Wat gaaf, en inderdaad zo snel, jaloersmakend hoor :D;) Geniet ervan, en ja kan me voorstellen dat jullie nog een beetje bij moeten komen van de shock!

Grappig, ik was vorig jaar, volgens eigen berekening ook op 2-11 uitgerekend, maar volgens de echo op 28 oktober.

13. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Bessie, GEFELICITEERD!!!!! Een duidelijke test hoor ... :D
    Wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Lynn ... ik zie aan je banner dat je ongi bent geworden ...
    Balen meid, hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

Wuppie, voor jouw word het nu ook spannend! Duim, duim, duim, duim
    Heb je een voorgevoel of heb je geen idee?

Cygnet welkom! Ik las in het nod forum dat je ook inmiddels ongi bent geworden.
    Balen meid, ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn

Guapetona welkom! Hier weten inmiddels wel een aantal mensen dat wij voor een derde gaan ...
    Ik heb inderdaad schokkende reakties gehad, vooral dit gezien de leeftijd van mijn man.
    Hij is inmiddels alweer 51 (wij schelen 15 jaar) en veel mensen vinden dat niet kunnen.
    Voor mij maakt het niet uit, want voor mijn gevoel zitten wij nog in de 'kleine' kinderen.
    De jongste is 7 en de oudste 9 en bovendien hij is sportief en jong van geest
    Ik zie een hoop mannen van zijn leeftijd die echt al oud zijn, zowel innerlijk als uiterlijk, maar dat is hij niet hoor.

Nou meiden hier inmiddels ook ongesteld geworden ...
    3 dagen eerder dan verwacht, we gaan er weer vol goed moed tegenaan!

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Lynn, cygnet, mirtjuh, wat jammer dat ongi gekomen is. Hopelijk meer succes de volgende ronde!

Wat jammer, he, dat zoveel mensen (zo vaak) commentaar hebben. Blijkbaar is het iets menselijk om overal een (ongevraagde) mening over te hebben, die vaak niet altijd even positief is.

Laatst kreeg bericht dat mijn nichtje een 3e krijgt en echt belachelijk wat voor commentaar familie (achter haar rug om :x) daar op heeft. Vinden het maar vreemd dat ze in 'deze tijden' nog een kind op de wereld willen zetten, dat ze het zich 'zo moeilijk' maken etc.

En ik denk dan: huh!? Ze hebben een huis, beide een vaste baan, een goed huwelijk, hoe stabiel wil je het hebben? Nou ja. Ik vind het leuk voor haar, ha ha. :cool:

15. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    ff snel vanaf de foon, tijdens 't kolven op 't werk:

@ mirtjuh, jij ook ongi, balen!
    ja, wat een meningen hè? mijn man is 48, maar merk ik ook niets van hoor! wij hebben niet "alles voor elkaar" maar dat hadden we 3 jaar geleden toen de 1e kwam ook niet, en we zijn er toch enorm op vooruit gegaan in de afgelopen 3 jaar, dus ik heb vertrouwen in de toekomst! bovendien ben ik liever rijk aan kids, dan aan geld op de bank ;)

Kache, gefeliciteerd met je nicht! ik vind het super, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?!

16. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Oh vervelend Mirtjuh dat je ongesteld bent geworden... maar weer voor een nieuwe ronde. Gelukkig geen lange cyclus toch?

Hier nog even een foto van vandaag. 24-02-2012.jpg

17. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Bessie turf wat geweldig nieuws... Gefeliciteerd meid!!

Hier ook geregeld negatieve reacties hoor.., maar gelukkig trekken wij ons dar niks van aan en vinden de belangrijkste mensen om me heen het geweldig.

Mijn man en ik schelen ook 14 jaar, maar ja hij gedraagd zich nog als 25 hahaha!!

18. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi meiden,

ik kom ff binnen vallen.

zwanger van de derde.

ik vind juist dat we trots op ons zelf moeten zijn. dat we juist bewust voor een derde kindje kiezen.
    vooral in deze moeilijke tijd! ...

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Bessie: gefeliciteerd!

hoe gaat het hier? Tijd niets laten horen, ik had griep en mijn zoontje moest naar he ziekenhuis voor testen ivm allergie, gaat nu weer wat beter.

Verder wachten we rustig op onze eisprong:)

Nu hebben we lekker een week vrij, heerlijk!

Deel Deze Pagina