3e zwangerschap, 9 weken gevoel van 25!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kelly1908, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hallo Dames,

Wie van jullie herkent onderstaande? Ik ben morgen precies 9 weken zwanger maar ik voel me soms wel 25 weken!!! Het is mijn 3e zwangerschap (eigenlijk 4, miskraam van 13 weken niet meegerekend) maar me buik zet al uit, ben moe en voel me dagelijks echt niet lekker! Hoort er allemaal bij, weet ik inmiddels maar zou het kunnen zijn dat je er wat meer last van krijgt als je ouder bent (35) en al een aantal zwangerschappen hebt gehad? Voel me belabberd en een olifant!! hahaha Ben nog niets aangekomen vanaf het start gewicht hoor, maar het is het gevoel. In me buik die veranderingen enz. Kan me niet meer herinneren dat ik het bij de vorige ook zo erg heb gehad.

Iemand ervaring met 1e zwangerschap en daarna een 2e, 3e of misschien 4e?

Thanks lady's!

2. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hier tweede (goede) zwangerschap en voel me ook echt slecht!
    Bij zoontje zo goed als nergens last van gehad, alleen va 30 weken bekkeninstabiliteit maar nog goed te doen.
    Nu overal last van, misselijk geweest, erg last van obstipatie, grote buik, va 12 weken bekkeninstabiliteit, maagzuur, kortademig.. Voel me niet goed, zit niet lekker in mn vel..
    Van mij mogen de laatste 3 maanden voorbij zijn in ieder geval... ;)

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier voel ik mij ook al weken alsof ik ver onderweg ben. Heb ook een hele flinke buik voor de termijn (monden vallen echt open als ik zeg dat ik pas 13 weken ben) en dat merk ik ook aan alles. Soms zit het gewoon al echt in de weg. Hoopte nog dat het een zou stoppen met groeien tot aan de 20 weken maar helaas heeft het daar geen zin in :p
    Oh en ik ben 27 dus hier niet leeftijdgebonden hoor. Maar het is wel zo dat het elke zwangerschap sneller kan gaan.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier zei de vk het al met de echo. Je lijf herkend de hormonen en gaat gelijk in standje zwanger. Ik ben ook zwanger van de 3de en mensen staan me ook raar aan te kijken als ik zeg dat ik 14weken ben. Van mij mag het ook wel ff stoppen, heb echt last van het groeien van mn buik. Verder idd erg moe en mn bi is helaas ook al weer terug.
    Tis voor een goed doel en ik geniet er iedere dag van (behalve als ik pijn heb) kan niet wachten tot ik de kleine voel.

5. Molky

Molky Actief lid

8 jun 2011
    143
    0
    0
    Hier ook zo...dikke buik met 8 weken, veel lucht. :)
    Heel andere zwangerschap dan de vorige.
    Nu alle kwaaltjes incl vocht vasthouden. Nu al (!)
    Weet niet wat mij overkomt! Voel mij ook enorm. :)

6. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Oh gelukkig ben dus niet de enige! haha, ik dacht al nou ligt het nou aan mij? stel ik mezelf nou zo aan? Maar kan me gewoon niet meer herinneren dat ik mij ook zo voelde bij de vorige zwangerschappen. Maar inderdaad wat hierboven al werd gezegd het is voor een goed doel en ik klaag niet hoor, maar voel me gewoon al zo enorm!! buik inhouden lukt ook al niet meer haha ..... Op naar de volgende weken!

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik denk dat het wel ren verschil maakt of je al meerdere kinderen hebt lopen of dat het je eerste is.
    Ik werk gelukkig thuis als gastouder en ik kan dus wel een beetje rusten als de kids op bed liggen, maar zelf gaan slapen kan echt niet. Bij mn vorige werk had ik het voordeel dat ik minder uren op een dag kon maken en dat kan nu niet want de ouders moeten gewoon werken.
    Mn buik is in 6weken gewoon 8cm gegroeid dus ik voel me af en toe net een opgeblazen ballon.
    Klagen doe ik tegen mn man af en toe wel hoor.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier juist minder last per zwangerschap, ben ook nooit vermoeid geweest ofzo. Wel op het einde dat ik er lichtelijk doorheen zat met nog 3 kinderen om me heen.

Deel Deze Pagina