Jaaa gevonden! Dus we hebben al zo veel gekletst dat we een deel 2 hebben, gaaf! Heb vandaag nog een echo gehad. Kleine lag in een opgevouwen houding, helemaal stil. Schrok me rot joh! Maar de Huisarts zei dat hij sliep, het hartje klopte mooi, blaas en maagje vol. En later ging hij nog een paar keer met zijn beentjes schoppen. Leuk om te zien. Hoe gaat het verder met iedereen? Leeuw, laat je nog een geslachtsbepaling doen, of wacht je tot de 20 weken echo? Wij zijn erg aan het twijfelen, wachten (hebben we nog zoveel geduld ) of toch een geslachtsbepaling aanvragen. Renske: wat ontzettend k*t meid. Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn, het is je gegunt meid. En ik snap dat je afstand doet. Kom maar weer gezellig meekletsen als je er aan toe bent, een dikke knuf voor jou.
jeej je hebt het gevonden kletskousen he leuk dat je nog een echo kreeg, bewoog jullie kindje op de andere echo's veel? Ons kindje ligt vaak stil, rekt eens zn been uit maar dat was het dan ook, met onze dochter net zo en is een heel rustig meisje. wij hebben over 2,5 week al de 20 weken echo. en dan kan ik heerlijk los, heb er zo'n zin in, maar ook spannend of alles wel goed is. mij lijkt een 3d echo erg mooi, maar ze zeggen dat het het mooiste is zo rond de 28 weken, en laat ik nou met 28, 32 en 36 weken een groeiecho hebben, dat vind ik dan wat dubbel, we krijgen al zoveel echo;s.. verder Help... onze poes heeft mijn dochter voor de 2e x gekrabt! nu in haar gezichtje 4 grote krassen, 1 bloedde. je zou denken als dit al de 2e keer is doe de poes dan weg.. dat is het lastige, het is niet de poes haar schuld, ze doet het alleen als ze in het nauw word gedreven. ja oke geen excuus maar maakt mijn besluit wel moeilijker de poes heeft al zoveel moeten inleveren, eerst had ze een hele slaapkamer voor haarzelf.. maar dat werd een babykamer en slaapt de poes op de gang, haar krabpaal is uit de huiskamer door ruitegebrek, dr etensbakjes hebben een ander plekje gekregen en zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes, het beestje moet alleen maar inleveren, nu ook de stoel waar ze zo graag op ligt, R kan sinds een maand staan en vind de poes veel te leuk, poes krijgt geen rust en rent weer weg. vanmorgen was de poes er zat van en gaf haar een tik. ik probeer R er zoveel mogelijk bij weg te houden maar ik zie natuurlijk niet alles.
Jaaa, gevonden!! Renske: vind het zo kl*te voor je!!!! Snap dat je even helemaal geen zin hebt in deze topic. Ik hoop alleen zo dat je je snel weer bij ons mag voegen met supernieuws! Leeuw: ai, wat een lastige situatie met je kat! Je dochtertje leert er dus nog niet echt van als ze gekrabt is, het houdt haar niet uit de buurt van de kat. Ik snap dat je hem niet zomaar weg doet. Lastig hoor!!! Flower: wat fijn dat de echo goed was! Ik snap dat je schrok toen je het kindje zo stil zag liggen! Ging je ook gelijk op zoek naar het hartje? Dat had ik vorige week wel, eerst kijken of het hartje knipperde! Hier: vandaag was de misselijkheid wat minder. Vind dat dan ook wel weer spannend, want denk dan: o, o, zal het nog wel goed zijn. Dinsdag weer de echo, verheug me er enorm op! Heb trouwens best al wel last van m'n liezen. Dat zijn dan toch je banden? En heeeel trots. Onze zoon heeft vandaag zijn eerste plasje op het potje gedaan!!! Ik heb hem natuurlijk heel uitbundig de hemel ingeprezen!!! Nu doorzetten!!
Liessie: die zoek ik meestal als eerste Haha. Hij schopte wel een paar keer. vorige keer was hij super druk. Kunnen heel goed je banden zijn hoor. En super goed van je zoontje zeg! Leeuw: wij hebben ook een kaart en zoontje is ook als eens bekrabt. Jij vangt de hele tijd achter hem aan en aan zijn staart trekken. We hebben ze allebei "straf" gegeven en het is nog niet weer gebeurt. Hij vangt er nog regelmatig achteraan en dan gast de poes wegrennen, super leuk natuurlijk voor zoontje. Maar dan zeggen er weer dat het niet mag en houdt hij er weer even mee op. Pff, best lastig soms hè!
Jaahh! Ook gevonden! Inderdaad: wat hebben we veel gekletst! Ik zit er al vanaf het begin bij, dus ik heb al 500 pagina's voorbij zien komen . Nikkie: had jij nou ook een topic aangemaakt? Of is dat dezelfde als deze? Ik kan zo snel even geen andere vinden, dus ik hoop maar dat je dezelfde bedoeld! Leeuw: lastig met je kat. Wij hebben er ook twee en tot nu toe gaat het goed. Ons dochtertje gaat ook wel achter de katten aan, maar tot nu toe doen ze niets. We hebben wel een paar plekjes in huis 'ingericht' voor de katten en daar mag ze niet komen. We hebben bijvoorbeeld twee bananendozen met mandjes erin onder de salontafel staan. Daar slapen de katten en daar mag ze ook niet aan komen. Als ze daar in liggen hebben ze dus even rust. Verder kunnen ze bij ons via een luikje naar de schuur en dan door naar buiten, daar maken ze af en toe ook dankbaar gebruik van . Misschien kun je het nog proberen met een eigen plekje? Wie weet helpt het. Het zou idd jammer zijn als de poes weg moet, want over een jaartje zal R het wel snappen denk ik... Succes ermee! Flower: ja, weer een goede echo!! Leuk! Ik ging ook altijd meteen op zoek naar het hartje, totdat ik haar dagelijks voelde natuurlijk . Liessie: gefeliciteerd met het plasje van je zoontje! Wat kun je dan trots zijn he?! En wat vond hij er zelf van? Ook trots? Of blij dat mama zo raar stond te springen voor dat potje . Seren: ik hoop voor je dat je je ei benut hebt! FF is altijd we redelijk betrouwbaar, maar dat hangt wel van de metingen af. Of je het altijd op hetzelfde tijdstip hebt gedaan enzo. Als je je ei voelt zou ik zelf zeggen: vertrouw op je eigen gevoel! Ik ga vast voor je duimen! Renske: vervelend dat je weer ongi bent geworden! Ik snap heel goed dat je even afstand wil nemen. Dat geeft niets! Als je er weer aan toe bent, ben je weer van harte welkom! Ik hoop echt voor je dat het snel raak is! Ik zit vermoedelijk weer op het wachtbankje. Aan mijn afscheiding te zien is mijn ei geweest. Ik denk wel dat we hem hebben benut, dus nu twee weken duimen draaien. Ik ben er wel een stuk rustiger onder dan vroeger: ik zie het allemaal wel. Ben eigenlijk wel blij dat ik er nu zo over denk, dat scheelt weer een tijdje in spanning zitten . En als ik wel ongi word, dan gaan ze kijken naar mijn eileiders. En wie weet is dat wel hét antwoord en ben ik volgende ronde zwanger (tja, mijn glas is altijd half vol ).
Annelynn, nou super toch dat je zo positief kunt denken! dat moet soms ook wel, hopelijk ben je snel zwanger meid! Succes op het wachtkamer
Flower: mooie foto! en fijn dat alles goed was! kan me voorstellen dat je schrikt als de baby zo stil ligt. Annelynn: oeh spannend, nu wachten!!! Ik hoop het zo voor je! Ik duim voor je! Liessie: oh, wat knap van je zoon, op het potje! Hoe oud is hij ook alweer? Dinsdag weer 'n echo! Spannend hoor! Ja, hier ook vreselijk veel bandenpijn! Pfff! ik vergeet nl wel eens dat ik zwanger ben (tja, je bent zo druk met je oudste) en dan denk ik van, ohhh wat heb ik toch pijn in mn liezen, hoe kan dat toch? en dan denk ik weer, oh ja, ben zwanger! ha ha! met de eerste was ik er veel meer mee bezig, jullie ook? Leeuw: over 2,5 week de 20 weken echo!!!! ja, dan kan je los gaan! ha ha!!! Ah, wat sneu dat je dochter onder de krassen zit en dat de poes het ook wat minder fijn heeft! Evi vind de hond van mn ouders erg interessant en het zijn dikke vrienden inmiddels (vanuit de hond gezien alleen maar omdat ze brood van Evi krijgt, ha ha). En ze kan sinds gisteren haar naam (Kyra) zeggen, dus dat horen we de hele dag! De hond doet gelukkig helemaal niks (als Evi er bv weer bovenop springt) en loopt weg als ze haar zat is.
Hoi dames. Hoe gaat het met iedereen? Allemaal nog even de laatste boodschappen voor pasen halen? Gaan jullie nog iets doen met pasen? Wij gaan morgenavond gourmetten en maandag lekker brunchen. Lekker (vr) eten dus Haha.
Jeej heb jullie ook weer gevonden!! Ik heb idd niet zo goed getempt op dezelfde tijd, dus dat zal het wel zijn... al heb ik dat rond m'n eisprong wel rond dezelfde tijd steeds gedaan... maargoed... als m'n eisprong vrijdag is geweest dan wordt ik as woensdag al ongi... en anders volgende week zaterdag... maar hoop te wachten tot volgende week maandag! Dan heb ik alles meegerekend... lange lf... lange cyclus... dus als ik dan niet ongi ben, durf ik te testen! @ Annelynn Wat fijn dat je nu zo nuchter kan kijken... heerlijk!! Ik wou dat ik dat ook nog kon! @ Leeuw Kan me goed voorstellen dat je een groot dilemma hebt... maar ik zou denk ook nog een keertje extra nadenken om de kat weg te doen... wie weet heeft ze er nu wel van geleerd?? En als ze ouder is zal het idd vast minder worden... @ Flower Wauwie wat een mooie echo weer!! Je boft maar met zo veel echo's!! Ook al schrik je je soms dood @ Liessie Het zou mij ook onzeker maken idd, als je minder misselijk wordt! Maar die steken in je liezen (idd bandenpijn) is dan wel weer een heel goed teken!! @ Nikkie Jou meisje kan echt al goed praten he?? Evi hier doet dat nog niet zo veel... al komt het wel steeds ietsjes meer... sinds gisteren zegt ze in eens: "kijken" als ze iets wilt zien... stond er helemaal van te kijken dat ze dat kon zeggen @ Hier Voel me trouwens wel sinds gisteren rillerig en moe... ook meerdere keren steekjes in m'n liezen, maarja was vorige ronde ook volgens mij... toen hadden we niet eens kans
Seren: die symptonen klinken wel positief, maar ja, je wilt natuurlijk niet teveel hoop hebben he? Ik was bij beide zw.schappen aan het begin een beetje grieperip/rillerig. Mijn Evi kan wel veel woordjes, alleen brabbelt ze vaker in haar eigen taaltje. Voor veel vaste dingen heeft ze nu vaste woorden voor, bv, eten, hondje (en die zegt dan woef), kindje, dag dag enz. Maar ze zegt absoluut niet constant al die woordjes hoor! Hier: morgen gaan we naar mn ouders en overmorgen vieren we pasen bij mn schoonfamilie! Erg veel zin in! Fijne pasen iedereen!!!
Liessie, wat goed van je zoon dat hij zijn plasje op het potje heeft gedaan, je mag terecht trots zijn. dat gevoel in je liezen zijn idd je banden. Annelyn, dat hebben jullie mooi opgelost dat de poezen via een luikje naar de schuur kunnen, helaas hebben wij een klein huis en kunnen we geen plekje creëren voor de poes. we zijn wel aan het kijken naar een koophuis, dan zou de poes zijn eigen plek kunnen krijgen! Wat fijn dat je zo rustig onder het "zwanger worden" bent, knap van jezelf hoor. Flower, R heeft er blijkbaar niets van geleerd, het is een harde meid, ze had het bloed over haar neus lopen maar huilde niet, de poes vind ze nog net zo leuk helaas. aaah mooie echofoto. wij gaan hetzelfde als jullie doen met Pasen, ook gourmetten en lekkere hapjes en broodjes in huis gehaald. (vreetdagen hihi) Seren, spannend op het wachtbankje, ik ben al de hele zwangerschap aan het rillen dus wie weet Nikkie, wat lief dat ze de naam van de hond zegt, wel gemakkelijk he een hond die ook alle broodjes van de vloer opruimt haha. ik zie bij je banner staan dat jullie een dochter krijgen, leuk! ben ik nou zo'n zeef of weet je het nog maar net? (sorry!)
Ja het voelt wel hoopvol, maar dat voelde het de vorige ronde ook... dus het zegt helaas helemaal niks! M'n temp. is wel hoog (37.0 's ochtends) maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hoog tie is als ik niet zwanger ben... heb maar 1x hiervoor getempt... en toen was ik toevallig zwanger van Evi! Ik moet dus nog even geduld hebben helaas! Iedereen fijne paasdagen!!!
Leeuw: ik weet sinds 17 maart (met 16 wkn geslachtsbepalingsecho) dat ik een 2e dochter krijg, ha ha! Volgens mij had je daar toen al op gereageerd, hihi! De zw.dementie speelt bij mij ook al hoog tij, ha ha! En 18 april de 20 weken echo! Spannend hoor! Wanneer had jij nou precies de 20 wkn echo? Seren: oeh, hoge temp is positief! Even afwachten nog maar!!! ik hoop het zo!!!!
Halllo dames , graag zou ik ook mee willen praten ook ik ga voor een tweede baby proberen dan he !!! Ik ben 32 woonsamen met mijn lieve vriend van 34 samen ik heb zoon van bijna 11 jaar en stiefdochter van 8 jaar verder werk ik in verpleeghuis revalidatiecentrum ik ben al sinds januari begonnen met klussen volgende week zijn mijn vruchtbare datums inzicht liefs Bibi
Seren, is je temp nog hoog? Nikkie, och stom van mij zeg. ik heb de 23e de 20 weken echo, schiet al op. Bibi, welkom. Heeft iedereen deel 2 nu gevonden??? of moet er nog een mail gestuurd worden.
Ik ben er ook hoor! Hier is alleen vanalles aan het veranderen qua werk etc. dus kan alleen wat bijlezen. Kom snel weer meekletsen.
Hallo meiden woensdag donderdag en vrijdag zijn mijn vruchtbarendagen dus dan gaan we weer eens flink klussen hihi hoelijk gaat het lukken ...iemand nog tips ben zelfs altijd met roken gestopt . iedereen nog fijne paasdagen gehad ? liefs Bibi