Goedemiddag, Ik heb even een vraagje, misschien raar maar ik ken nergens echt informatie vinden. Zou het zo kunnen zijn dat een blaasontsteking een zwangerschap beinvloed? Ik ben nu een jaar bezig. Maar tussen nu en 5 maanden geleden, heb ik al 3/4 keer een blaasontsteking gehad en een urineweg infectie. Zou ik hierdoor niet zwanger kunnen raken? Gr, Angela
hoi nee het is niet zo dat je daardoor niet zwanger wordt. Als je al bijna een jaar bezig bent en het lukt nog niet om zwanger te worden mag je eventueel wel een verwijzing vragen aan je arts voor de gynaecoloog. Neem je al foliumzuur? Mirjam
Bedankt voor je snelle reactie. Ja ik neem al foliumzuur. Gebruik ook al een aantal maanden ovulatietesten, heb ook getemperatuurd. Maar nog niks. En nu dus de laatste 3/4 maanden steeds last van blaasontsteking/urineweginfectie Angela
hoi wel vervelend dat je zo vaak een urineweginfectie hebt. Helpt de antibiotica dan wel? Laat je na een kuur controleren of je urine weer schoon is? Misschien moet er wel een keer gekeken worden waar het vandaan komt. Drink je voldoende en gebruik je vitamine C extra en eventueel cranberrie-sap of tabletten? Mirjam
Dat is idd vervelend. Nou dat vroeg ik vandaag of dat idd niet gecontroleerd moet worden maar dat is bij alle keren nog niet gebeurd! Nou sinds 2 weken drink ik voldoende, ik dronk als ik vrij ben maar 1 of 2 glazen, maar nu (ook omdat ik een bril moest vanwege elke dag hoofdpijn) drink ik veel meer. Nee de tAbletten nog niet.
je zou minimaal 2,5 liter per dag moeten drinken! Fles water op het aanrecht en die moet op per dag, naast je andere drinken als melk koffie en thee! Succes! Mirjam