Ben nog niet zo heel lang zwanger (9 weekjes) maar deze 3e zwangerschap is nu al echt totaal anders dan de eerste 2 zwangerschappen... Bij de eerste 2 had ik 0,0 last, heb 41 en 42 weken lang energie voor 10 gehad en voelde me super goed. Maar nu? Moe, misselijk, duizelig, moe moe en had ik moe al genoemd? Maar.... dat kan natuurlijk ook aan het feit liggen dat dit een 3e zwangerschap binnen korte tijd is, dat onze dochter nooit doorslaapt en ik dus ook niet, en dat ik nu gewoon minder tijd om te rusten heb omdat je er al 2 hebt rondlopen die nog veel aandacht en verzorging nodig hebben. Ik denk dus dat het ook aan veel factoren ligt hoe je 3e zwangerschap gaat verlopen.
Bij ons gaat de jongste over een half jaar als naar school dus ik zal meer tijd voor mezelf hebben dan bij de 2e.... Ik kan me voorstellen dat als je je kindjes kort op elkaar krijgt het best zwaar kan zijn!
ik ben 2 mnd terug bevallen van de 3e. ik ben deze zwangerschap veeeel misselijker geweest dan bij de andere. de rest een beetje hetzelfde. had wel een hele andere buik. veel mooier! echt alleen een mooie ronde buik. heb toch 3 dochters dus geslacht zegt ook niks haha.
1e zwangerschap: Geen echte kwaaltjes, alleen ontzettend moe! 2e zwangerschap: Ziek zwak misselijk tot 16 weken, daarna ging het beter, wel wat last van bekken. 3e Zwangerschap: Na de 2e bevalling veel bekkenproblemen en zit zinds 18 weken thuis ivm bi. Kan bijna niks meer. Erg vervelend met een peuter en kleuter in huis. Komt goed! Even afzien maar dan ist goed!
ja bekkenpijn ben ik ook een beetje bang voor!! Ik kreeg het na de bevalling van 2e. Ik sport wel veel dus dat is goed denk ik maar heel af en toe voel ik het nog dus zal bij een eventuele volgende zwangerschap ook wel zijn.... Krijgen jullie ook veel minder leuke opmerkingen als je vertelt dat je een 3e kindje wilt?