Voelt zo de Indaling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door water27, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik heb eigenlijk (achteraf) al een paar dagen het gevoel of ik ongesteld moet worden. Vandaag is het heel duidelijk en heb t al voor de tiende keer vandaag. Het komt en gaat. Ik heb de hele dag niet veel gedaan (misschien valt het nu meer op?) vk zei vandaag dat m'n kindje goed groeide en t met het hoofdje naar beneden lag. Vk zei dat t waarschijnlijk braxton hicks contractions (oefenweeen?) zijn en zolang t niet toeneemt in kracht en frequentie is er niet aan de hand. Maar zal het niet met indalen te maken hebben?
    Wie van jullie heeft ervaring of hoe voelde het indalen bij jullie?

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik heb helemaal niets van het indalen ingevoeld. VL zei dat het ingedaald was maar blijkt dat niet iedereen dit voelt.
    Ik heb ook meer einde van de dag een licht ongesteldheidsgevoel. Ben 37 weken meer het idee dat mn buik zich aan het voorbereiden is. Heb bij mezelf nog wel het idee dat het nog wel even gaat duren.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik heb iid last gehad can indslingsweeen. Al een dag of 4 a 5 een soort ongi gevoel en voelde me niet top en erg moe. Bij mij daalde de kleine in, midden in de nacht. De ongi pijn kwam en ging in golven en had pijnlijke steken down under :D. Volgende ochtend had ik een afspraak bij de vk en de kleine lag idd vast met het hoofdje.

Mocht de pijn erg oncomfortabel worden, bij mij hielp een warme kruik erg goed!

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hier voor het moment ook gevoel van indalen. krijg veel steken in mijn schaambeen/vagina en last van mijn rechterheup/rug kant.
    hij lag al goed dus zou kunnen.. het ms gevoel heb ik nog niet zo,dus daarmee kan ik niets zeggen erover.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb de laatste dagen het gevoel alsof m'n kindje op m'n banden ligt. Heel pijnlijk! Volgens de echopiste lag het kindje al wel met 30 weken vast in m'n bekken. Nu weet ik niet of dat hetzelfde als indalen is? Ik kan wel haar voetjes aanraken zo'n 8 cm boven m'n navel

6. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb het ook gevoeld! Heel moe, ongi-gevoel, veel harde pijnlijke buiken en steken down under... Soms gevoel dat het gaat knappen daar.... En krijg veel de opmerking dat ze nu laag zit dus het was zeker indalen.

7. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb het indalen ook niet gevoeld (volgens mij)..
    Het klinkt inderdaad een beetje of je last hebt van oefen-,/voorweeën, of misschien dat je toch iets te druk bent (geweest)?

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ook veel last van harde buiken en menstruatie-achtige krampen. Ik geloof niet dat het indalen is. Ik hoop het niet in ieder geval, want de baby ligt nog in stuit!
    Bij onze zoon had ik rond deze termijn ineens hele pijnlijke steken in mijn buik. Echt alsof er langs de zijkant messen in werden gestoken. Ik ben me toen rotgeschrokken! Toen zij de verloskundige ook dat het indalingsweeën waren. Maar ik was toen ook erf druk (laatste schoolweek v/h jaar) dus daar kon het ook aan liggen.

9. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ik heb hetzelfde gevoel rare krampen en steken binnen in mijn vagina. Ik schrok me rot. Heb direct de vk gebeld en zei heeft me direct 3 dagen strikte bed rust gegeven. Ze zei dat ik te druk ben geweest. Nu lig ik dus al twee dagen plat. Geen harde buiken meer en de steken nemen af.

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dank jullie wel jullie reacties. Het klinkt allemaal bekend behalve de hele harde buiken en steken van onder. Maar mocht dat er nog bijkomen dan dus even gas terug. Heb alleen nog niet het idee dat m'n buik lager zit als normaal, misschien komt dat over een paar dagen.

Deel Deze Pagina