hoi iedereen ik ben nu 29 weken zwanger van een twee eiige tweeling (Jongen en meisje) en ben dus ook reuze benieuwd hoe ze straks er uit gaan zien als ze zijn geboren. Wat ik dus nu graag van jullie wil weten is lijkt jullie tweeling op elkaar??? graag ook met foto of zo lijkt me magische om te zien. groetjes sherly
Hoi sherly, Geen tweeling voor mij, maar ik heb er wel een stel in mijn omgeving Wat ik weet is dat 2-eiige tweelingen niet specifiek op elkaar hoeven te lijken. Het zijn echt 2 aparte eitjes en 2 aparte zaadjes, dus die ontwikkelen zich ook echt apart. Ze lijken hoogstens op elkaar zoals broers/zussen zouden doen. Ik ken 2 2-eiige tweelingen en die lijken niet bijzonder op elkaar. En ik ken 2 1-eiige tweelingen, en nou ja, dat mag voor zich spreken Groetjes Patricia
dpbovenkamp ja ik weet het van de twee eiige dat het gewoon een broer en zus zijn daarom intrigeert het mij ook zo in hoeverre dat ze dan op elkaar kunnen lijken
Mijn oom en tante zijn een 2 eiige tweeling, en ik ken weinig mensen die minder op elkaar lijken. Weet alleen niet hoe dat was toen ze klein waren.
Ik ben zelf 1 van een 2 eiige tweeling, en mijn tweelingbroer en ik lijken totaal niet op elkaar! ;p krijg nog steeds te horen dat ze wel kunnen zijn dat m'n oudere broer en ik familie zijn.... Als ik ze dan vertel dat "die andere jongen" m'n tweeling broer is zien ze totaal geen gelijkenis! ;p
Ik heb een twee eiige tweeling van 20 maanden en die lijken absoluut niet op elkaar. Eentje is forser en langer dan de ander verder is er eentje donkerblond met stijl haar en de ander heeft zwart krullend haar. Grappige is wel dat ik steeds te horen krijg dat een van de tweeling echt als twee druppels water op mijn oudere zoon lijkt
Ik heb een 2 eiige tweeling in mijn omgeving 2 meiden en die zijn bizar genoeg echt identiek! Net als de olsen twins. Zijn ook 2 eiig. Dus kan wel dat ze op elkaar lijken.
Ik ken twee 2-eiige tweelingen; twee tantes van me en die lijken erg op elkaar. Maar hun oudere zus lijkt ook enorm op ze! De andere tweeling is broer en zus, lijken in niks op elkaar. Zij heel sociaal, qua uiterlijk klein en stevig met blond haar en blauwe ogen; hij is een einzelganger, lang en wat slungelig, donker haar, bruine ogen.
Ik ken ook een 2 eiige tweeling. Twee meisjes nou ze lijken in de verste verte niet op elkaar haha. De 1 is slank en donkerblond steil haar, de ander wat steviger en licht blonf met krullen haha
Mijn zwager heeft een twee eiige jongenstweeling en die lijken ook totaal niet op elkaar. De een heeft meer de looks van moederskant en de ander van vaderskant. Ook qua karakter totaal verschillend. Wel hebben ze enorm veel aan elkaar (ze zijn 4).