Hoogzwanger pijn litteken keizersnede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bailief, 27 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik lees vooral over vrouwen die geen last hebben van het litteken van hun keizersnede tijdens een nieuwe zwangerschap, maar ik kan toch niet de enige zijn die dit wel heeft?

Sinds anderhalve week wordt het met de dag erger. Omdraaien in bed, uit bed komen, opstaan van de bank... het voelt alsof ik pas een keizersnede gehad heb. Ook constant een trekkerig gevoel van binnen. Ik heb dit nagevraagd bij de gyn en het kan gewoon, de ene vrouw voelt het wel en de ander niet. Maar ik vind het nou niet echt een fijn idee.. vooral omdat het steeds erger wordt.
    Ik ben nu 37+ 3 dus het einde komt gelukkig in zicht.

2. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ojee niet fijn. Zou me er wel aan vasthouden dat het volgens de gynaecoloog normaal is! Dat is fijn om te horen toch? Je bent er bijna !!
    Ik ben nu zelf zwanger van de 2e na ook een ks. Dus ben erg benieuwd. Tot nu toe geen last behalve soms wat jeuk, maar soms maak ik me ook zorgen hoor over de laatste weken.
    Succes nog even!!!

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

@Sokkie87 ja dat is zeker fijn om te horen! Die pijn komt alleen een beetje rauw op m'n dak, had het niet verwacht en al helemaal niet in deze mate:oops:. Voel me een beetje alsof ik de enige ben want het schijnt lang niet altijd zo te zijn, geeft wel hoop voor jou ;)

Dankjewel! Jij ook!

4. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hier ook last hoor! Al vanaf 20 weken en weet toevallig van mijn zus dat ze het ook had.
    Wordt gewoon allemaal opgerekt en littekenweefsel werkt nou eenmaal niet helemaal lekker mee.
    Helaas niet fijn maar kan gelukkig geen kwaad.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

@Draaikont fijn om te horen :)

Blij als ik straks bevallen ben en alles wordt weer langzaam beter, ben nu net zo'n oud vrouwtje :rolleyes:

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hier ook vanaf het moment dat mijn buik begon te groeien heb ik last van buikpijn van en trekkend / scheurend gevoel.
    Ik heb verklevingen en de ene dag doet het meer pijn dan de andere dag.
    Nu bijna 38 weken zwanger en van de week zo'n onaangenaam gevoel en pijnlijk toen hij bewoog dat ik er helemaal een adrenaline kick door kreeg.
    Ik heb het ook steeds weer benoemt bij de controles maar het hoort er idd bij.
    Vind het alleen soms zo eng voelen brrr.
    Sterkte met de bevalling.

Deel Deze Pagina