Ik ben nu zwanger van ons 3e kindje en ik ervaar deze zwangerschap heel anders dan bij mn 2 dochters. Bij mijn dochters was ik erg misselijk en moe de eerste weken, dat gaf ook wel een soort geruststelling dat er van alles gebeurde in mn lijf. Nu voel ik me niet zoals bij de andere 2 zwangerschappen, mn borsten zijn alleen pijnlijk en heel af en toe voel ik me even misselijk maar dat verdwijnt ook weer snel. Dit maakt ook wel een beetje onzeker, ook omdat ik een MA met 8 al heb gehad en toen was ik ook vrijwel klachten vrij. Mn testjes zijn mooi opgelopen en vanmorgen een 3+ op de CB digi. over 3 weken heb ik mn eerste echo, dus dat duurt nog ff. Dus ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die verschillende zwangerschappen hebben gehad qua symptomen.
Het kan zijn dat het nog komt... je bent zo te zien nog maar net zwanger. ik ben zelf ook zwanger van mijn derde en ik werd pas echt misselijk vanaf 6 weken... Ik hoefde niet altijd over te geven. Bij mijn twee andere sowieso tot 16 weken erg misselijk geweest, met overgeven erbij. Ik heb twee jongens en krijg nu een meisje. Deze zwangerschap ervaar ik ook echt helemaal anders.. Naar mijn gevoel lichamelijk veel zwaarder.
Ik ben zwanger van de 2e en wat een andere zwangerschap is dit wat ik nu heb. Waar de eerste vrij voorspoedig verliep en ik alleen wat misselijk en duizelig was, is de 2e zwangerschap er vooral 1 van heel veel klachten en ben ik al heel vaak in het ziekenhuis geweest en houden de klachten maar niet op. Waarmee ik dus wil zeggen, elke zwangerschap kan dus echt totaal anders zijn!
Hey, Hier precies hetzelfde! Ik ben zwanger van de derde en heb twee meiden waarbij ik echt heel misselijk ben geweest de eerste maanden. Nu af en toe misselijkheid dat inderdaad niet lang blijft hangen en veel honger, compleet anders. Inmiddels heb ik de eerste echo gehad en alles was goed. Ik begrijp je onzekerheid maar het zegt niets over het verloop van je zwangerschap, zeker niet omdat je testen mooi oplopen Gefeliciteerd en geniet ervan!
Elke zwangerschap was hier anders! Het hebben/ of afwezig zijn van bepaalde symptomen zeggen niets over of het een goede zwangerschap is. Ik kan me je angst voorstellen, probeer wat afleiding te zoeken en hopelijk een mooie echo over 3 weken
Bedankt voor jullie reacties.. fijn om te horen dat het ook bij dezelfde vrouw per zwangerschap kan verschillen hoe je je voelt!
Hier zwanger van de 4e. En deze zwangerschap is ook totaal anders. Ik heb bijvoorbeeld geen gevoelige borsten. Andere zwangerschappen wel. Wel ben ik erg misselijk en moet telkens een klein beetje eten om niet over te hoeven geven. En gek genoeg bij deze zwangerschap heeeel snel een buikje. We willen het nog geheim houden, maar dat is af en toe lastig. En van 2 naar 3 had ik niet gelijk een buikje. Binnenkort hebben we de eerste echo dus ben reuze benieuwd Maar ik begrijp je onzekerheid, had ik ook in het begin vooral omdat mijn borsten niet anders voelen. Mijn man zei nog misschien komt het door borstvoeding dat ze minder gevoelig z'n. Geen idee, wie weet. Ik probeer gewoon te genieten van het feit, dat ik nu zwanger mag zijn van nr4
Ook 3e zwangerschap en ik moet zeggen dat ik wel even geestelijk in de war ben geweest... bij mijn beide jongens was ik zo ziek en misselijk en migraine.. echt een hel zwangerschappen gehad niet normaal... ik was zooo bang toen ik de test nu zag.. maar heb nergens last van behalve mijn darmen maar dat is niks vergeleken met mijn andere zwangerschappen... en toen werdt ik heel bang omdat ik helemaal niks merkte nu en alleen bevestiging had door een test en later de echo... dat ik echt amper kon geloven dat ik zwanger was voelde helemaal niks... gelukkig beweegt ze nu veel waardoor ik elke dag merk dat ze er is anders was ik echt z’n apart geval geweest die niet wist dat ze zwanger was tot ik moest bevallen volgens mij
Door 1e en 2e trimester bij deze zwangerschap fluitend doorheen gegaan lichamelijk dan. Mentaal vond ik het een stuk zwaarder. Nu is het lichamelijk soort van afgelopen bekkeninstabiliteit en stuit pijn zorgen ervoor dat ik rustig aan moet doen. Ik voel me heel anders dan bij mijn vorige zwangerschappen. Ik ben niet zo dromerig enzo. Ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen. Zo gek en ook vind ik dat een beetje eng. Het is vrij normaal hoor dat je verschillende zwangerschappen hebt..ieder kindje is uniek en zo is ool je zwangerschap en bevalling.
Ik ben zes keer zwanger geweest en met sommige waarbij ik een ma of mk kreeg had ik juist meer klachten dan de zwangerschappen die goed gingen. Het kan gewoon heel erg verschillen! Snap wel dat je je wat zorgen maakt, als je al een ma hebt meegemaakt. Maar het hoeft echt niets te zeggen hoor. Ik had bij mijn ma enorm gevoelige boobs en nu helemaal niets. (9 weken en kloppend hartje net vandaag gezien) Houd moed!
Hier ook 2e zwangerschap heel anders dan 1e. Wel veel vermoeider maar verder haast geen klachten. Dus ja volgens mij kan dat wel.