Haha wat een grappig topic! Gefeliciteerd! Wij wisten het wel al beide keren. Wij mogen volgende week voor de twintig weken echo.. Heel spannen. Wij willen nu ook graag weten wat het word.. Mijn gevoel zegt een jongen.
Hier ook een derde knul!! Een meisje had ik ook leuk gevonden maar ik ben nu helemaal aan het idee gewend en zou niet anders meer willen! Geniet ervan!! En shopse
Wat leuk!!! Ben ook echt een jongensmoeder en hoop stiekem dat als ik zwanger raak wij ook ons tweede jongetje mogen verwelkomen. Ik vind jongens zo leuk!
Het is inderdaad heel leuk om jongensmoeder te zijn. Henkie Ravotten 😇 Heel idee in ons hoofd over de babykamer. Verf al binnen dus e gaan aan de gang
Geslachtsbepaling op 14weken?? Tegen mij zeggen ze altijd dat het maar vanaf 16a 18Weken gaat... Ik zou het ook graag vroeger weten kheb nu al geen geduld meer
wij zelfs met precies 13 weken!! was echt overduidelijk.. maar het geslacht wordt gevormd met 12 weken en is met 14 weken klaar dus is ook niet gek dat er met 13 weken al een groot verschil te zien is.