Misschien een rare vraag, maar waar is/zijn jullie kind(eren) verwekt? Onze oudste is in ons vorige huis in Zuid-Limburg verwekt en ook geboren (bijna 14 jaar geleden). De tweede, die wij +/- 10 april verwachten, is in Zeeland (Domburg) verwekt in de vorige zomervakantie. Ik weet zelfs de plek nog, namelijk in de douche van het hotel :-D. Dat was de enige plek waar mijn man en ik ons met z'n tweetjes terug konden trekken zonder dat dl er iets van in de gaten had .
In mijn vorige appartement tijdens een wilde nacht Een dag voordat mijn vriend (zonder mij) op vakantie zou gaan dus namen we het er nog even van.
De eerste keer in een hotel in Den Haag. Ik weet het nog heel goed, omdat we het met condoom moesten doen (pil werkte niet goed ivm eerdere buikgriep) en die was gescheurd. Vervolgens heeft mijn vriend bij een drogist daar de morning-after pil gehaald Heeft niet gewerkt haha. De tweede thuis, maar wanneer precies weet ik niet, omdat we er nu echt voor hebben gekozen om anticonceptie achterwege te laten.
Beide keren on bed, gewoon thuis. Hahah. De eerste keer was 2de kerstdag, want eerder die week hebben we gewoon geen zin en tijd gehad... En nu ook gewoon.. Jeetje.. we worden saai...:s
nou eerst gezellig rukken in een kamertje in het zkh om na 3 uurtjes terug te komen, benen wijd en naar binnen schuiven die handel..... Zo romantisch! Maar wel de werkelijkheid voor vele...