He Wij zijn zwanger en ben eigenlijk op zoek naar mama's die ongeveer dezelfde maand bevallen als ik. Iemand zin om lekker te kletsen over alles wat met onze zwangerschap te maken heeft? groetjes
Oei ik weet niet precies hoe ik een banner moet plaatsen. Dus misschien kan iemand mij gelijk ook helpen?
zie mij onderschrift.... voor november mama's @ soura ga naar banner bovenin en maak een banner kopieer de url.. ga dan naar gebruikers instellingen en dan naar handtekingen wijzigen.. plak daar de url en tadaaa je hebt een mooie banner
Yes! Ik sluit me ook maar bij jullie aan dames Het was nog wel even spannend begin deze week. In december bleek ik onverwacht zwanger en werd het een miskraam. Overigens was dat allemaal heel pril hoor. We hebben er verder niet zoveel last van gehad, omdat het zo onverwacht kwam dat het alweer voorbij was voordat we er aan konden wennen. Dat is nu wel anders! In tegenstelling tot de exacte tijdsperiode die mijn banner aangeeft, heb ik eigenlijk geen idee hoe lang ik precies zwanger ben. Dat het in november komt, dat is wél zeker 12/04 gaan we naar de vk voor een termijnecho. Ik ben zo benieuwd! Ondertussen voelt het allemaal wel erg goed. Ik heb er wel vertrouwen in
Gefeliciteerd november-mama! Hier nog 1, uitgerekend op 19 november (tenzij vk nav echo iets anders rekent)!