November Mama's?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door soura, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    He

Wij zijn zwanger en ben eigenlijk op zoek naar mama's die ongeveer dezelfde maand bevallen als ik.

Iemand zin om lekker te kletsen over alles wat met onze zwangerschap te maken heeft?

groetjes

2. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16

Oei ik weet niet precies hoe ik een banner moet plaatsen. Dus misschien kan iemand mij gelijk ook helpen?

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    zie mij onderschrift.... voor november mama's

@ soura ga naar banner bovenin en maak een banner kopieer de url..
    ga dan naar gebruikers instellingen en dan naar handtekingen wijzigen.. plak daar de url en tadaaa je hebt een mooie banner

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Yes! Ik sluit me ook maar bij jullie aan dames :)

Het was nog wel even spannend begin deze week. In december bleek ik onverwacht zwanger en werd het een miskraam. Overigens was dat allemaal heel pril hoor. We hebben er verder niet zoveel last van gehad, omdat het zo onverwacht kwam dat het alweer voorbij was voordat we er aan konden wennen.

Dat is nu wel anders! :) In tegenstelling tot de exacte tijdsperiode die mijn banner aangeeft, heb ik eigenlijk geen idee hoe lang ik precies zwanger ben. Dat het in november komt, dat is wél zeker ;) 12/04 gaan we naar de vk voor een termijnecho. Ik ben zo benieuwd! Ondertussen voelt het allemaal wel erg goed. Ik heb er wel vertrouwen in :)

5. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd november-mama! Hier nog 1, uitgerekend op 19 november (tenzij vk nav echo iets anders rekent)!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    er loopt al een november mama topic onder zwanger en clubs. Daar kun je je aansluiten.

Deel Deze Pagina