Ik vraag me af hoe goed mensen hier het doel nog vinden als men in Nederland gaat doen wat het Rode Kruis in Kenya wil gaan doen...
Oeh...vertel IK heb er verder nog helemaal geen tijd voor gehad om naar te kijken/luisteren. Maar het gaat als een malle! Zal morgen ook eens een plaatje aanvragen... Speciaal voor Dwaze Vader
Oh ik vind die man echt knap. Mooie lach, mooie ogen, grappig en z'n stem jonge... Whoah Stond daar dus vanmiddag en in het echt is ie nog knapper dan op tv. Ik was met man en dochter dus ik kon helaas niet ongezien naar de brievenbus sneaken om 1000 euro te bieden voor een beschuitje. Misschien kan ik dit weekend nog even stiekem wegglippen
Hahahaha!!!!!! Volgend jaar komen ze hier en dan hoop ik wel dat ie mee doet!!! Heb net trouwens een t-shirt en 2 mutsen besteld, wel gaaf voor de meiden.
Leuke actie, heel goed doel maar ik kan er bijna niet naar luisteren/kijken. Bij ieder zielig babyverhaal zit ik te janken......
Mooie tussenstand weer hé? Tussenstand dag 2: ? 1.752.907,- - Nieuws - 3FM Serious Request Ik ben er gisteren nog wel even geweest, is toch wel gezellig.. Van de week miss nog wel een keertje, nou het toch hier in Twente is! Verder ben ik wel benieuwd wat 'het nummer' wordt dit jaar?? Maar goed, ik vind het wel een mooie actie.. Baby's waar dan ook ter wereld mogen van mij geholpen worden, zijn toch de meest onschuldige wezentjes.. Ik snap dan ook niet dat vooral op een forum als zwangerschapspagina zulke negatieve reactie's komen om deze actie.. Gr. Carlien Ps. Ik ben het er wel mee eens dat ze die directeuren van goede doelen wel eens wat minder mogen spekken. Maar volgens mij volgt 3FM ook waar het geld daadwerkelijk terecht komt, dus dat scheelt..
Pfff ik ben gewoon de finale van Expeditie Robinson vergeten door SR! .. Dat wordt terugkijken via internet.. Niks zeggen dus
Ja, maar ik ben ook maar 1,67 dus ik verwacht vooralsnog geen problemen Tuc, ik heb heel stiekem gekwijld haha! Later thuis maakte ik een opmerking over Gerard en toen riep ie wel heel hard dat ie dat wel had gedacht en me wel had zien kijken.. Tralala whaha!
Echt...ik lig helemaal in een deuk om je! Maar ik snap je....want het is zeker een leuke vent! Enne....zijn vrouw is gewoon ook nog eens een hele leuke vrouw!
Ik heb een paar keer een stukje voorbij zien komen waar Gerard Ekdom met die zwoele stem van hem een grappog stukje opleest. Iets met motherfucking fistfucking enz... Kan alleen dat stukje nergens op youtube vinden. Enig idee waar ik dit kan vinden?