Heeft er iemand net gekeken? Hij staat hier aan en ik hoorde zet net iets zeggen dat er iets aan de hand is op een kdv in Enschede? Ik wist even niet goed waar het over ging en misschien maakten ze ook wel een grapje. Ze hadden het daarvoor over het gemis van hun kinderen deze dagen... Ik zit te googlen op kdv Enschede en kan niks vinden.
Geld Serious Request gestolen - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Toch gemengd gevoel dat Sanne Hans daar zit (Miss Montréal) Zij heeft toentertijd er bewust voor gekozen om vrij ver in haar zwangerschap een abortus te plegen.
+1! Ik moet niet te veel verhalen horen, anders zit ik heel de dag te janken. En Gerard Ekdom, wow, elke keer al ik m zie en hoor dan smelt ik!!! Die stem is zo zwoel.....
Jeetje gestolen geld? Pfff lekker dan nu klopt dat bedrag ook niet meer Heb het glazenhuis helaas niet op tv de hele dag maar kijk wel online. Nu ook s' nachts op Ned 3 geloof ik te zien maar hou ik niet vol nu met ie zwangerschap op blijven haha zo jammer want vroeger bleef ik er nog wel eens voor op om het te volgen is toch wel leuk!!
Ja, ik geloof dat ze 10 weken was toen ze erachter kwam. En ik geloof met 15 weken heeft ze het kindje weg laten halen. Hier heeft ze het nummer Feel ook over geschreven.
Wie is nu aan het kijken of aan het luisteren? Net was er zo'n Frans liedje op. Welk nummer was dat nou?
Oja? Ik heb het niet geweten, ik vond haar al niet zo'n leuk persoon en een schreeuwlelijk met haar liedjes, maar nu vind ik haar al helemaal niet leuk meer.
Google er maar eens op. Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden. Maar toch denk ik elke keer aan haar abortus en nu ze dan zo blij loopt te doen daar in het Glazen Huis. Ik weet het niet zo goed.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/408561-maart-mamas-2010-kunnen-steun-gebruiken.html#post14160774 Het komt VEEL te dichtbij...
Ik heb online haar interview gelezen en het is niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten of om hier een discussie op gang te brengen. Maar een abortus gaat er bij mij gewoon niet in. Maar misschien heb ik dat ook extra omdat we zelf een kindje verloren zijn die juist zo vreselijk gewenst was. Maargoed laat ik er maar over ophouden.
Niet echt een interview, maar wel nieuwsstukjes als ik google op Sanne Hans abortus. Het kwam haar niet uit. Tja dat had je eerder moeten bedenken. Je was er toch zelf bij.
Ipv kerstkaarten verstuurd doneer ik dit jaar dat geld en nog wat extra's aan THE BABIES!!! Serious Request zet hem op!
Gaat goed zeg! Maakt me dan ook wel weer heel erg trots dan wij als Nederlanders, in tijden van crisis, toch even zo'n bedrag doneren!