Zeker, maar dit is dat ook wel een onderwerp wat HEEL VEEL mensen aanspreekt.. Ik bedoel.. Iedereen heeft toch wel wat met kinderen? Als je ze zelf niet hebt zijn er wel mensen in je directe omgeving.. Daarom spreekt het denk ik een hele grote groep aan!
Knuffel voor Verox en Jel... Vind het sowieso al een heftig onderwerp maar het zal bij jullie ongetwijfeld nog harder aankomen...
Ik doneer nooit... Ja onvrijwillig aan de belasting Alleen hier hadden ze zo'n geweldige actie met pretecho's. Dus uiteindelijk een leuke donatie gedaan en een geweldige echo gekregen. Ik blij en het Rode Kruis blij Moet wel zeggen dat het doel dit jaar ook een extreem groot raakvlak heeft... Dus dan sta je daar bij de collectebus en gaat er toch nog iets meer in, omdat dat gewoon goed voelt...
tuurlijk zijn er een hoop mensen die het op zijn zachtst gezegd niet breed hebben, ik vind het oprecht heel erg voor ze, maar als je hoort dat dit jaar het recordbedrag aan sinterklaas en kerstkadoos weer is verbroken, er 40 miljoen euro aan vuurwerk volgende week de lucht in wordt geschoten en nu dus meer als 6 miljoen gedoneert kan worden aan SR dan vraag ik me af of we echt wel in een crisis zitten.
Hier staat ook vrijwel de hele dag SR2012 aan. Leuk om naar te kijken. Ik realiseer me des te meer dat ik heel veel geluk heb dat ik er nog ben met de draken. Had ik in Afrika gewoont dan waren ik en de draken er zeker niet meer geweest. Maakt me soms best emo als ze foto's laten zien van baby's in hun eigen glazen huisje in het ziekenhuis. Voor de vrouwen in Afrika lijkt het me echt een hel om met weeën nog dagen te moeten lopen en dan eindelijk aan te komen in het ziekenhuis en je hoort dat het kindje onderweg is overleden. Ook als daarna bij de bevalling zoveel bloedverlies komt kijken dag de moeder ook nog overlijdt. Ik vind het dit jaar wederom een topactie en een topdoel!