hoi hoi. Ik heb besloten dat ik een rustpauze neem en ga proberen een beetje afstand te nemen van het zwanger worden.. Hormonen spuiten valt me toch zwaarder dan ik dacht en nu we ook nog gezeur met de verzekering krijgen zie ik het even niet meer zitten. loop gewoon op mijn laatste eindjes en wil hier niet aan onderdoor gaan. Ik zal hier dus wat minder vaak komen, en als ik kom reageer ik alleen in de " lounch" hoop me snel weer beter te voelen zodat ik weer vol goede moed kan beginnen met spuiten. Iedereen heel veel succes met zwanger worden of als je al zwanger bent.. geniet ervan ! Liefs Kaatje85
Ow, sterkte lieve meid! Ik begrijp je besluit en vind het knap dat je naar jezelf luisterd! Hoop dat je je gauw weer sterker voelt! Liefs Elmo
Dikke *knuffel* Ik hoop dat je je beter voelt en zeker dat je snel zwanger bent. Goed van je dat je jezelf zo goed kent dat je ff minder vaak hier gaat komen.
Kaat meis, veel rust gewenst. Op zo'n moment zit je niet te wachten op een stel hysterische mutsen zoals wij. Nee, serieus, heeel veel succes en we zien je wel weer verschijnen als je er aan toe bent! Sterkte en zet hem op hoor! Ik wil die banner veranderd zien als je terug bent!
Heel goed van je dat je dat voor jezelf heb besloten. Ik hoop dat jeje snel weer beter voelt en dat je dan snel zwanger mag zijn. Liefs Jolie
Lieve Kaatje , Ik hoop dat jij je snel weer wat beter mag voelen ik kan me voorstellen dat het allemaal niet in de koude kleren gaat zitten. Ik wens je heel veel sterkte en hou je rustig . Ik zag dat je gestopt bent met pendelen misschien ook wel goed, ik hoop wel dat je gelijk had bij mij Nou heel veel liefs en nogmaals lekker rustig houden. xxx jet
Dank jullie wel.. is idd niet nix... de meeste van jullie weten precies wat ik bedoel.. idd ik ben ook gestopt met pendelen, kan het op het moment gewoon niet opbrengen.. liefs Kaatje