Ik ben Belgje. Nu loopt er in Leiden een tentoonstelling over Petra (Jordanië) die we graag deze vakantie willen zien. Helaas ben je daar waarschijnlijk na 2 uur wel door en moeten we er wel 160 km enkel voor rijden. Ik ben dus nog op zoek naar iets anders leuks in de omgeving om te doen die dag. Een stad, een leuke plek, een museum, ... Delft, Den Haag en Amsterdam heb ik al ooit in 't verleden bezocht. Iemand dus leuke ideeën?
Hm ik had hier vanochtend al een berichtje geplaatst dacht ik, maar ik zie het nu niet... Maar goed, Naturalis is erg leuk en als je niet met kleine kinderen gaat, lijkt Corpus in Oegstgeest me erg leuk!
We gaan morgen. Blijkt dat de tentoonstelling in 't Museum van Oudheden is en er daar een "vaste tentoonstelling" ook is. Die willen we dus ook wel meepikken . En als er tijd rest ... wordt het shoppen en rondlopen in Leiden ! Ik ben er 10 jaar geleden wel 2 of 3 keer met mijn ouders geweest, maar vriendje is er eigenlijk nooit geweest. Iemand toevallig nog last minute een leuk restaurantje in Leiden-centrum voor 's avonds?