3jaar 9mnd prik... Last van?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LovelyDK, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Zometeen gaan wij richting CB voor de 3 jaar 9mnd check up incl enting.

Hoe verliep dit bij jullie? Hadden ze er last van? Zijn ze nadien ziek geweest?

2. Pieternel80

16 dec 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft die prik 2 weken geleden gehad. Ging prima. Ze zei 1 keer au en toen was het al voorbij. Ze is er niet ziek van geweest, maar had wel veel last van haar arm. Maar de volgende dag was dat weer nagenoeg over.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

M heeft er geen last van gehad, de prik zelf deed even pijn, maar dat was alles.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier begon na 2 dagen de ellende, midden in de nacht ziek en heeft maanden lopen hoesten.

5. LovelyDK

Mamavanukkie, maar maanden hoesten lijkt me geen nawerking van de prik?

Naja het zit er weer op :) we wachten het maar af thanks!

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier wel last gehad in de avond al verhoging en de volgende dag flinke koorts, paar dagen nog niet echt lekker geweest en pijnlijke arm.
    Moet ik wel zeggen dat hij op alle prikken zo reageerde is echt zijn reactie op iets wat er niet thuishoort zeg maar.
    Hopen dat je kleine nergens last van krijgt!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hebben jullie het van te voren gezegd dat ze een prik zouden krijgen? Mijn dochter kan vreselijk hysterisch reageren op dingen die ze niet kent, dus ik twijfel of ik het nou moet zeggen of niet.

8. LovelyDK

Ik heb het weken geleden al ooitgezegd. Vandaag heb ik het pas onderweg erheen vertelt. Hij vond het spannend, maar het viel 100% mee.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Miin dochter heeft het gezien bij haar zusje, en zegt nu al steeds dat dat bij haar niet mag, zon prik... Dus ik ben heel benieuwd.. :)

Gelukkig zit het er op, ik dacht eigenlijk dat je die bmr pas na een week merkte, of is dat een andere? Qua koorts zeg maar.

10. LovelyDK

Nee maar dit is DKTP die ze krijgen met 3jaar en 9mnd. Die BMR zeggen ze dat ze ziek worden maar dat is de enige waarvan mijn zoon niet ziek is geweest.

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Bmr kon je geloof ik tot 2 weken (of 10 dagen) later last krijgen. Mijn dochter was daar flink ziek van geweest (uitgestelde reactie dus), 40 graden koorts.
    Dktp waren al die andere prikken ook, daar heeft ze wel eens wat verhoging van gehad (vooral de eerste keer), maar nooit heel erg ziek..

12. LovelyDK

En de nawerking is begonnen.. Een doodziek mannetje hier bij me, 40.2 .. Bah :(

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh ik had dit niet moeten lezen. Mijn meisje moet volgende week en ik twijfel al zo over het inenten omdat ze helemaal niet goed in d'r vel zit(buikproblemen en IEDERE dag buikpijn :()

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier had mijn dochter er helemaal geen last van. Van geen enkele prik trouwens.

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier dag erna flinke koorts en echt last van een dikke en stijve arm
    echt sneu !

16. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Nou dan ben ik benieuwd.. Mijn zoontje heeft hem vandaag gehad, en had straks wat verhoging. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat..

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mijn zoontje heeft hem ook gisteren gehad om 08:50
    hij heeft er geen last van gehad heb hem niet gehoord over stijve arm ofzo
    alleen had die savonds voor die na bed ging 38.4 graden.
    de volgende dag vandaag dus had die normale temperatuur .
    gelukkig dus geen last gehad

18. LovelyDK

Nou hier is het gelukkig ook weer voorbij... Toch ff een nare nacht gehad maargoed :)

Deel Deze Pagina