Hallo dames Ik en op zoek naar websites met leuke en betaalbare kinderkleding, veel van de sites die ik vind is allemaal merkkleding, soms ziter wel wat tussen maar vaak vind ik het gewoon te duur voor de tijd die mijn dochter het aan heeft aanzien ze echt groeispurten maakt! Ik ben op dit moment niet zo mobiel door mijn BI dus echt winkelen zit er voorlopig niet in! Maar wil wel nieuwe kleding voor haar kopen voor de winter en voor als ze weer naar school gaat! Iemand tips? Op de algemene sites zoals o.t.t.o etc heb ik gekeken, maar vind het 10x niets!
Bij de Hema verkopen ze ook op de website en bij H&M ook. Verder weet ik geen websites met "merkloze" kleding. Succes!
Zara heeft ook super leuke kinderkleding, is wel wat duurder dan de h&m, maar wel aparter. Verder zou je ook op marktplaats kunnen kijken. Daar worden ook regelmatig nieuwe kleertjes te koop aan geboden.
Hier haal ik regelmatig kleding voor de dames... www.deskuorre.nl Ze heeft nu uitverkoop, het werkt wel met "bieden", maar gelukkig is het geen "vakantieveilingen" ofzo... dus waar je op biedt "win" je meestal ook wel. S. Oliver, Mimpi, Doerak ze heeft van alles.
Voor Charlie een super leuke winterjas bij v&d online gekocht en ook vaak via H&M! (Jaja geen merkkleding haha ik kan t wel!) Ikenmijnkind.nl is ook super leuk en Zara, maar weet niet of dat jouw smaak is!