3jaar de pil geslikt, nu willen we een kindje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jetvg, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mooi beantwoord! helemaal mee eens

2. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    he petrabr..je haalt me de woorden uit de mond,..nouja de letters uit mn vingers.
    je hebt goed antwoord gegeven op al haar vragen, ik zou het niet beter kunnen doen.
    dus geld voor iedereen, het kan snel gaan, het kan lang duren... maar het blijft wel zo, je neemt geen kind, maar die krijg je...als het goed is.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    ;) We zitten hier ook niet om je vrolijk te maken maar om antwoord op je vragen te geven.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

word jij daar vrolijk van.......... waarvan de verhalen ik niet
    zo als ik al eerder had geschreven ik wacht al 11 jaar ik word daar niet vrolijk van

ik heb wel eens geroepen had ik maar een miskraam dan wist ik te minste dat ik zwanger kon worden [sorry meiden moest het even kwijt]

zoals meerdere hier al aangaven lees eerst het forum wat beter
    dan word je vrolijk heid wel anders hoor

5. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry meiden voor mijn lullige reactie...
    ik zat gister gewoon ff in een flinke dip,
    ik had me er eerlijk gezegd nooit zo in verdiept, ik dacht eigelijk dat t wel een grotere kans had als 20 procent..
    totdat ik gister op het internet zat te kijken en op deze pagina terecht kwam. ik had al vanalles gelezen en werd eigelijk steeds verdrietiger... omdat ik het al zo lang wil, had ik zoiets hehe, eindelijk komt het er dan van, maar niet gedacht aan dat misschien...
    toen kreeg ik wat negatieve berichtjes en toen had ik hem helemaal zitten, ik barstte in tranen uit, en heb die reactie geplaatst.
    nu ik het terug lees, een dag later, denk ik ohhh wat lullig, die meiden doen allemaal dr best om eerlijk te antwoorden, en als t niet naar mn zin in reageer ik zo.
    het spijt me echt, ik snap best dat jullie hier allemaal om de zelfde reden zitten en dat t niet allemaal zo makkelijk gaat.
    bedankt voor de bemoedigende woorden, ik heb er echt een hoop van geleerd, en idd, geniet van t klussen (zoals dat hier genoemd word) en na die tijd ffies de beentjes omhoog, verder focus je niet teveel op zwangerschap, dan zou t juist niet lukken.
    he meiden, sorry, ik was gewoon ff helemaal over de rooie... ik neem mn woorden terug!!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

is al oke, zoals we al zeiden, ontspan en dan komt het wel goed. als je rekent op gelijk zwanger dan kan ik me voorstellen dat je nu zo teleurgesteld bent. (vond het al zo raar dat je ivm een bruiloft de pil langer had doorgeslikt, want al ben je gelijk zwanger, bijna niemand bevalt op de uitgerekende datum ;) )

succes met het klussen!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Jet; ik kan je reactie goed begrijpen en vind het echt knap van je dat je vertelt hoe het zo kwam en dat je je excuses aanbiedt. Gelukkig weten we bjna allemaal wel hoe dat voelt!
    En natuurlijk is het heel verdrietig als je erachter komt dat het niet allemaal zo makkelijk gaat voor iedereen, maar gelukkig weet je dat nu en kun je daar rekening mee houden.

Ik was bijvoorbeeld 13 jaar aan de pil geweest en toen gingen we voor ons 1e kindje. Ik was in de 2e ronde al zwanger en dat was natuurlijk fantastisch. En nu zit ik 'al' in de 6e ronde en is het nog niet gelukt. Maar ik mag niet klagen want mijn beste vriendin zit in haar 3e ivf poging (is al jaaaaren bezig) en tot op heden heeft ze nog geen kindje kunnen krijgen. Niks zo onvoorspelbaar als een vrouwenlichaam ;)

Gewoon lekker meelezen/kletsen hier en dan steek je een hoop op. Al hoop ik dat het jou gegund is om snel zwanger te raken..

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jetvg is ok meid ik wens je nog maals veel succes en geniet van je mannetje

9. Alita

Alita Niet meer actief

Het is begrijpelijk hoor....iedereen volet zich wel zo, alleen de dames die al een tijdje bezig zijn weten als geen ander dat je geduld moet hebben...

Maar ik snap je wel hoor!!!!
    Succes en veel plezier met het vrijen!!! hihi maar dat zal we lukken he hahaha

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Veel succes jetvg, goed van je dat je jezelf nog even kwam verklaren..

Ach ja.. we zijn hier allemaal hormoonbommen dus het is te begrijpen soms, zo'n reactie :D

11. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja echt zo stom, als ik het nu terug lees denk ik, belachelijk hoe kan ik zo stom zijn, ik begin net, er zijn mensen die al jaren bezig zijn, ik heb niks te klagen hoor! maarja, idd, ik zal wel een uitschiet hormoontje niet hebben kunnen bedwingen...

ohhja, als je net gestopt ben met de pil, kan je daar ziek van worden of zal ik een griepje te pakken hebben?

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Kan allebei, je lichaam moet zelf alles weer over gaan nemen qua hormoonhuishouding en daar kun je idd niet lekker van worden, maar half Nederland is ziek dus het kan ook een griep zijn.

Deel Deze Pagina