Wat fijn dat het nu nog goed gaat! Mijn ervaring is dat als het een paar uur goed gaat dat het dan vaak ook zo doorzet. Bij mijn zoon is het eerste stuk van z'n slaap meest het lastigst. Duim voor jullie!
Ik zou zo graag thuis willen vernevelen ( tis nog net geen wens zeg maar) Maar iets houd mij toch ook tegen, Saturatie kan je thuis niet meten en dat vind ik dan toch wel weer een minpunt ten tijde van zo'n zware aanval
Hier ook geen fan van een neusbrilletje. Als ons zoontje zuurstof nodig heeft word er alleen een kap in bed gelegd waar hij dan mijn zijn gezicht voor ligt. Ik ben van mening dat slapen ook goed is voor het herstel en die slaap krijgt hij absoluut niet met zo'n neusbrilletje omdat hij dan ieder kwartier schreeuwend wakker word van de pijn in zijn neus. Maar een waarde van 96 is super, hopen dat ze die 96 vast kan houden.
We zijn thuis!!!! (Nog even spannend, want tegen de ochtend, na het puffen ging hij naar 90/91, maar dat was maar even)
Ik vind het ook wel spannend hoor. Ze heeft de vereiste nacht gehaald, maar snap dat het op het randje was. Laatste weken ook veel last van de huisstofmijt. Iets wat in ziekenhuis toch minder speelt met oa zo'n plastic matras. We gaan het beleven
Succes! Ik houd dochter hier extra in de gaten, je bent toch alert op elk piepje en zuchtje. Maar gelukkig gaat het elke dag iets beter. Hopelijk bij jou ook en blijft het bij een incident..