Huwelijk; Yolanthe en Wesley Sneijder!!! Wat vinden jullie ervan???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Duivinnetje, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    #1 Duivinnetje, 17 jul 2010
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
    Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen trouwen! - Privé - Nieuws over showbizz, 24 uur actueel [prive]

Zoals jullie het misschien wel weten, zijn Yolanthe & Wesley inmiddels al getrouwd! Zie link hier boven ook.

Wat vinden jullie meiden er zoal van???

Als ik mijn mening moet geven en zeggen is; Zwaaaaar overtrokken dit alles!!!
    Er is bv. al meer dan 10.000 witte rozen van een NL kweker daar naar Italie gegaan per vrachtauto.
    En weet ik allemaal wel niet meer.....

Kortom; wat is jullie mening hierin....Brand maar los :D

2. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik geef mijn eerste mening dan maar hihihi:D

Yolante haar droom is uitgekomen en ik wens hun beide heel veel geluk! Alleen vindt ik het een beetje overdreven;)

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    door de hele ophef er over ben ik er al helemaal klaar mee;)

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    tja als je geld zat hebt waarom niet. ze weten waarschijnlijk toch niet waar ze hun geld aan uit moeten geven dus doen ze t maar op deze manier

maar moet toegeven dat ze er wel heel mooi uit ziet hoor;)

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als ik zoveel geld zou hebben zou ik het misschien ook wel doen. Waarom niet? Ze zijn ook echt niet de enige die het zo uitgebreid vieren.

6. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente

Oh ja hoor. als ik zoveel geld zo hebben zou ik helemaal over the top gaan. Heerlijk. Vind het gewelig voor ze.

7. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Ik weet NIET of het waar is meiden (dit heb ik van horen zeggen he!)..... Maar ik heb gehoord dat Yolanthe net als bij Jan Smit destijds, hem helemaal kaal plukt.

Ik weet niet of jullie die intervieuw destijds ook gezien hebben???
    Die gesprek van; Jan Smit z'n moeder spreekt over Yolanthe!

Ik zeg natuurlijk niet dat dit weer gebeurd, maar een mens veranderd niet zomaar he! ;)
    Ik heb weinig vertrouwen in die meid.... Maar ja, wie ben ik :(

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm die jurk is niet helemaal mijn smaak, maar het staat haar wel heel mooi!

Ach, ze moeten doen wat ze zelf willen, ik kan me er niet echt druk om maken.

Duivinnetje ik denk dat jij een beetje te vaak prive hebt gelezen ;) Denk je nou echt dat alles wat daar in staat waar is?

9. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Whahaha, die roddelbladen lees ik nooit meis ;).
    Ik kijk ook wel eens shownieuws enzo...hi.

Maar ach, ieder zn eigen mening toch ;)

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha wilde hier ook al een topic over openen maar heb het niet gedaan. tja wat en hoe ze de bruiloft geven moeten ze zelf weten. maar al die ophef die erover gemaakt wordt daar wordt je wel moe van. verder vind ik ze allebei niet echt geweldig. ben van beide geen fan. maar ben op zich wel jaloesr dat ze trouwen want mijn vent wil niet hahahaha

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zie nu haar jurk. daar was ik wel benieuwd naar. vind hem niet mooi. :(jammer. en ze zit net in die koets als mijn barbie vroeger hahaha:D

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik vind t leuk voor ze maar vind t allemaal TE vooral jolanthe wil zo graag vooraan in de rij staan bij de pers maar ze zien er beide erg mooi uit!!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ze is trouwens ook eng magertjes.

14. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik vind die jurk ook niks bijzonders eigenlijk. Ook haar kapsel vind ik niet echt spectaculair ofzo :)

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb een beetje het idee dat Yolanthe echt zo'n aandachttrekster is: als ik maar in de media kom dan is het goed en hoe meer hoe beter....

Maar goed over hun bruiloft tja ik vind het een beetje overdreven dat ze er de pers enzo bij moeten halen (sbs zou schijnbaar een reportage erover maken ofzo?) en ik vind ze beiden iets teveel naast hun schoenen lopen als ik eerlijk ben!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam

haha ok... ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit over nagedacht heb of ik haar "vertrouw" of niet ofzo. Ze zien er verliefd en gelukkig uit. En de rest is hun zaak ;)

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.866
    5.139
    113
    Home
    dat ze maar een gelukkig huwelijk samen mogen hebben , de jurk vind ik niet zo mooi maar ja ieder zijn smaak.

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind haar jurk verschrikkelijk, echt niet mooi!

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Whahaha als je barbie :D Maar inderdaad, zo zit ze er wel in.

Ik vind het niet zo'n leuk stel. Vind Yolanthe erg nep. Heb ze beiden een keer op mijn werk gezien en vond haar nogal uit de hoogte. Maar aangezien ik ze niet persoonlijk ken kan ik er verder niets over zeggen.

Gisteren zag ik toevallig een stuk van de bruiloft van Johnny Heitinga en Charlotte-Sophie Zenden en vond hun er echt heel mooi uitzien. Komen ook sympathiek over.

En voor de geïnteresseerden, vanavond 23.00 een reportage over het huwelijk van 'Wes & Yo' bij SBS 6. Net als bij de bruiloft van Sylvie en Raphael van der Vaart 5 jaar geleden.

20. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah dat was ook mijn eerste gedachte :)

Ach ieder moet maar doen wat hij niet laten kan. Maar een beetje snel gaat het wel. Sneijder is pas 25 en trouwt al voor de 2de keer. Hoe lang waren ze ookal weer samen? Een half jaar? :$

Deel Deze Pagina