Moederpoes toch, tuurlijk gaan we het hier mee redden hahahahah OMG .. serieus het zou wel weer heerlijke lach TV zijn als ze mee gaan doen hahahaha
NOu heb dr zoveel verstand van dat ik vind dat mijn kat nog beter kan janken dan de 3j's kunnen zingen ... hahahah
hahahhahaha MOEDERPOES! DIE VIND IK LEUK HAHAHA, nee anouk en ilse zullen zich daar echt niet aan wagen en geef ze es ongelijk!
ja ik ben omgedoopt. Zal ik LOTTE vragen of ze mijn naam wil veranderen? Nee gelijk hebben die meiden!
nederland moet stoppen met het songfestival is 1 grote vrienden partij die nederland er toch altijd uit stemd. vind het echt zonde van het geld en de regering maar lopen klagen dat we moeten bezuinigen nou kap dan met kl..e euro songfestival. we komen toch niet door......!!!!
Ik vraag me toch echt werkelijk af wanneer ze eindelijk eens stoppen met aan dat songfestival mee te doen...elk jaar verzinnen ze weer iets belachelijkers om erheen te sturen...
Nou ik was werkelijk stomverbaasd toen ik het nieuws vanmorgen hoorde. Gister las ik al wat geruchten erover, maar ik dacht dat het een domme grap was. En ja, ook ik vind de 3js geweldig. Maar ik vind het verspilde moeite om ze naar het songfestival te sturen. Ze hebben zelf ook altijd geroepen anti-songfestival te zijn, en dan krijg je dit. Ja mijn bek viel echt even open van verbazing. Waarom Nederland uberhaubt nog een inzending stuurt, want de punten zijn toch al verdeeld voordat het songfestival begint. Vakjury of niet, maar het songfestival winnen we nooit.. Tuurlijk vind ik het wel geweldig dat ze in mijn ogen, eindelijk iets goeds sturen naar het songfestival, en zal ik zeker kijken.. Maar ik sta niet te trappelen van enthousiastme.
ik ken die hele 3j's niet Maar t zal wel onder de categorie palingmuziek horen (sorry, ben ik niet 'zo'n fan van )
Hahaha ja... Idd ook niet niet mijn soort muziek. Ik denk dat we er nu al vanuit kunnen gaan dat we iig niet in de finale staan
*Kreun* Wanneer leren ze nou is dat er met dat Nederlandse gelul niets bereikt kan worden? Dat er in Nederland mensen zijn die naar die rare muziek willen luisteren verbaast me al, maar in het buitenland zijn echt geen mensen die dit willen horen