He ligt het nou aan mij of is het topic over de drieling weg? net nu het interessant begon te worden...?
he..inderdaad....verdorie..baal altijd zo als ik met iemand mee zit te leven en dan blijkt gewoon dat diegene de boel in de maling zit te nemen....WHY ??? Verveel je je dan zo erg? x
Ja ik vind dat echt zo dom he, ik denk he leuk verhaal, kan ik lekker meelezen, maar nee, de echo is gewoon van het net geplukt, duidelijk, gewoon precies hetzelfde, kan niet missen!!! Dan verveel je je echt, of kom je aandacht tekort. Mocht het toch echt zijn, mijn excuses!
hey ja die link stond in het topic, uhm ik kijk ff in mijn geschiedenis, misschien staat het er nog in... wacht even
en dan de echo, helemaal compleet incl de A en B, en de "derde vruchtzak" die dus geen vruchtzak is.... *zucht*
Geen leven blijkbaar.. Wel jammer eigenlijk.. Maar wat doe je er aan,, ze was al langer lid eerst bericht van dat topic was 3 dec..
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/babywens21.html Profiel link,ze was al langer lid als vandaag iig!!
ja, ik dacht ook: hoe kom je erbij om ineens zoiets te verzinnen, ze is idd al langer lid... haha... /me is ook aan het broeden op een goed verhaal.... hmmm, wellicht iets met kleine blauwe mannetjes met een witte muts op....