Kan er ook echt niet over. Iedereen is meelevend en belangstellend en dan fake je gewoon zo'n verhaal. Dan ben je ind kansloos!
ohh dit meen je niet!!!!! hoe haal je het toch in je hoofd... wie heeft het ontdekt of heeft ze het toegegeven?? ik vond het al zo raar ik was dat topic aan het lezen was net op pagina 6 en wilde verder en toen ging het niet meer.. raar!!!!!!!
Kan er ook echt niet over. Iedereen is meelevend en belangstellend en dan fake je gewoon zo'n verhaal. Dan ben je ind kansloos!
tante mars, trouwens van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Weet je wat ik denk, ze is wel zwanger maar dan van een tweeling, want ze schreef eerder in het topic dat ze zwanger is van een tweeling en toen zei ze ineens, oh nee ik bedoel een 3ling, ja het is ook nog zo wennen, :x
@tantemars Ik wil je nog even feliciteren met je zwangerschap! Ja je doet er idd weinig aan, het is jammer van mijb lees-tijd!
nja zeg! Zitten wij hier lekker mee te leven ook op het tweelingenforum blijkt het verzonnen! Sorry maar hoe ziek ben je dan??
Goh, had ik het dus niet fout !!!!! Ik schreef in mijn berichtje aan haar (in het vorige topic) dat ik die echofoto dus al eerder had gezien, bij een "oude" galerij en dan kan het dus geen nieuwe echo zijn, maar een van jaren geleden. Ben blij dat ik het idd goed had!!! Helaas heb ik na mijn berichtje het topic niet meer gevolgd dus ik weet niet hoe de rest is gegaan ...
Wat erg om daar over te liegen. Ik vond gat ook al vreemd was het gisterenavond aan het lezen en ineens kreeg ik een systeembericht daarna kon ik het niet meer vinden
Was het ook al aan het zoeken. Waarom doet iemand zoiets pffff. Als je zag wat een reakties ze ook al had !
Ik denk dat ze gewoon ziek is hoor! Dat het in haar hoofd ook allemaal echt gebeurde... ze gelooft gewoon haar eigen leugens! vond het al zo raar dat ze eerst gewoon ongesteld was en toen ineens toch zwanger was... daardoor kreeg ze natuurlijk al veel reacties! (wat ze waarschijnlijk prachtig vind) Toen verzon ze een bloeding en dat het slecht ging met de kindjes, toen kreeg ze natuurlijk weer heel veel berichtjes en medeleven. Hierna schreef ze dat alles weer beter ging met de twins en omdat ze niet genoeg aandacht meer kreeg verzon ze gewoon een derde kindje erbij! Hoe ziek kan je zijn?! Begrijp echt niet wat ze er zo lollig aan vind!
Jeetje, ben gewoon een beetje in 'shock'. Had niet gedacht dat er hier mensen zouden zijn die dit soort dingen verzinnen.....Beetje erg jammer! Wens haar sterkte, want zo iemand is natuurlijk niet goed bij haar hoofd!
jeetje hee die spoort echt niet, vond het al zo raar dat ze 2 x in 2 dagen voor een echo moest en dat die gene die de echo maakte nummer 3 over het hoofd had gezien. en ja die echo foto kwam mij ook heel bekend voor had hem dus ook idd gezien ergens.
Ja hoor....pffff.....zucht!!!! Net wat mijn voorganger al zei....veel sterkte en zoek hulp, want dit is niet normaal.
Zo zie je maar weer, pas op met wie je wat verteld op internet. Het zou wel eens een heel ander iemand kunnen zijn. Gelukkig kan ze nu geen schade meer aanrichten hier.