Ja, ik vond het ook een beetje raar allemaal. Toen jij dat zei, ging ik eens even op zoek via op de bestandsnaam; twin4weken o.i.d. en toen kwam ik gewoon op die site uit! Ik kon me nl. ook nog herinneren dat ik die echo's heb bekeken toen ik zelf zwanger was, vandaar. Ook omdat ze met allemaal youtube-filmpjes aankwam en helemaal niet in shock was. Kan me toch voorstellen dat als je 21 bent en je zwanger van een drieling bent (hoe groot dat wonder ook is), dat je toch wel enorm schrikt. Ook had ik haar gegoogled en kon niets op haar naam vinden, vandaar en ik vond het raar dat ze voor- en achternaam gaf. Hahaha, ja ik verveelde me
Echt heeft ze haar voor en achternaam op internet verteld?? Die is niet wijs hoor..!! echt heel erg en indd de verhalen die ze vertelde vond ik ook al raar.. Maar vraag me nu af of t verhaal van de 2ling ook verzonnen is...??!! Neem maar aan van wel.. Misschien zit ze hier wel onder een andere aangemelde naam straks mee te lezen en te reageren hahaha
Hahahaha ja dat kan ook of een hele oude vrouw die een obsessie voor kids heeft Wat jullie misschien ook niet wisten ze had al een kindje van 2 maanden en 1 week oud
Ja, dat soort gewoon uitlachen. Hij/zij zal niet de laatste zijn. Het deed mij meteen denken aan die andere, ze had twee tweelingen ofzo en nog tig kids erbij, die heeft het nog lang vol gehouden hier op het forum.
meiden ik wil niks goed praten hoor maar zulke mensen vertellen niet zomaar leugens misschien zijn er wel oorzaken dat ze dit gedrag vertoont (kind verloren, miskramen gehad enz..) of misschien wil ze wel zo graag kinderen en lukt het niet en is ze geestelijk er zo mee bezig dat ze het gaat verzinnen
Wat een nare geschiedenis dit. Een vriendinnetje van mij heeft inderdaad een drieling gekregen (4 jaar geleden). Ik had zo'n medelijden met haar tijdens de zwangerschap! Het was ongelofelijk zwaar. Wel allemaal helemaal goed gegaan. De laatste weken moest ze op een skippybal zitten! Kon niet meer gewoon zitten. Drie babies is prachtig maar een zwangerschap van een drieling.. dat WIL je gewoon niet verzinnen!
Ik ben zelf ook 2 kinderen verloren !! Maar hierdoor ga je JUIST GEEN leugens vertellen over een kindje wat er niet is .. een zw-schap die er misschien wel geeneens is, want wie geeft nu de garantie dat haar testen (foto's van) wel echt waren ....... grote kans dat ze die ook gejat heeft op het internet! Nee .. geen goed woord heb ik ervoor over !!! en zeker niet op een forum als dit, waarbij duizenden meiden zitten die niet of juist moeilijk zwanger raken!!!
Ik geloofde het topic eerst ook!! Nu ik dit lees, dat het allemaal nep blijkt te zijn, ben ik wel een beetje in shock!! Gek dat mensen zulke verhalen gaan verzinnen om de aandacht te trekken.
ik praat het ook niet goed !! begrijp me niet verkeerd !! maar het heeft meestal wel een achterliggende gedachten waarom zulke mensen dit doen kennelijk wil ze aandacht en dat blijven wij geven hoelanger je er op in blijft gaan
Shock dit meen je niet. zit ik allemaal mee te leven voor haar. en vondt het wel intersant omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt. is het niet echt!. straks wordt we echt zwanger van een 3 ling zwanger is niet waar genomen.
dit snap je toch niet? Wat bezielt zo iemand zeg? Ben blij dat ze "betrapt" is. Ben wel nieuwsgierig of ze het toegegeven heeft of met de stille trom vertrokken is. Haar account laat zien dat ze nog actief is geweest vandaag...
Maar haar account is wel geblokkeerd geloof ik Als je onder haar naam kijkt bij een geplaatst forum bericht.
klopt, dat zie ik ook staan, maar ook dat de laatste activiteit van haar vandaag om 16:23 was ofzo....
Hmm ze zal denk ik een hoop Pbtjes hebben gehad bah wat vals zeg..!! Mn nek haren gaan nog overeind staan als ik er aan denk
je bent gewoon ziek alsje dit hier durft te plaatsen , hoeveel verdriet doe je andere vrouwen hiermee ...
nou indd dat vind ik ook. Zoveel vrouwen bij wie het niet lukt of moeilijk lukt en dan gaat zij ff een zwangerschap faken... Wat ik eerder ookal zei vraag me af of die 2 ling wel waar is en hoorde dat ze al een dochter had van 2 maanden en 1 week oud. Knap als je dan zo snel alweer zwanger bent