3ling

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Samba25, Jan 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Ja, ik vond het ook een beetje raar allemaal.
    Toen jij dat zei, ging ik eens even op zoek via op de bestandsnaam; twin4weken o.i.d. en toen kwam ik gewoon op die site uit! Ik kon me nl. ook nog herinneren dat ik die echo's heb bekeken toen ik zelf zwanger was, vandaar. Ook omdat ze met allemaal youtube-filmpjes aankwam en helemaal niet in shock was. Kan me toch voorstellen dat als je 21 bent en je zwanger van een drieling bent (hoe groot dat wonder ook is), dat je toch wel enorm schrikt. Ook had ik haar gegoogled en kon niets op haar naam vinden, vandaar en ik vond het raar dat ze voor- en achternaam gaf.

Hahaha, ja ik verveelde me :)

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Echt heeft ze haar voor en achternaam op internet verteld??

Die is niet wijs hoor..!! echt heel erg en indd de verhalen die ze vertelde vond ik ook al raar..

Maar vraag me nu af of t verhaal van de 2ling ook verzonnen is...??!!

Neem maar aan van wel..

Misschien zit ze hier wel onder een andere aangemelde naam straks mee te lezen en te reageren hahaha

3. eeva

eeva Niet meer actief

of het is een man, haha.....

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha ja dat kan ook

of een hele oude vrouw die een obsessie voor kids heeft

Wat jullie misschien ook niet wisten ze had al een kindje van 2 maanden en 1 week oud :D

5. Aura

Aura Niet meer actief

Vooral allemaal zoveel aandacht eraan geven.... is precies wat ze wil....zieke geesten zijn er toch.

6. eeva

eeva Niet meer actief

Zij of hij is gewoon zielig, haha........ gewoon uitlachen, dat mens :D:D:D

7. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ja, dat soort gewoon uitlachen. Hij/zij zal niet de laatste zijn. Het deed mij meteen denken aan die andere, ze had twee tweelingen ofzo en nog tig kids erbij, die heeft het nog lang vol gehouden hier op het forum.

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden ik wil niks goed praten hoor maar zulke mensen vertellen niet zomaar leugens misschien zijn er wel oorzaken dat ze dit gedrag vertoont (kind verloren, miskramen gehad enz..)
    of misschien wil ze wel zo graag kinderen en lukt het niet en is ze geestelijk er zo mee bezig dat ze het gaat verzinnen

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een nare geschiedenis dit. Een vriendinnetje van mij heeft inderdaad een drieling gekregen (4 jaar geleden). Ik had zo'n medelijden met haar tijdens de zwangerschap! Het was ongelofelijk zwaar. Wel allemaal helemaal goed gegaan. De laatste weken moest ze op een skippybal zitten! Kon niet meer gewoon zitten. Drie babies is prachtig maar een zwangerschap van een drieling.. dat WIL je gewoon niet verzinnen!

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ik ben zelf ook 2 kinderen verloren !! Maar hierdoor ga je JUIST GEEN leugens vertellen over een kindje wat er niet is .. een zw-schap die er misschien wel geeneens is, want wie geeft nu de garantie dat haar testen (foto's van) wel echt waren ....... grote kans dat ze die ook gejat heeft op het internet!

Nee .. geen goed woord heb ik ervoor over !!! en zeker niet op een forum als dit, waarbij duizenden meiden zitten die niet of juist moeilijk zwanger raken!!!

11. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Ik geloofde het topic eerst ook!! Nu ik dit lees, dat het allemaal nep blijkt te zijn, ben ik wel een beetje in shock!!
    Gek dat mensen zulke verhalen gaan verzinnen om de aandacht te trekken.

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik praat het ook niet goed !! begrijp me niet verkeerd !!
    maar het heeft meestal wel een achterliggende gedachten waarom zulke mensen dit doen
    kennelijk wil ze aandacht en dat blijven wij geven hoelanger je er op in blijft gaan

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Allemaal fake dus weer... ;)
    Pff, hoe kansloos kun je zijn zeg!? :(

Ik schijt op dit soort mensen, bah! :x

14. gimena

gimena Niet meer actief

Shock dit meen je niet.
    zit ik allemaal mee te leven voor haar.
    en vondt het wel intersant omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt.
    is het niet echt!.
    straks wordt we echt zwanger van een 3 ling zwanger is niet waar genomen.

15. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    dit snap je toch niet? Wat bezielt zo iemand zeg? Ben blij dat ze "betrapt" is.

Ben wel nieuwsgierig of ze het toegegeven heeft of met de stille trom vertrokken is. Haar account laat zien dat ze nog actief is geweest vandaag...

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Maar haar account is wel geblokkeerd geloof ik
    Als je onder haar naam kijkt bij een geplaatst forum bericht.

17. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    klopt, dat zie ik ook staan, maar ook dat de laatste activiteit van haar vandaag om 16:23 was ofzo....

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hmm ze zal denk ik een hoop Pbtjes hebben gehad bah wat vals zeg..!!

Mn nek haren gaan nog overeind staan als ik er aan denk

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    je bent gewoon ziek alsje dit hier durft te plaatsen , hoeveel verdriet doe je andere vrouwen hiermee ...

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    nou indd dat vind ik ook.

Zoveel vrouwen bij wie het niet lukt of moeilijk lukt en dan gaat zij ff een zwangerschap faken... Wat ik eerder ookal zei vraag me af of die 2 ling wel waar is en hoorde dat ze al een dochter had van 2 maanden en 1 week oud. Knap als je dan zo snel alweer zwanger bent

Share This Page