Wat triest allemaal zeg! Klinkt als pathologische leugenaar, iemand die alleen maar leugens verteld en in een soort fantasiewereld leeft en daar ook sterk in geloofd. Ik heb zelf meegemaakt met een (ex) collega. Ze vertelde dat haar zoon kanker had en op een gegeven moment ook overleden was. De hele afdeling leefde uiteraard mee in het hele proces, met kaartjes, bloemetjes, belletjes etc. Dit zo'n 3 kwart jaar lang. Bleek achteraf ook allemaal verzonnen te zijn. Echt in en in triest.
ik stop met reageren meschien kan ze wel zonder acount kijken hier op en zit ze er gewoon van de genieten! en die plezier wil ik haar niet aan doen!
Denk dat ze hulp moet gaan zoeken als je dit soort dingen verzint is er iets niet goed met je!! dus meid vrouw man jongen wat je ook bent..ZOEK HULP!
Jeetje dit is ook wel heel grof. Onvoorstelbaar zeg dat je hier een leugen van maakt. Dat mens heeft het gewoon over haar eigen zoon.... Wat waren jullie kwaad op haar of niet?
He meiden, Het is inderdaad altijd erg vervelend als verhalen niet helemaal waar blijken (of helemaal niet). Jan en Lotte hebben maatregelen getroffen (zijn er volgens mij deels nog mee bezig). We hopen het zo opgelost te hebben. Dit topic doe ik dicht, heeft niet zoveel meerwaarde meer. We kunnen dit soort dingen helaas niet voorkomen maar proberen wel zo snel mogelijk in te grijpen. Elmo