Hi dames, Het lijkt me leuk om foto's te delen van je eerste echo, denk dat dit voor iedereen een super spannend en speciaal moment is.. Als je er dan eventjes bij vermeld met hoeveel weken je eerste echo was Ben heel benieuwd! Zal zo die van mij ook even uploaden Liefs
Eerste echo tussen de 6/7 weken. Ik had een hele onregmatige cyclus waardoor ze niet precies konden uitrekenen hoe ver ik hier was. Dit hebben ze later bepaald bij de termijnecho doormiddel van de grootte van het kindje. Dat is nu al een tijd geleden. Zo mooi om te zien hoe het van een boontje naar een echt mensje gaat! Staat wel op zn kant :
Volgens mijn eigen berekeningen met 8 week en 1 dag. De vk kwam met het meten op 7 weken uit maar erbij zeggende dat je dat nu gewoon nog niet goed kunt meten. Ik hou dus voorlopig mijn eigen berekening maar aan. 21 mei termijn echo dan weten we het zeker.
De eerste echo was een stipje met 6 weken. Dit is de eerste echte kennismaking met 11 weken, 1 dag, op de dag dat we terugkwamen van vakantie .
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/80609-albums14855.html Onze echo met 6w3d. Superinimini maar wel met hartje!
Mooie echo! Volgende week hebben wij ook weer een echo! Ik zit dan ook rond de 11.1/11.2 Hopelijk ook zo'n mooie, duidelijke echo!